quote:
Gaat tussen Danny en Chelsea.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wie vliegt er uit morgen, ik denk en hoop Danny ...
Dat noemen wij gezelligheidquote:
Zonde want het was geweldig afgelopen week.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot een paar dagen geleden volgde ik EJVJL, maar daar ben ik helemaal klaar mee ...
Die tabak discussies waren de druppel voor mij, jammer inderdaad ...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:36 schreef engine het volgende:
Zonde want het was geweldig afgelopen week.
Als cheche belooft om niet meer te gaan zingen mag ze blijven en dan Danny eruit.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wie vliegt er uit morgen, ik denk en hoop Danny ...
Oh gelukkigquote:
blijkbaar mokkels in junglequote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets oostenrijks Suuz.
gister wel, dat ringen spel maakte veel duidelijk van de onderlinge bondjesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik vergeet het steeds. Voegt het iets toe?
Ook als hij gewoon praat vertsa ik er geen hol van. Dus google translate ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja alleen herken ik het niet zo goed als Ali het zingt haha
weet ik niet zet nu net pas aanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar chiara werd nog niet vanavond zijn of wel?
denk wel , Mangelo krijgt nu de secretmision met het dekbed en de kussenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar chiara werd nog niet vanavond zijn of wel?
van belgie kenn ik nur closeauquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij wil niet weten wat Katastroof in belgië zingt ;-)
niet voor mijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er wel behoefte aan uurfilmpjes, slecht bekeken, nog geen 30 views ...
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef rinardo het volgende:
ook het Gaby blaaser gedoe in de tv uitzending
![]()
![]()
Het is nu pas in de uitzending en het was eerder al in RTL Boulevardquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef rinardo het volgende:
ook het Gaby blaaser gedoe in de tv uitzending
![]()
![]()
Voor mij geen behoefte, daarnaast denk ik dat er in vergelijking met de vorige 2 seizoenen weinig mensen mee cossen er zitten er meer bij de burenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er wel behoefte aan uurfilmpjes, slecht bekeken, nog geen 30 views ...
Dat blijft eeuwig aan hem klevenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
daar komt hij echt niet meer vanaf van dat imago
Ik heb de stream ook veel aan. Miste het soms als ik afspraken heb en er wat gebeurd is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Voor mij geen behoefte, daarnaast denk ik dat er in vergelijking met de vorige 2 seizoenen weinig mensen mee cossen er zitten er meer bij de buren
Hij doet ook weinig moeite om het over iets anders te hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat blijft eeuwig aan hem kleven
Ja, dat denk ik ook. Filmpjes van EJVJL leveren tussen de 50 en 100 views op, ook niet heel veel ...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor mij geen behoefte, daarnaast denk ik dat er in vergelijking met de vorige 2 seizoenen
weinig mensen mee cossen er zitten er meer bij de buren
of alleen als iemand een Dm stuurt voor iets. En als je er dan zin in hebt, oh wacht dan moet je natuurlijk steeds de stream opnemen voor die ene keer in de zoveel tijd.. is ook niet te doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:52 schreef suzi1 het volgende:
ik zou, zoals ik vorig jaar of ervoor al zei, er niet zoveel uren insteken DGK. je vergat soms zelfs te eten!
daarom gas terug ipv tegen geven. je komt niet toe aan eigen tijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Filmpjes van EJVJL leveren tussen de 50 en 100 views op, ook niet heel veel ...![]()
Het kost mij iedere dag minimaal 4 uur om die shit te uploaden, ik baal daar een beetje van ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |