Klopt, Stem Chelsea om Danny weg te stemmen. Charlotte zal blijven waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan moeten we ook op Chelsea stemmen anders ligt ze er dadelijk uit
Doe ik 2x Chelseaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb op chelsea en charlotte gestemd
bij mijn bewerting is zij 2-3quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:56 schreef engine het volgende:
Ik snap niet dat Charlotte zo veel stemmen krijgt. Vind er weinig aan.
danny eruit bedoel ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Che er in blijven bedoelen jullie dan ?
als je willt dat chelsea blijvt moet je dus zo stemmenquote:
dat mag ook natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
2x Danny gestemdWil graag van worteltje af
mogen van mij allebei eruitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan moeten we ook op Chelsea stemmen anders ligt ze er dadelijk uit
Ja lekker druk en ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
als je willt dat chelsea blijvt moet je dus zo stemmen
vor de sfeer is zij zeker leuk
cha blijvt sowiezo
kijk je MIJ?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja lekker druk en ziet er leuk uit
Ik voorzie alweer dat ze dadelijk allemaal op de bank liggen niks te doen. We hebben druktemakers nodig.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:03 schreef Monique___ het volgende:
Je ziet Ilse denken: no way hosee dat ik jullie nog een keer wil zien!!
quote:
Echte meisjes in de jungle.quote:
Ik wil Chelsea graag houdenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:04 schreef suzi1 het volgende:
schakel en engi, jullie mogen beide zeggen op wie ik moet stemmen. ik weet t nml niet deze keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |