uitstekend gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:31 schreef Monique___ het volgende:
pff weer niet gezien dat ik de topic sluitster was
Dank je.quote:
je zei jojo ziet anders uitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:32 schreef suzi1 het volgende:
mimi gaat iets verstopppen. gaan ze niet vinden? anders krijgt diegene 100 pleurie van hem
Nee ze wordt overruled maar ja.. neemt ook niet echt stelling in. Vermoed dat ze straks in bed weer haar zegje doetquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:32 schreef Ireth het volgende:
Ilse krijgt ook niet echt de kans om zich te mengen in de groep..
Ow ze staan allemaal op?
ja dacht ik dus ook. dacht eerst dat het chichi was met dr haren gesteild. heb tot 3 keer toe beeld vergroot om te zien wie t nu wasquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zei jojo ziet anders uit
ja ik dacht is weer en nieuwe
blonde gekomen
Nee klopt, ze zegt af en toe goeie dingen, maar dan kakelt de hele bende erdoorheen en horen ze het niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:32 schreef Ireth het volgende:
Ilse krijgt ook niet echt de kans om zich te mengen in de groep..
Ow ze staan allemaal op?
ik dacht een muntje maar lees hier dat het de foto van rob is?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:34 schreef engine het volgende:
Heeft iets achter het logo van the wall gestoken maar was te laat met cappen.
komt eraanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:34 schreef engine het volgende:
Heeft iets achter het logo van the wall gestoken maar was te laat met cappen.
chiara heeft niet zo en vorbouwquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dacht ik dus ook. dacht eerst dat het chichi was met dr haren gesteild. heb tot 3 keer toe beeld vergroot om te zien wie t nu was
tja maar te mondig zal ook niet vallen.. denk aan tjerrel vorig jaarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee klopt, ze zegt af en toe goeie dingen, maar dan kakelt de hele bende erdoorheen en horen ze het niet.
Of ze negeren haar omdat ze het beter denken te weten. Dat maakt het lastig voor de mensen die later zijn gekomen. Je moet een grote bek hebben om door te dringen bij dit groepje
dan moeten ze heel goed kijken dan kunnen ze het vast zien door de verlichtingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |