volgens mij ben je een van de weinige hier of niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Echte meisjes in de jungle.
[..]
Ik wil Chelsea graag houden
ik probierte 5 min erste episode dann is hetquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Echte meisjes in de jungle.
[..]
Ik wil Chelsea graag houden
Ja dat idee krijg ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
volgens mij ben je een van de weinige hier of niet?
Ze is nu rustiger maar vond haar tot 2 dagen terug super druk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat idee krijg ik ookjammer. Vind haar juist de leukste van de drie genomineerden. Danny vind ik niet echt gezellig. ChaCha vind ik ook maar een beetje saai.
Stuiterballetjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze is nu rustiger maar vond haar tot 2 dagen terug super druk.
Was degene waar ik voor dat het begon riep dat hij er als eerste uit moetquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
ik lach mij echt rot als danny eruit vliegt. wil die koppies wel zien dan
ik heb het door, jij hebt er verstand vanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Was degene waar ik voor dat het begon riep dat hij er als eerste uit moet
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb het door, jij hebt er verstand van
zou het je niet durven zeggen. was niet hele spectaculaire dag volgens mijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nu uurfilmpjes aan het uploaden, zijn er nog fragmenten van vandaag de moeite waard ?
Naar mijn meningquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nu uurfilmpjes aan het uploaden, zijn er nog fragmenten van vandaag de moeite waard ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ik heb wel de hele dag gemist maar als ik stream kijk kann ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
geen ruk gebeurd eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker meezingen joh!quote:
Liggen dromen!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vandaar dat jij cheche leuk vindt
ow ik heb die 2x hier ergens gepost. Mag dat eigenlijk niet? moet dat in een DM?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Veel DMs vandaag van users die de filmpjes niet kunnen vinden, DM en ik geef je de link ...
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen idee zingen de van de Kust?
Bluf? doordonderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:21 schreef engine het volgende:
[..]ik kenn wel van deze jaar top 2000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
somiges van nederland maar was dat
ook bij??
een bertaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:22 schreef suzi1 het volgende:
ik moet bij chacha altijd aan handmaids tale denken. weet alleen niet of ze dan een berta is of commanders wife
Nee, geen probleem hoor, maar de linkjes liever achter een spoiler ...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:20 schreef Monique___ het volgende:
ow ik heb die 2x hier ergens gepost. Mag dat eigenlijk niet? moet dat in een DM?
ik zag daarna dat jij de linkjes ook steeds achter een spoiler zet. (in het filmpjes topic)
Oke! werd vanmiddag ook 2x naar filmpjes van gister gevraagd in het forum. volgende keer achter spoiler danquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, geen probleem hoor, maar de linkjes liever achter een spoiler ...
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kenn wel van deze jaar top 2000
somiges van nederland maar was dat
ook bij??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |