uitstekend gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:31 schreef Monique___ het volgende:
pff weer niet gezien dat ik de topic sluitster was
Dank je.quote:
je zei jojo ziet anders uitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:32 schreef suzi1 het volgende:
mimi gaat iets verstopppen. gaan ze niet vinden? anders krijgt diegene 100 pleurie van hem
Nee ze wordt overruled maar ja.. neemt ook niet echt stelling in. Vermoed dat ze straks in bed weer haar zegje doetquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:32 schreef Ireth het volgende:
Ilse krijgt ook niet echt de kans om zich te mengen in de groep..
Ow ze staan allemaal op?
ja dacht ik dus ook. dacht eerst dat het chichi was met dr haren gesteild. heb tot 3 keer toe beeld vergroot om te zien wie t nu wasquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zei jojo ziet anders uit
ja ik dacht is weer en nieuwe
blonde gekomen
Nee klopt, ze zegt af en toe goeie dingen, maar dan kakelt de hele bende erdoorheen en horen ze het niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:32 schreef Ireth het volgende:
Ilse krijgt ook niet echt de kans om zich te mengen in de groep..
Ow ze staan allemaal op?
ik dacht een muntje maar lees hier dat het de foto van rob is?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:34 schreef engine het volgende:
Heeft iets achter het logo van the wall gestoken maar was te laat met cappen.
komt eraanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:34 schreef engine het volgende:
Heeft iets achter het logo van the wall gestoken maar was te laat met cappen.
chiara heeft niet zo en vorbouwquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dacht ik dus ook. dacht eerst dat het chichi was met dr haren gesteild. heb tot 3 keer toe beeld vergroot om te zien wie t nu was
tja maar te mondig zal ook niet vallen.. denk aan tjerrel vorig jaarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee klopt, ze zegt af en toe goeie dingen, maar dan kakelt de hele bende erdoorheen en horen ze het niet.
Of ze negeren haar omdat ze het beter denken te weten. Dat maakt het lastig voor de mensen die later zijn gekomen. Je moet een grote bek hebben om door te dringen bij dit groepje
dan moeten ze heel goed kijken dan kunnen ze het vast zien door de verlichtingquote:
ondersteunen die haar omtiebomties zo wel goed genoeg?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:40 schreef b_engeltje het volgende:
Zoals charlotte die bustier nu draag word het gezien als corset
ze heeft niks om te ondersteunen het is denk ik eerder bedoeld om iets te benadrukken of omhoog te duwen wat er eigenlijk ook niet zitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ondersteunen die haar omtiebomties zo wel goed genoeg?
haha ja je hebt wel gelijk denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze heeft niks om te ondersteunen het is denk ik eerder bedoeld om iets te benadrukken of omhoog te duwen wat er eigenlijk ook niet zit
hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:43 schreef suzi1 het volgende:
ze had laatst ook zoiets over een bloes maar dan onderomtiebombtiecorset
Wel netjes gevonden van Mimi ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
niemand durft dat wall logo eraf te trekken
haha die recorder hebben ze blijkbaar ingezongenquote:
ja dat weet ik, dat heb ik live mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
haha die recorder hebben ze blijkbaar ingezongen
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
haha die recorder hebben ze blijkbaar ingezongen
nee dat kijk ik nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk je ook MIJ?
wat ik gelezen heb zit jill daar nog niet in haar
veel
Ze heeft niet zoveel , denk wel genoegquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ondersteunen die haar omtiebomties zo wel goed genoeg?
hadden ooit een cassette uit de wall gekocht met morsecode, met de recorder konden ze dat afspelenquote:
ze heeft een bijzondere kledingstijlquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze heeft niet zoveel , denk wel genoeg
Zou anders zijn als ze een flinke voorgevel had
Dan zou men gewoon een bh onder de blouse kunnen dragen
man manquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hadden ooit een cassette uit de wall gekocht met morsecode, met de recorder konden ze dat afspelen
Neuj, gewoon modeverschijnsel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze heeft niet zoveel , denk wel genoeg
Zou anders zijn als ze een flinke voorgevel had
Dan zou men gewoon een bh onder de blouse kunnen dragen
kip & broccoli kunnen ze krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor ¤100 doen ze wel wat dus
Zou leergeld voor de FEBO moeten zijn.
ja daar haalde laatst chay toch dat kussen uitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
aan die spiegels zitten ze wel te trekken maar niet aan dat logo
ja dacht ik ook, ik heb dat spiegeltje ook open zien staan!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja daar haalde laatst chay toch dat kussen uit
dacht dat daar misschien nog een luik zou zitten naar een secret room..
Ah dus ze weten wel dat het een soort klep is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja daar haalde laatst chay toch dat kussen uit
dacht dat daar misschien nog een luik zou zitten naar een secret room..
chayron wel ja. die heeft daar het kussen uit moeten halen voor chiara (pff wat een lastige namen dit jaar)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dus ze weten wel dat het een soort klep is.
Kunnen ze zelf kopen met hun coinsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:53 schreef mario390 het volgende:
dat met de wall snap ik nog niet zo
wanneer jemand en hoezo wat kregt
weddenschapje tussen de bewoners, wie het vind krijgt 100 euro. ooit na het programma ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:53 schreef mario390 het volgende:
dat met de wall snap ik nog niet zo
wanneer jemand en hoezo wat kregt
Het is een beetje de Kitty van vorig jaar, maar ze krijgt hier geen toegang tot de keuken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:52 schreef Jockari het volgende:
Ilse zit duidelijk in het verkeerde programma.
Zij dacht zich ingeschreven te hebben voor Benidorm Bastards volgens mij.
[ afbeelding ]
oke ik dacht ze kregen en vraag gestelltquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kunnen ze zelf kopen met hun coins
Misschien gaat het nog gevonden worden danquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
chayron wel ja. die heeft daar het kussen uit moeten halen voor chiara (pff wat een lastige namen dit jaar)
Kitty was euh... Kittiger.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is een beetje de Kitty van vorig jaar, maar ze krijgt hier geen toegang tot de keuken.
Ze zeiden datums over de datum was, maar kwam uit de vriezer, dus zal wel meevallenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:55 schreef mario390 het volgende:
hoelang braten ze nu de Kip?
mrs salmonella zit maar wanneer ook nach 4 uren
braten nog binnen
1 dag volgens mij.. maar stelt niks voor omdat het uit de vriezer lag. Snappen ze blijkbaar nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze zeiden datums over de datum was, maar kwam uit de vriezer, dus zal wel meevallen
is om danny eruit te werkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:56 schreef engine het volgende:
Ik snap niet dat Charlotte zo veel stemmen krijgt. Vind er weinig aan.
Maar dan moeten we ook op Chelsea stemmen anders ligt ze er dadelijk uitquote:
Mmm... ik moest ze in het begin ook niet, maar is wel een persoon met medeleven in huis. Dus ik geef ze nog een kans.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:56 schreef engine het volgende:
ik heb op chelsea en charlotte gestemdquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan moeten we ook op Chelsea stemmen anders ligt ze er dadelijk uit
Klopt, Stem Chelsea om Danny weg te stemmen. Charlotte zal blijven waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Doe ik 2x Chelseaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb op chelsea en charlotte gestemd
bij mijn bewerting is zij 2-3quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:56 schreef engine het volgende:
danny eruit bedoel ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Che er in blijven bedoelen jullie dan ?
als je willt dat chelsea blijvt moet je dus zo stemmenquote:
dat mag ook natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
2x Danny gestemdWil graag van worteltje af
mogen van mij allebei eruitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja lekker druk en ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
als je willt dat chelsea blijvt moet je dus zo stemmen
vor de sfeer is zij zeker leuk
cha blijvt sowiezo
kijk je MIJ?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja lekker druk en ziet er leuk uit
Ik voorzie alweer dat ze dadelijk allemaal op de bank liggen niks te doen. We hebben druktemakers nodig.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:03 schreef Monique___ het volgende:
Je ziet Ilse denken: no way hosee dat ik jullie nog een keer wil zien!!
quote:
Echte meisjes in de jungle.quote:
Ik wil Chelsea graag houdenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:04 schreef suzi1 het volgende:
schakel en engi, jullie mogen beide zeggen op wie ik moet stemmen. ik weet t nml niet deze keer
volgens mij ben je een van de weinige hier of niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Echte meisjes in de jungle.
[..]
Ik wil Chelsea graag houden
ik probierte 5 min erste episode dann is hetquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Echte meisjes in de jungle.
[..]
Ik wil Chelsea graag houden
Ja dat idee krijg ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
volgens mij ben je een van de weinige hier of niet?
Ze is nu rustiger maar vond haar tot 2 dagen terug super druk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat idee krijg ik ookjammer. Vind haar juist de leukste van de drie genomineerden. Danny vind ik niet echt gezellig. ChaCha vind ik ook maar een beetje saai.
Stuiterballetjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze is nu rustiger maar vond haar tot 2 dagen terug super druk.
Was degene waar ik voor dat het begon riep dat hij er als eerste uit moetquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
ik lach mij echt rot als danny eruit vliegt. wil die koppies wel zien dan
ik heb het door, jij hebt er verstand vanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Was degene waar ik voor dat het begon riep dat hij er als eerste uit moet
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb het door, jij hebt er verstand van
zou het je niet durven zeggen. was niet hele spectaculaire dag volgens mijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nu uurfilmpjes aan het uploaden, zijn er nog fragmenten van vandaag de moeite waard ?
Naar mijn meningquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nu uurfilmpjes aan het uploaden, zijn er nog fragmenten van vandaag de moeite waard ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ik heb wel de hele dag gemist maar als ik stream kijk kann ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
geen ruk gebeurd eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker meezingen joh!quote:
Liggen dromen!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vandaar dat jij cheche leuk vindt
ow ik heb die 2x hier ergens gepost. Mag dat eigenlijk niet? moet dat in een DM?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Veel DMs vandaag van users die de filmpjes niet kunnen vinden, DM en ik geef je de link ...
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen idee zingen de van de Kust?
Bluf? doordonderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:21 schreef engine het volgende:
[..]ik kenn wel van deze jaar top 2000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
somiges van nederland maar was dat
ook bij??
een bertaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:22 schreef suzi1 het volgende:
ik moet bij chacha altijd aan handmaids tale denken. weet alleen niet of ze dan een berta is of commanders wife
Nee, geen probleem hoor, maar de linkjes liever achter een spoiler ...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:20 schreef Monique___ het volgende:
ow ik heb die 2x hier ergens gepost. Mag dat eigenlijk niet? moet dat in een DM?
ik zag daarna dat jij de linkjes ook steeds achter een spoiler zet. (in het filmpjes topic)
Oke! werd vanmiddag ook 2x naar filmpjes van gister gevraagd in het forum. volgende keer achter spoiler danquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, geen probleem hoor, maar de linkjes liever achter een spoiler ...
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kenn wel van deze jaar top 2000
somiges van nederland maar was dat
ook bij??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
vanaf 10 over 8 dat ali aan het leren zingen is is wel grappig , hij is nu turks aan het zingenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Veel DMs vandaag van users die de filmpjes niet kunnen vinden, DM en ik geef je de link ...
Neee zijn al die eerdere filmpjes zijn pleite. Pfoe dat is inderdaad kut.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben in het verleden veel accounts kwijt geraakt, en wil dat voorkomen indien mogelijk ...![]()
Denk dat ik toaal 1000 filmpjes die online stonden nu permanent kwijt ben, en dat is gewoon kut ...
Nee hoor heb net ook op haar gestemd ze is giga druk maar is spontaan en niet zo saai. Dus liever haar dan dannyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
volgens mij ben je een van de weinige hier of niet?
opname loopt idd alquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
vanaf 10 over 8 dat ali aan het leren zingen is is wel grappig , hij is nu turks aan het zingen
nu even niet maar ik vrees dat ze door blijven gaan met zingenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb mute zijn ze nog steeds aan het zingen?
Deze toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is de nederlandse texst van dat Lied?
wat Ali nu zing
het was ooit een wereldw hit
Ja eerdere Big Brothers, De Gouden Kooi, Utopia etcetera .... zonde van al het werkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:26 schreef Monique___ het volgende:
Neee zijn al die eerdere filmpjes zijn pleite. Pfoe dat is inderdaad kut.
edit: rare zin, je snapt hem
thanksquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nu even niet maar ik vrees dat ze door blijven gaan met zingen
jij notenkrakerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is de nederlandse texst van dat Lied?
wat Ali nu zingt
het was ooit een wereldw hit
ja alleen herken ik het niet zo goed als Ali het zingt hahaquote:
zodra ik het zie dat iemand het openbaar zet zal ik ze dm sturenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja eerdere Big Brothers, De Gouden Kooi, Utopia etcetera .... zonde van al het werk
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja eerdere Big Brothers, De Gouden Kooi, Utopia etcetera .... zonde van al het werk
Die intro is zo herkenbaar. Ik herkende het welquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja alleen herken ik het niet zo goed als Ali het zingt haha
thnxsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:30 schreef Yolk het volgende:
[..]
jij notenkraker
de slang uit zijn hol
Mijn lot, mijn problemen met kwastjes
als ik vang (kus, kus)
(Google Translate)
nee ik herkende het ook niet bij Aliquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow dat liedje ken ik wel. Wat ali zong niet
fuck!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had een DM account met meer dan 800 filmpjes, was in 1 keer weg ....
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
dat is uuren werkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
wij hopen met u mee!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wie vliegt er uit morgen, ik denk en hoop Danny ...
quote:
Gaat tussen Danny en Chelsea.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat noemen wij gezelligheidquote:
Zonde want het was geweldig afgelopen week.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot een paar dagen geleden volgde ik EJVJL, maar daar ben ik helemaal klaar mee ...
Die tabak discussies waren de druppel voor mij, jammer inderdaad ...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:36 schreef engine het volgende:
Zonde want het was geweldig afgelopen week.
Als cheche belooft om niet meer te gaan zingen mag ze blijven en dan Danny eruit.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oh gelukkigquote:
blijkbaar mokkels in junglequote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets oostenrijks Suuz.
gister wel, dat ringen spel maakte veel duidelijk van de onderlinge bondjesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik vergeet het steeds. Voegt het iets toe?
Ook als hij gewoon praat vertsa ik er geen hol van. Dus google translate ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja alleen herken ik het niet zo goed als Ali het zingt haha
weet ik niet zet nu net pas aanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar chiara werd nog niet vanavond zijn of wel?
denk wel , Mangelo krijgt nu de secretmision met het dekbed en de kussenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar chiara werd nog niet vanavond zijn of wel?
van belgie kenn ik nur closeauquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij wil niet weten wat Katastroof in belgië zingt ;-)
niet voor mijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er wel behoefte aan uurfilmpjes, slecht bekeken, nog geen 30 views ...
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef rinardo het volgende:
ook het Gaby blaaser gedoe in de tv uitzending
![]()
![]()
Het is nu pas in de uitzending en het was eerder al in RTL Boulevardquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:49 schreef rinardo het volgende:
ook het Gaby blaaser gedoe in de tv uitzending
![]()
![]()
Voor mij geen behoefte, daarnaast denk ik dat er in vergelijking met de vorige 2 seizoenen weinig mensen mee cossen er zitten er meer bij de burenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er wel behoefte aan uurfilmpjes, slecht bekeken, nog geen 30 views ...
Dat blijft eeuwig aan hem klevenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
daar komt hij echt niet meer vanaf van dat imago
Ik heb de stream ook veel aan. Miste het soms als ik afspraken heb en er wat gebeurd is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Voor mij geen behoefte, daarnaast denk ik dat er in vergelijking met de vorige 2 seizoenen weinig mensen mee cossen er zitten er meer bij de buren
Hij doet ook weinig moeite om het over iets anders te hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat blijft eeuwig aan hem kleven
Ja, dat denk ik ook. Filmpjes van EJVJL leveren tussen de 50 en 100 views op, ook niet heel veel ...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor mij geen behoefte, daarnaast denk ik dat er in vergelijking met de vorige 2 seizoenen
weinig mensen mee cossen er zitten er meer bij de buren
of alleen als iemand een Dm stuurt voor iets. En als je er dan zin in hebt, oh wacht dan moet je natuurlijk steeds de stream opnemen voor die ene keer in de zoveel tijd.. is ook niet te doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:52 schreef suzi1 het volgende:
ik zou, zoals ik vorig jaar of ervoor al zei, er niet zoveel uren insteken DGK. je vergat soms zelfs te eten!
daarom gas terug ipv tegen geven. je komt niet toe aan eigen tijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Filmpjes van EJVJL leveren tussen de 50 en 100 views op, ook niet heel veel ...![]()
Het kost mij iedere dag minimaal 4 uur om die shit te uploaden, ik baal daar een beetje van ...
Niemand verplicht je om filmpjes te plaatsen. Dus besteed er dan ook die tijd niet aan. Dan hoef je ook niet te balen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Filmpjes van EJVJL leveren tussen de 50 en 100 views op, ook niet heel veel ...![]()
Het kost mij iedere dag minimaal 4 uur om die shit te uploaden, ik baal daar een beetje van ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |