quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
vanaf 10 over 8 dat ali aan het leren zingen is is wel grappig , hij is nu turks aan het zingenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Veel DMs vandaag van users die de filmpjes niet kunnen vinden, DM en ik geef je de link ...
Neee zijn al die eerdere filmpjes zijn pleite. Pfoe dat is inderdaad kut.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben in het verleden veel accounts kwijt geraakt, en wil dat voorkomen indien mogelijk ...![]()
Denk dat ik toaal 1000 filmpjes die online stonden nu permanent kwijt ben, en dat is gewoon kut ...
Nee hoor heb net ook op haar gestemd ze is giga druk maar is spontaan en niet zo saai. Dus liever haar dan dannyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
volgens mij ben je een van de weinige hier of niet?
opname loopt idd alquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
vanaf 10 over 8 dat ali aan het leren zingen is is wel grappig , hij is nu turks aan het zingen
nu even niet maar ik vrees dat ze door blijven gaan met zingenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb mute zijn ze nog steeds aan het zingen?
Deze toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is de nederlandse texst van dat Lied?
wat Ali nu zing
het was ooit een wereldw hit
Ja eerdere Big Brothers, De Gouden Kooi, Utopia etcetera .... zonde van al het werkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:26 schreef Monique___ het volgende:
Neee zijn al die eerdere filmpjes zijn pleite. Pfoe dat is inderdaad kut.
edit: rare zin, je snapt hem
thanksquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nu even niet maar ik vrees dat ze door blijven gaan met zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |