Beide seizoenen al gezienquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
kan ik een leuke serie aanraden, only murders in the building
is een top detective comedy serie, top cast ook (Steve Martin, Selena Gomez, Martin Short) met ook best wel leuke gastrollen van o.a Sting, Shirley MacLaine, Cara Delevingne
leuke chemie tussen Steve, Selena, Martin ook
is al die emmy nominaties echt wel waard
quote:
Kunnen jullie AUB een usericon nemen, jullie zijn niet uit elkaar te houden?quote:
Kijk dan naar onze namen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie AUB een usericon nemen, jullie zijn niet uit elkaar te houden?
@:homijn dat was jouw topiuque toch
Hárd!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan is mijn vraag: hoe sneeuwt een moeder?
Ik heb respect voor je toewijding, maar ik ben nooit fan geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik kijk ook uit power rangers cosmic fury, maar eerst nog 30th anniversary mighty morphin special once & always
sorry maar ik blijf power rangers fan
Weet je zelf gen leuk plaatje? Kan ik die misschien wel verkleinenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:39 schreef Biest. het volgende:
[..]
Kijk dan naar onze namen.
@:devzero zou een voor mij maken
Als we allemaal onze UI uitzetten word Maanvis gekquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie AUB een usericon nemen, jullie zijn niet uit elkaar te houden?
@:homijn dat was jouw topiuque toch
staaltje omdenken hierquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:53 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Als we allemaal onze UI uitzetten word Maanvis gek
hmm goed planquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:53 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Als we allemaal onze UI uitzetten word Maanvis gek
een pak van mijn hartquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
weet alleen niet waar ik het kan uitzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |