Wat heeft die in zijn mond dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:01 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke netflix serie dat break point
zandquote:
Een mug iddquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
ff je smoel spoelen, er zijn ergere dingen die in je mond terecht kunnen komen
Gelukkig nog niet tegen gekomen, ben al bang voor wespenquote:
Klopt. En voor @TheVoice4ever heeft de UI-politie™ allang een UI gemaakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie AUB een usericon nemen, jullie zijn niet uit elkaar te houden?
@:homijn dat was jouw topiuque toch
Ik had iets door OpenAI/Dall-E gegooid, maar was niet zo goed en veel te groot. Ik wil wel een poging wagen, maar denk dat @Homijn veeel sneller en beter isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:39 schreef Biest. het volgende:
[..]
Kijk dan naar onze namen.
@:devzero zou een voor mij maken
mooien icon die moet ie nemenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:23 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt. En voor @:TheVoice4Ever heeft de UI-politie™ allang een UI gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet ie wel een grote mond hebben
Misschien een tafelvoetbalballetje?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet ie wel een grote mond hebben
Ik heb nog niet de moeite genomen zo hard na te denken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Weet je zelf gen leuk plaatje? Kan ik die misschien wel verkleinen
Jij kunt het vast ook heel goed. Maar voel je niet verplichtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had iets door OpenAI/Dall-E gegooid, maar was niet zo goed en veel te groot. Ik wil wel een poging wagen, maar denk dat @:homijn veeel sneller en beter is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |