ja, hij was volgens mij de enige die er 15 had, dus iemand anders kon het toch niet kopenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:20 schreef Schakeltopia het volgende:
mimi had toch z'n plek gekocht voor 15 coins in de wall, om mee te mogen doen aan het spel
Rob toch wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja, hij was volgens mij de enige die er 15 had, dus iemand anders kon het toch niet kopen
Klopt, maar hij had hem al uit the wall voordat iemand anders een kans kreeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja, hij was volgens mij de enige die er 15 had, dus iemand anders kon het toch niet kopen
ja het is ieder voor zich, afwachten is afgeslacht wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij had hem al uit the wall voordat iemand anders een kans kreeg.
ja dat vind ik opzich niet zo gek. als je hem graag wil hebben zou ik niet eerst vragen of iemand anders hem wilquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij had hem al uit the wall voordat iemand anders een kans kreeg.
Oh,ok zou kunnen, ik dacht dat hij er genoeg zou hebben na die coins van Judy.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
die had er 11 toch en toen 5 erbij en toen roze koek gekocht en koffie
10 coins van het spel en 10+ coins van judyquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
die had er 11 toch en toen 5 erbij en toen roze koek gekocht en koffie
Helemaal eensquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat vind ik opzich niet zo gek. als je hem graag wil hebben zou ik niet eerst vragen of iemand anders hem wil
In negatieve of positieve zin?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ali is constant onderwerp van gesprek in de slaapkamer trouwens
beide. aan de ene kant lachen ze met hem en aan de andere kant vragen ze zich oprecht af hoe hij bijv de regels heeft kunnen leren als hij zich zo voordoet of is zegmaarquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
In negatieve of positieve zin?
Ik kan maar 1 stream tegelijk volgen![]()
Jolien had zich denk ik beter gevoeld in de blauwe kamer maar ze mocht daar niet slapen van Charlottequote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:25 schreef odie22 het volgende:
jolien wil bij de kleutergroep komen, ga toch naar bed oma, het is al na half 11
Ali kan wel de grens over gaan. Voor je het weet heb je een 2e Leroyquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
nu bijv over zijn sexuele dingen, dat het too much is voor publiek. chichi voornamelijk die dat soort dingetjes opgooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |