volgens mij ben je een van de weinige hier of niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Echte meisjes in de jungle.
[..]
Ik wil Chelsea graag houden
ik probierte 5 min erste episode dann is hetquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Echte meisjes in de jungle.
[..]
Ik wil Chelsea graag houden
Ja dat idee krijg ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
volgens mij ben je een van de weinige hier of niet?
Ze is nu rustiger maar vond haar tot 2 dagen terug super druk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat idee krijg ik ookjammer. Vind haar juist de leukste van de drie genomineerden. Danny vind ik niet echt gezellig. ChaCha vind ik ook maar een beetje saai.
Stuiterballetjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze is nu rustiger maar vond haar tot 2 dagen terug super druk.
Was degene waar ik voor dat het begon riep dat hij er als eerste uit moetquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
ik lach mij echt rot als danny eruit vliegt. wil die koppies wel zien dan
ik heb het door, jij hebt er verstand vanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Was degene waar ik voor dat het begon riep dat hij er als eerste uit moet
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb het door, jij hebt er verstand van
zou het je niet durven zeggen. was niet hele spectaculaire dag volgens mijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nu uurfilmpjes aan het uploaden, zijn er nog fragmenten van vandaag de moeite waard ?
Naar mijn meningquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nu uurfilmpjes aan het uploaden, zijn er nog fragmenten van vandaag de moeite waard ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ik heb wel de hele dag gemist maar als ik stream kijk kann ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
geen ruk gebeurd eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |