Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
die heeft wel een grote piemel tussen d'r voeten hangenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
ieniemienie van wishquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zocht op ienieminie knuffel bij google afbeeldingen, maar wat een lelijk spul zit er bij zeg![]()
Hoe kan dit ienieminie zijn:
[ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
voor mannen is het helemaal ongemakkelijk als je een stijve krijgt dan moet je met je benen ineens terug afstand nemenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind knuffelen echt ongemakkelijkTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik voel mij ontzettend opgesloten in zo'n knuffel. En hoe lang je dat door gaan dan?
Ik had een ex die wilde eindeloos knuffelen. En was veel groter en breder. Zeer ongemakkelijk .
Nooit meer.Trotste mama van Ambar
een partner nemen die veel kleiner is, dan kan je hem/haar/het zo van je afwerpenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel mij ontzettend opgesloten in zo'n knuffel. En hoe lang je dat door gaan dan?
Ik had een ex die wilde eindeloos knuffelen. En was veel groter en breder. Zeer ongemakkelijk .
Nooit meer.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee want ik houd gewoon niet van knuffelenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een partner nemen die veel kleiner is, dan kan je hem/haar/het zo van je afwerpenTrotste mama van Ambar
Droge sokken en warme schoenen![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bijna goed! Voor de fan in de auto opgewarmdquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
wat lief dat je je fans in je auto toelaatquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bijna goed! Voor de fan in de auto opgewarmdUw ADH vitamine Worst
Neee, moet zo nog rijden. En nog pijn in me pens van de grolsh, altijd met hun bier bij andere nooit.quote:![]()
![]()
Weekend!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
kan ik een leuke serie aanraden, only murders in the building
is een top detective comedy serie, top cast ook (Steve Martin, Selena Gomez, Martin Short) met ook best wel leuke gastrollen van o.a Sting, Shirley MacLaine, Cara Delevingne
leuke chemie tussen Steve, Selena, Martin ook
is al die emmy nominaties echt wel waard
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Het sneeuwt hier weer als een moeder!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dan is mijn vraag: hoe sneeuwt een moeder?Trotste mama van Ambar
ik ken alleen maar dat verhaal van die moeder op curacaoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan is mijn vraag: hoe sneeuwt een moeder?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Beide seizoenen al gezienquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
kan ik een leuke serie aanraden, only murders in the building
is een top detective comedy serie, top cast ook (Steve Martin, Selena Gomez, Martin Short) met ook best wel leuke gastrollen van o.a Sting, Shirley MacLaine, Cara Delevingne
leuke chemie tussen Steve, Selena, Martin ook
is al die emmy nominaties echt wel waard
Meryl Streep komt volgende seizoen![]()
quote:Kunnen jullie AUB een usericon nemen, jullie zijn niet uit elkaar te houden?quote:
@Homijn dat was jouw topiuque tochTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kijk dan naar onze namen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie AUB een usericon nemen, jullie zijn niet uit elkaar te houden?
@:homijn dat was jouw topiuque toch
@devzero zou een voor mij maken![]()
ik kijk ook uit power rangers cosmic fury, maar eerst nog 30th anniversary mighty morphin special once & always
sorry maar ik blijf power rangers fanBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Hárd!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan is mijn vraag: hoe sneeuwt een moeder?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De moeder sneeuwt hard, de moeder sneeuwt lekkerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
als ik acteur zou zijn, had ik daar wel een rol in gewild, maar dan wel voor een rol als een van de slechterikken, ik heb zelfs al een leuke villain naam Draconarius, en dan beetje met mijn eigen soort van zords (net zoals zurgane in ninja storm)Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Ik heb respect voor je toewijding, maar ik ben nooit fan geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik kijk ook uit power rangers cosmic fury, maar eerst nog 30th anniversary mighty morphin special once & always
sorry maar ik blijf power rangers fan
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
obey the viewing globeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Weet je zelf gen leuk plaatje? Kan ik die misschien wel verkleinenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:39 schreef Biest. het volgende:
[..]
Kijk dan naar onze namen.
@:devzero zou een voor mij maken
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Als we allemaal onze UI uitzetten word Maanvis gekquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
staaltje omdenken hierquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:53 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Als we allemaal onze UI uitzetten word Maanvis gekTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
maar dan weten jullie ook niet meer of je nou jezelf bolkt of een medespelerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
hmm goed planquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:53 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Als we allemaal onze UI uitzetten word Maanvis gek
Uw ADH vitamine Worst
een pak van mijn hartquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
weet alleen niet waar ik het kan uitzettenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heeft ooit iemand gewonnen die geen icon heeft?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Leuke netflix serie dat break pointTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wat heeft die in zijn mond dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:01 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke netflix serie dat break point
zandquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ff je smoel spoelen, er zijn ergere dingen die in je mond terecht kunnen komen
Uw ADH vitamine Worst
Een mug iddquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
ff je smoel spoelen, er zijn ergere dingen die in je mond terecht kunnen komen
Gelukkig nog niet tegen gekomen, ben al bang voor wespenquote:
Klopt. En voor @TheVoice4ever heeft de UI-politie™ allang een UI gemaakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik had iets door OpenAI/Dall-E gegooid, maar was niet zo goed en veel te groot. Ik wil wel een poging wagen, maar denk dat @Homijn veeel sneller en beter isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:39 schreef Biest. het volgende:
[..]
Kijk dan naar onze namen.
@:devzero zou een voor mij maken![]()
![]()
mooien icon die moet ie nemenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:23 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt. En voor @:TheVoice4Ever heeft de UI-politie™ allang een UI gemaakt.
[ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet ie wel een grote mond hebben![]()
![]()
Misschien een tafelvoetbalballetje?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet ie wel een grote mond hebben![]()
Ik heb nog niet de moeite genomen zo hard na te denken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Weet je zelf gen leuk plaatje? Kan ik die misschien wel verkleinenZodra ik terug ben zal ik eens kijken.
![]()
Een gedicht over Maanvis
Jij kunt het vast ook heel goed. Maar voel je niet verplichtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had iets door OpenAI/Dall-E gegooid, maar was niet zo goed en veel te groot. Ik wil wel een poging wagen, maar denk dat @:homijn veeel sneller en beter is![]()
![]()
Kan je toch niet mee tennissen ?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien een tafelvoetbalballetje?I have a therapist, her name is music. ♪![]()
niks voor jou @Paul die kimTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die slik je dan meteen in volgens mijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Komt wel hard aan volgens mij die balletjes![]()
![]()
Prosecco genotTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hopen dat ie dan niet halve wegen blijft vast zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:31 schreef maily het volgende:
[..]
Die slik je dan meteen in volgens mij
Dit is echt het bewijs dat iedereen een prijs heeftquote:
Ja kan DALL-E2 toch ook n formaat(resolutie)meegeven?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had iets door OpenAI/Dall-E gegooid, maar was niet zo goed en veel te groot. Ik wil wel een poging wagen, maar denk dat @:homijn veeel sneller en beter is
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2023 16:34:14 ]![]()
Vandaar dat nemand tennist met biljardballlenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Komt wel hard aan volgens mij die balletjes![]()
![]()
Vast, maar keek waarschijnlijk niet goed. De 64x64 pixels gaf gewoon een groot plaatjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:33 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja kan DALL-E2 toch ook n formaat meegeven?![]()
![]()
Voor welk bedrag ga jij all in?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:33 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dit is echt het bewijs dat iedereen een prijs heeftTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Voor jou heeft de UI-politie™ ooit deze gemaakt:quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had iets door OpenAI/Dall-E gegooid, maar was niet zo goed en veel te groot. Ik wil wel een poging wagen, maar denk dat @:homijn veeel sneller en beter is
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Die zijn weer te zwaarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Vandaar dat nemand tennist met biljardballlen
[ afbeelding ]
inb4: wat slik jij allemaal in?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:31 schreef maily het volgende:
[..]
Die slik je dan meteen in volgens mij![]()
Die heb ik nog steeds in mijn iconmanagerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Voor jou heeft de UI-politie™ ooit deze gemaakt:
[ afbeelding ]![]()
![]()
waarom zit alleen op de rechterkant sausquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:35 schreef maily het volgende:
https://www.instagram.com/p/CnpDzrkNLyA/
Potver
Een gedicht over Maanvis
Ziet er lekker uit!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:35 schreef maily het volgende:
Potver![]()
![]()
Vind dat je best wel diep op specifieke invoer kan gaan bij dall-equote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Vast, maar keek waarschijnlijk niet goed. De 64x64 pixels gaf gewoon een groot plaatje![]()
Even doorscrollen!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom zit alleen op de rechterkant saus![]()
Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:35 schreef maily het volgende:
Potver![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Ik moet weer aan het werk voor ik teveel met slappe zusjes grappen komquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:37 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Vind dat je best wel diep .. kan gaan..
hihi slappe![]()
Slappe van je moeder jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet weer aan het werk voor ik teveel met slappe zusjes grappen kom
hihi slappe![]()
![]()
Prosecco genot 2Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:42 schreef Speedfight het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:bondage gespot![]()
![]()
Hey Kreequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een gedicht over Maanvis
Te slordig getaped om bondage te zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:42 schreef Speedfight het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:bondage gespot![]()
![]()
er stond er nog 1 in de reactiesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:44 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Te slordig getaped om bondage te zijn![]()
Hey Emmer, lekker weekend?quote:
De kleine man weer opgeknapt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vooralsnog welquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Emmer, lekker weekend?
De kleine man weer opgeknapt?![]()
nee ik heb speedfightquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Maar heeft Speedfight ook dubbel d?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nah, is niet hoe ik het zou doenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:45 schreef Speedfight het volgende:
[..]
er stond er nog 1 in de reacties![]()
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
echt?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind knuffelen echt ongemakkelijk♡♡♡♡![]()
nee maar hoeft ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar heeft Speedfight ook dubbel d?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lekker niet doen danquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee want ik houd gewoon niet van knuffelen
♡♡♡♡![]()
Maar kan je dan well all in gaanquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Vraagje trouwens, weet niet mss heeft iemand van jullie dit wel eens gehad. Ik heb dus zo'n samsung soundbar ding enzo voor m'n tv.
Maar op 1 of andere manier is dat ding altijd te pairen ofzo, kan er ook geen instelling ofzo voor vinden.
De ellende is nu, dat er blijkbaar steeds een desktop PC Connect, wss ergens hier in de buurt, maar er staat verder geen naam mee.
Nu hoor ik dus niks, maar elke keer als diegene z'n computer opstart dan schiet de input over naar de bluetooth
WTFDo what you love, love what you do!![]()
Ik zie 4 woorden die ik niet ken, ik haak afquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef kree het volgende:
Vraagje trouwens, weet niet mss heeft iemand van jullie dit wel eens gehad. Ik heb dus zo'n samsung soundbar ding enzo voor m'n tv.
Maar op 1 of andere manier is dat ding altijd te pairen ofzo, kan er ook geen instelling ofzo voor vinden.
De ellende is nu, dat er blijkbaar steeds een desktop PC Connect, wss ergens hier in de buurt, maar er staat verder geen naam mee.
Nu hoor ik dus niks, maar elke keer als diegene z'n computer opstart dan schiet de input over naar de bluetooth
WTF
♡♡♡♡![]()
Mooi tochquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
Huh, ik pak mijn boodschappentas uit en er zit ineens een zakje maltesers in
Do what you love, love what you do!![]()
Klap erop gevenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef kree het volgende:
WTF
Lekkerrrquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
Huh, ik pak mijn boodschappentas uit en er zit ineens een zakje maltesers in![]()
geen ideeeequote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef kree het volgende:
WTFTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
en de volgende keer zit er een heel kabouterdorp inquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
Huh, ik pak mijn boodschappentas uit en er zit ineens een zakje maltesers inUw ADH vitamine Worst
Is een automatisch instelling en kan je uitzettenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef kree het volgende:
WTF![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb em zelf meebetaald![]()
Uit het schap bij de kassa gevallen..erg he
![]()
![]()
nou heb gezocht, maar ik kan die dus nergens vinden?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Is een automatisch instelling en kan je uitzettenDo what you love, love what you do!![]()
met kleine puntmutsjes?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en de volgende keer zit er een heel kabouterdorp in
Dat lijkt me geweldig![]()
♡♡♡♡![]()
Ik denk nu komt er een mooi verhaal van de kassajongen die hem bij jou bij je boodschappen heeft gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb em zelf meebetaald![]()
Uit het schap bij de kassa gevallen..
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk nu komt er een mooi verhaal van de kassajongen die hem bij jou bij je boodschappen heeft gedaan![]()
Kreeg laatst wel een nummer van een man waar ik een praatje mee maakte
ook voor een eerst![]()
(niet gebeld trouwens.. )♡♡♡♡![]()
Moet er zijn,instellingen. Kijk ff op Googlequote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou heb gezocht, maar ik kan die dus nergens vinden?![]()
Dat was ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Kreeg laatst wel een nummer van een man waar ik een praatje mee maakte
ook voor een eerst![]()
(niet gebeld trouwens.. )![]()
![]()
Ik ga nooit heen als ik honger heb, scheelt 50equote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik geen chips en chocola had gekocht ofzo![]()
![]()
Ik wou te zeggen; nou mevr koekoek begint op mij te lijken met haar bierbuik
maar misschien is ze gewoon zwangerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
heb ik gedaan, maar die hele setting is er niet :Squote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Moet er zijn,instellingen. Kijk ff op Google
samsung Q930B
Als jij het wel kunt vinden dan hoor ik het graag
Bluetooth uitzetten, je hebt m toch verbonden met n kabel neem ik aanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef kree het volgende:
WTF![]()
Een gedicht over Maanvis
https://www.samsung.com/n(...)iddel-van-bluetooth/quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:04 schreef kree het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar die hele setting is er niet :S
samsung Q930B
Als jij het wel kunt vinden dan hoor ik het graag![]()
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:09 schreef PLY het volgende:
[..]
https://www.samsung.com/n(...)iddel-van-bluetooth/![]()
![]()
Mijn ui is mooierquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
ik wil mijn mooie ui niet verwijderen♡♡♡♡![]()
Have funquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat stukje is het niet, dat gaat over hoe je de tv dan weer via bluetooth met die soundbar kunt verbinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:09 schreef PLY het volgende:
[..]
https://www.samsung.com/n(...)iddel-van-bluetooth/
Dat is niet nodig want hij zit met Hdmi natuurlijk aan de TV.
Uitzetten kan opzich wel omdat ik ook via wifi bv kan afspelen vanaf mobiel rechtstreeks.
Zal eens kijken of het ergens dan in het TV menu zit. Want in die hele smart-things app van ze specifiek om die soundbar in te stellen, zit die setting er dus niet. Ook niet om bluetooth uit te zetten trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
dan verhonger ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ga nooit heen als ik honger heb, scheelt 50e♡♡♡♡![]()
Aaaaaaahquote:
~this guy..quote:♡♡♡♡![]()
Een gedicht over Maanvis
![]()
Een gedicht over Maanvis
ohhh die wil ik!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:35 schreef maily het volgende:
Potver
♡♡♡♡![]()
@Speedfight paul heeft een enorme penis, weet je zeker dat je die aan kanTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
haar broertjes welquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Sorry, gun haar ook effe haar 2 minutes of famequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:25 schreef Maanvis het volgende:
@:speedfight paul heeft een enorme penis, weet je zeker dat je die aan kan
Regenjas iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kim en d'r broertjesquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:32 schreef maily het volgende:
Regenjas iemand?
[ afbeelding ]Gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:32 schreef maily het volgende:
Regenjas iemand?
[ afbeelding ]Lijkt wel een beetje op dat folie waar ze wel eens cadeaus mee in pakken of bloemstukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op dat folie waar ze wel eens cadeaus mee in pakken of bloemstukken
ik ging googlen toen kwam ik in de krochten van internet
♡♡♡♡![]()
Kom je soms best leuke maar ook gekke dingen tegenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahah
ik ging googlen toen kwam ik in de krochten van internet
hmmm vertelquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
@:bondage heeft nog een lekker warm pakje als advies
Jaaaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en anders een dekentje van @:FreshFruit, als het pakje van @:bondage niet bevalt![]()
![]()
ik heb al een soort van panty aan
tenminste voor jullie gek gaan denken, heb m'n werkkleren nog aan en die broeken zijn super enzo en drogen snel. Maar ook niet al te warm.
En vandaag was het echt hell weer om buiten te zijn. een combo van slushy regen/hagel en een harde wind.Do what you love, love what you do!![]()
dus de panty hoort bij je werkkleding?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:44 schreef kree het volgende:
tenminste voor jullie gek gaan denken, heb m'n werkkleren nog aan en die broeken zijn super enzo en drogen snel. Maar ook niet al te warm.
En vandaag was het echt hell weer om buiten te zijn. een combo van slushy regen/hagel en een harde wind.♡♡♡♡![]()
Neem aan thermo onderkleding dat je bedoelt?(base layer)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:44 schreef kree het volgende:
En vandaag was het echt hell weer om buiten te zijn. een combo van slushy regen/hagel en een harde wind.
Panty
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2023 17:51:38 ]![]()
Piccalilly erbij, dan ben ik ook trots.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:46 schreef Paul het volgende:
vanavond weer capucijners eten met spek
Hopelijk is @:speedfight trots![]()
Gevaarlijk om dat allemaal te vertellen hierquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:44 schreef kree het volgende:
En vandaag was het echt hell weer om buiten te zijn. een combo van slushy regen/hagel en een harde wind.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dus de panty hoort bij je werkkleding?
nee heb ik niet, maar is wel makkelijk om te maken dit heequote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
Piccalilly erbij, dan ben ik ook trots.
geilTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhh...![]()
ik dacht al meer aan zoiets als:
[ afbeelding ]
was al benieuwd naar je baan
Het lijkt er wel op jah
Nou die was voordeel, want overgenomen van vorige huurders, volgens mij is dit gewoon nog de originele zoals het ooit gebouwd is in 1930 ofzoquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhh...![]()
ik dacht al meer aan zoiets als:
[ afbeelding ]
was al benieuwd naar je baan![]()
![]()
Mooi toch juistquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
Nou die was voordeel, want overgenomen van vorige huurders, volgens mij is dit gewoon nog de originele zoals het ooit gebouwd is in 1930 ofzo
Huidcellenaccumelatie van 93 jaar
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2023 17:58:47 ]![]()
Huidcellenaccumelatie
Huidcellenaccumelatie
Huidcellenaccumelatie
Huidcellenaccumelatie
Huidcellenaccumelatie
Huidcellenaccumelatie
HuidcellenaccumelatieTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
@maily is misschie haar kots aan het opruimen na dat woordquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:00 schreef Emmerdeur het volgende:
Het zal wel kloppen, hoor @:maily nog nietTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
* Maanvis heeft ook tiktyfusTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Huidcellenaccumulatiequote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:59 schreef Maanvis het volgende:
Huidcellenaccumelatie
Huidcellenaccumelatie
Huidcellenaccumelatie
Huidcellenaccumelatie
Huidcellenaccumelatie
Huidcellenaccumelatie
Huidcellenaccumelatie
♡♡♡♡![]()
Het is DTS
Bolken is belangrijker dan foutloos schrijvenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Ik probeer er een Hans Teeuwentje van te maken maar dat gaat beter met een 3-lettergreepwoord (pijnboompit, optelsom)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:00 schreef Emmerdeur het volgende:
Het zal wel kloppen, hoor @:maily nog niet![]()
das wel raar, dan hebben ze dus even mooie ogen voor jouquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Of even lelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
das wel raar, dan hebben ze dus even mooie ogen voor jou![]()
8 is wel lastig hehquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik probeer er een Hans Teeuwentje van te maken maar dat gaat beter met een 3-lettergreepwoord (pijnboompit, optelsom)![]()
ja ik vraag me af wat je lelijk kunt vinden aan ogenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Daar is de drama, toni nadal, die de tegenstander van nadal coacht, hoopt dat nadal wintTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
nou dit is beter als vloerbedekking wss. vond het er trouwens best ok uit zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:57 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Mooi toch juist
Huidcellenaccumelatie van 93 jaar
heb het lekker gelaten zoals het was, ff beetje boenen etc. ziet er best ok uit
Woon hier pas net ietsjes meer als een jaartje nu heej, Tussenmuren zijn wel ellende merk ik nu nu de woningbouw het huis naast me aan het opknappen is voor de volgende (help me God).
Want dat is wel gehorig.Do what you love, love what you do!![]()
Een gedicht over Maanvis
![]()
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Ja ziet er ok uit hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit is beter als vloerbedekking wss. vond het er trouwens best ok uit zien.
heb het lekker gelaten zoals het was, ff beetje boenen etc. ziet er best ok uit
Woon hier pas net ietsjes meer als een jaartje nu heej, Tussenmuren zijn wel ellende merk ik nu nu de woningbouw het huis naast me aan het opknappen is voor de volgende (help me God).
Want dat is wel gehorig.
En gehorig is nou eenmaal als je directe buren hebt![]()
Jij bent links toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:31 schreef Paul het volgende:
Dit zijn @:speedfight en ik, de politieagenten van ONZ en TRU
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
40cm hoorde ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Verlang jij wel een grote penis van mij danSo rest assured I have the key to every opening
Staat ergens in mijn notes hoe groot Paul's penis isquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Ik kan best een hoop hebben hoor, hoop alleen dat het dan een beetje leuke buren worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:35 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja ziet er ok uit hoor
En gehorig is nou eenmaal als je directe buren hebt
Bv, vrijgezelle meid van mijn leeftijd ofzo
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:31 schreef Paul het volgende:
Dit zijn @:speedfight en ik, de politieagenten van ONZ en TRU
[ afbeelding ]
Beter dan je naziburen in noordwijk ;Dquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan best een hoop hebben hoor, hoop alleen dat het dan een beetje leuke buren worden.
Bv, vrijgezelle meid van mijn leeftijd ofzoTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
GmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
owh ervaring mee?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beter dan je naziburen in noordwijk ;D
Ik ben haast buren met noordwijk he
Eigenlijk het kan van alles zijn wat hier nu naast mij komt, want het is sociale woningbouw. geeeeeen ideeDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb nog nooit capucijners gegeten denk ik.So rest assured I have the key to every opening
ja die van jou waren toch kut? of was het nou katwijk waar je woondequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
owh ervaring mee?
Ik ben haast buren met noordwijk he
Eigenlijk het kan van alles zijn wat hier nu naast mij komt, want het is sociale woningbouw. geeeeeen ideeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik ga zo witte bonen in tomatensaus opwarmen met een hamburger en aardappelpuree.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik snap mensen die capucijners eten niet, ze zijn veel minder lekker dan bruine bonenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:02 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb nog nooit capucijners gegeten denk ik.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
wacht ff was Katwijk heej, niet scheldenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beter dan je naziburen in noordwijk ;D
Mjaah. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
katwijk noordwijk is in mijn hoofd hetzelfdequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
wacht ff was Katwijk heej, niet schelden
Mjaah. hahahaTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
noemen volwassen mannen volwassen vrouwen meiden ja?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan best een hoop hebben hoor, hoop alleen dat het dan een beetje leuke buren worden.
Bv, vrijgezelle meid van mijn leeftijd ofzo
Of je bent 20...♡♡♡♡![]()
Ik snap mensen die bruine bonen eten niet, ze zijn veel minder lekker dan kidneybonen en kapucijners.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik snap mensen die capucijners eten niet, ze zijn veel minder lekker dan bruine bonen![]()
haha ja snap ik, maar in ons "dorps idee". zijn dat wereldje van verschil.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
katwijk noordwijk is in mijn hoofd hetzelfde
Ben idd wel genaaid door soort van bruinhemden uit mn straat in Katwijk jah.
Maargoed vergeven en vergeten enzo maar.[Do what you love, love what you do!![]()
nee ben 39, maar vindt dat leuker klinken als dames ofzo, weet ik veel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
noemen volwassen mannen volwassen vrouwen meiden ja?
Of je bent 20...
Gelukkig verschillen smakenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik snap mensen die bruine bonen eten niet, ze zijn veel minder lekker dan kidneybonen en kapucijners.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ja maar die mensen die aan de ahcterkant van het huis wonen waren toch ook fout in de oorlog tegen jou ;')quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja snap ik, maar in ons "dorps idee". zijn dat wereldje van verschil.
Ben idd wel genaaid door soort van bruinhemden uit mn straat in Katwijk jah.
Maargoed vergeven en vergeten enzo maar.[Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
nee ben 39, maar vindt dat leuker klinken als dames ofzo, weet ik veel.
♡♡♡♡![]()
maar katwijk was toch die ene met dirk kuijtTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
neuh niet waar ik huurde opzich toen trouwens. maargoed het had allemaal op een andere manier gekund denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar die mensen die aan de ahcterkant van het huis wonen waren toch ook fout in de oorlog tegen jou ;')
En uit eindelijk neem ik ze niet eens zo heel veel kwalijk, maar dat is meer omdat ze wss niet besefte hoeveel gevolg er voor mij eraan zat.
Hun dachten ook het beste wss voor iedereen, alleen het is totaal fout ingeschat door iedereen toen ter plekke. En tja daar heb ik helaas de gevolgen van nu nog 3 jaar later.
Goed wat doe je eraan, haha ik ben verder gegaan met mijn leven en ten goede ook hoor. dus het heeft voor en nadelen gehad wel. Ik ben niet Perce boos nu nog, toen trouwens wel.n
ja dat merkten we
Een gedicht over Maanvis
jezus redt mag dus niet meer in amerikaTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ja hahaha dikke ban uiteindelijk half jaar, zo hoog zat hetquote:
en nu zit ik te fokken met prosecco en jij zonder alcohol dus ik ben geen haar beter
Een gedicht over Maanvis
dadelijk hllf8 met Johnny terugTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
nee hoor ik drink gewoon weer een biertje, maar met onwijs mate wel dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:13 schreef Maanvis het volgende:
en nu zit ik te fokken met prosecco en jij zonder alcohol dus ik ben geen haar beter
Ik ben nog steeds van mening dat niet iedereen onder de standaard valt van je kunt nooit meer drinken.
Ik weet alleen wel dat ik er voor me zelf onwijs voor moet opletten.
Nu kwam ik zonder probleem door de keuring van het CBR, dus oftewel je bent alcoholist als je 1 biertje in de week drinkt.
Dus doe het niet zo slecht als je denkt. Maar ik wil helemaal niet nooit meer wat drinken.
Ik heb 1 ding wel geleerd en ook onwijs aangehouden, want deed dat al niet, maar vond toen 2 bier nog wel ok en rijden.
Maar dat heb ik nooit meer gedaan en zal ik ook nooit meer doen.
Maargoed sjah, is het slecht ofzo zo? nah denk niet.
ik edit nog even als toevoeging:
Wat de ellende hiermee is, is dus dat je in een onwijze hoek wordt geduwd. En dan kun je het uitleggen etc etc.
Maar jij bent de kwaaddoener van alles enzo. Door jou kwam dit en dat etc.
Daar ben ik zo klaar mee, het is helemaal niet zo?
Ik voel me daardoor echt door in de verdediging gedrukt en dat alleen al maakt me depri soms. Want alles weer keer op keer uitleggen en hoe ik het zag? Niemand boeit t wat gewoon, ze zien alleen wat er uiteindelijk was. naja. Weet niet of ik me daar nog zo druk over moet maken eigenlijk?
[ Bericht 18% gewijzigd door kree op 20-01-2023 19:23:34 ]Do what you love, love what you do!![]()
alchol is op zo veel plekken dat je het niet kunt onwijken. elk feestje, elke sportkantine, elk bedrijfsfeest, elke supermarkt etcquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor ik drink gewoon weer een biertje, maar met onwijs mate wel dan.
Ik ben nog steeds van mening dat niet iedereen onder de standaard valt van je kunt nooit meer drinken.
Ik weet alleen wel dat ik er voor me zelf onwijs voor moet opletten.
Nu kwam ik zonder probleem door de keuring van het CBR, dus oftewel je bent alcoholist als je 1 biertje in de week drinkt.
Dus doe het niet zo slecht als je denkt. Maar ik wil helemaal niet nooit meer wat drinken.
Ik heb 1 ding wel geleerd en ook onwijs aangehouden, want deed dat al niet, maar vond toen 2 bier nog wel ok en rijden.
Maar dat heb ik nooit meer gedaan en zal ik ook nooit meer doen.
Maargoed sjah, is het slecht ofzo zo? nah denk niet.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Weet ik, zie nog ff edit op vorige btwquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
alchol is op zo veel plekken dat je het niet kunt onwijken. elk feestje, elke sportkantine, elk bedrijfsfeest, elke supermarkt etc
probleem met alcohol is vaak ook dat de verslaafde zelf de laatste is die het doorheeft omdat ie zijn dieptepunten vergeetTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ja dat klopt hoor, helemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:31 schreef Maanvis het volgende:
probleem met alcohol is vaak ook dat de verslaafde zelf de laatste is die het doorheeft omdat ie zijn dieptepunten vergeetDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
BalkjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Guess who's backTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Back againThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb nu en abo dus ik kan een betere UI nemen. Maar hoe moet ik een foto qua pixels kleiner maken?♡♡♡♡![]()
uien?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:
Een gedicht over Maanvis
Zal er wel 1 uit afghanistan of iritrea worden dan ben ik bangquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
Bv, vrijgezelle meid van mijn leeftijd ofzo![]()
![]()
Ik gebruik deze om UI's kleiener te maken https://ezgif.com/quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb nu en abo dus ik kan een betere UI nemen. Maar hoe moet ik een foto qua pixels kleiner maken?
Anders hier vragen Aberkullie in GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103I have a therapist, her name is music. ♪![]()
@Homijn had toch een ander topique in ONZquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:56 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik gebruik deze om UI's kleiener te maken https://ezgif.com/
Anders hier vragen Aberkullie in GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Geen ideequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:homijn had toch een ander topique in ONZI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ja @Homijn maakt op eigen initiatief UI's voor de UI-lozen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:homijn had toch een ander topique in ONZDat andere topic staan verzoekjes van users die een andere UI willen of iets aangepast willen hebben.
![]()
In uit in uitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:02 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb nog nooit capucijners gegeten denk ik.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: