Ja daar houd ik vanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:33 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij kun je die chelsea echt alles wijsmaken
beide mijn smaak nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het weer z'n Tobias. Ziet er goed uit maar verder zit er weinig in. Die gaat de streams niet spannend maken.
Nog niks van gemerkt gaat misschien nog komenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
wij mochten toch nog meer beslissen, hoe heeft zich dat vormgegeven? is daar al iets van te merken of nog niet
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:35 schreef odie22 het volgende:
danny : ik vind het hier zo leuk, heb het zo naar mijn zin
wat zou hij het thuis dan slecht hebben zeg
ja je mocht muziekje voorspelen voor cheche in het spelquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
wij mochten toch nog meer beslissen, hoe heeft zich dat vormgegeven? is daar al iets van te merken of nog niet
Tot nu toe merken we daar precies evenveel van als vorig seizoenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
oowjaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja je mocht muziekje voorspelen voor cheche in het spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |