Alles willen verdelen en nu weer over het broodquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nog niet echt gemerkt van mijnentwege.
ik waardeer het ook zeker, en hoe leuk is het ook als er naar je gevraagd word al in het begin van BBquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Maar ik vind het leuk dat veel users het waarderen,
en dat is voor mij voldoende motivatie om door te gaan ...
Iedere dag 20 likes is lekker ..
3 keer reklame in en zendingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:02 schreef Jockari het volgende:
Om de 20 minuten hier reklame op Play4...
Ali en zijn libidoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:08 schreef Monique___ het volgende:
![]()
ali hoort seksueel en ze zeggen sensueel
zegt hij nu ik wil een beurtje haha massagebeurt bedoelde hij... blijkbaar met happy end zegt hij nu![]()
dat is van een paar dagen geleden wat ze nu laten zien. heb het weer afgezet. Is raar in elkaar gemonteerdquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
ja dat word wel een stelletje Danny en Chelsea, ze gaan al kaasplankje doen bij hem haha
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Vind de ruzie erg tegenvallen![]()
Het wordt wel tijd voor een beetje gedoe een keer.
beter nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Vind de ruzie erg tegenvallen![]()
Het wordt wel tijd voor een beetje gedoe een keer.
Ja het is knip en plakwerk van de FEBO die uitzendingen soms ook lekker geframedquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is van een paar dagen geleden wat ze nu laten zien. heb het weer afgezet. Is raar in elkaar gemonteerd
Ja vreselijk vind ik dat.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:10 schreef suzi1 het volgende:
als er eendje sensitive is ben ik het wel. aldus dada
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik kijk altijd de aflevering op videoland zonder reclame, staat er altijd om half 9 opquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:02 schreef Jockari het volgende:
Om de 20 minuten hier reklame op Play4...
zit er chiara nog niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja het is knip en plakwerk van de FEBO die uitzendingen soms ook lekker geframed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |