je kunt ook rtl5 kijken via videolandquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:32 schreef mario390 het volgende:
nu kunnt ik de uitzending
overhaupt niet kijken
neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:34 schreef ledn81 het volgende:
Alle Chelsea fans verzamelen en laat je moeder je oma en tante in Marokko meestemmen anders zul je het zonder Chelsea moeten doen de rest van dit BB avontuur![]()
[ afbeelding ]
even wat accountjes maken, ben zo terugquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:34 schreef ledn81 het volgende:
Alle Chelsea fans verzamelen en laat je moeder je oma en tante in Marokko meestemmen anders zul je het zonder Chelsea moeten doen de rest van dit BB avontuur![]()
[ afbeelding ]
Ja echt, ze verteld ook veel he, en BB laat het allemaal toe.quote:
bedankt maar weet dat alles online staatquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je kunt ook rtl5 kijken via videoland
https://v2.videoland.com/rtl5/live
of begrijp ik je verkeerd
Ja logisch toch ook. Zou ook hele dagen kijken als ik wist dat ik er in ging.quote:
Twijfel ook nog sterk dat dit een vrouw is...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, beetje teveel manwijf ....
Of Betty in BB België.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:25 schreef Yolk het volgende:
Vroeger had je échte vrouwen in Big Brother, zoals Kelly.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij zit nu in quarantine hotel?
Bij mij Chequote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor mij Danny of Charlotte eruit morgen ....
ik zal altijd op jou stemmen dan dat je mag blijvenquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zal altijd op jou stemmen dan dat je mag blijven![]()
Che is altijd perplex.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:36 schreef rinardo het volgende:
Chiara verteld dat op tv is laten zien dat chelsea haar voet tegen Danny zn voet zat, chelsea is compleet perplex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |