Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
mooi zo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Meer koffie gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
wassenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
drogenIk heb er één en ik ben er trots op
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dankquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
YW.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat lief dit hahahaquote:
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
strijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DouchenIk heb er één en ik ben er trots op
Niet helemaal geluisterd alleen de uitspraak, duurt mij te lang dit filmpjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://videre.fail/rechtszaak-bietswielder-18-januari-2023/
Maar wat een mazzel heeft ze met alleen een taakstraf
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 20-01-2023 08:56:30 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ting ing tingTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Naar eigen zeggen blijft ze doorgaan met haar uitspraken,dus het krijgt vast een vervolg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze moeten die lui eens harder aanpakken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
Naar eigen zeggen blijft ze doorgaan met haar uitspraken,dus het krijgt vast een vervolg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis te vroeg voor dat soort filmpjesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://videre.fail/mike-otte-zijn-auto-wordt-in-beslag-genomen/Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
neuh liever mensen die echt anderen geweld of verkracht hebben aangedaan , om die eens de bak in te laten gaan ipv taakstrafjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten die lui eens harder aanpakken.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nu mag ze lekker schoffelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten die lui eens harder aanpakken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dus dat die fakkeldrager 9 maanden krijgt terwijl iemand die iemand doodreed gewoon maar 3mnd en een taakstrafjeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
6 maanden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:50 schreef Maanvis het volgende:
dus dat die fakkeldrager 9 maanden krijgt terwijl iemand die iemand doodreed gewoon maar 3mnd en een taakstrafje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je hebt geljkquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Gisteren toen HLF8 voorbij was zeiden ze; morgen komt de nieuwe presentator en we gaan niet zeggen wie, het is een verrassing!
https://www.nu.nl/media/6(...)n-er-klaar-voor.html
Komt dus gewoon Johnny De Mol himself terug! Dat vind ik wel tof
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heer Henk Henk.
Fris gedouched. Nu koffie en croissantje met gebakken eiIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:53 schreef Maanvis het volgende:
Gisteren toen HLF8 voorbij was zeiden ze; morgen komt de nieuwe presentator en we gaan niet zeggen wie, het is een verrassing!
https://www.nu.nl/media/6(...)n-er-klaar-voor.html
Komt dus gewoon Johnny De Mol himself terug! Dat vind ik wel tof
Ik heb ham kaas croissants gehaald.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:56 schreef DJMO het volgende:
Fris gedouched. Nu koffie en croissantje met gebakken ei“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig lust iedereen croissantsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ham kaas croissants gehaald.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Maareh, de bak is veel duurder dan de bijstand heTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Daar schrik je van wat dat kost.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:59 schreef Maanvis het volgende:
Maareh, de bak is veel duurder dan de bijstand he“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Kiek 'm dan MansplainenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
250 euro per dag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en bijstand is maar 950 per maand ofzo?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
1330,67quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en bijstand is maar 950 per maand ofzo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die hazes had gisteren keiveel coke op volgens mijTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
gisteren bij jinek hee? Nee hee hij is clean heequote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:05 schreef Maanvis het volgende:
Die hazes had gisteren keiveel coke op volgens mijWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat geloof jij echt?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:06 schreef Paul het volgende:
[..]
gisteren bij jinek hee? Nee hee hij is clean hee
waarom ziet ie er dan uit alsof ie coke op heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:06 schreef Paul het volgende:
[..]
gisteren bij jinek hee? Nee hee hij is clean heeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
mijn heldin
Een gedicht over Maanvis
is niet hij is clean hee, hij drinkt ook geen bier meer heequote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom ziet ie er dan uit alsof ie coke op heeftWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ja bier/alcohol is de gateway drug naar cokequote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:07 schreef Paul het volgende:
[..]
is niet hij is clean hee, hij drinkt ook geen bier meer hee
zei ie dat ookTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En bekeerd tot het geloof zeker.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:07 schreef Paul het volgende:
[..]
is niet hij is clean hee, hij drinkt ook geen bier meer hee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik vind het moeijlik te gelovenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik vind het moeilijk te geloven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
inspiratie gezocht voor een pollIk heb er één en ik ben er trots op
Spinvis liedje 'het voordeel van video' zitten genoeg pollvragen inquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Spinvis.![]()
![]()
mijn broerquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
De familie Vis.quote:
Jij kunt dat echt wel zien. Maan ookquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
GREEEEEETquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij kunt dat echt wel zien. Maan ook![]()
Je kan nooit een paar weekjes op " vakantie " gaan en dan zeggen dat je clean bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij kunt dat echt wel zien. Maan ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeeeeennnnkkkkkkkkquote:![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan nooit een paar weekjes op " vakantie " gaan en dan zeggen dat je clean bent.![]()
![]()
Nee
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hebben ze geen douche op vakantie?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan nooit een paar weekjes op " vakantie " gaan en dan zeggen dat je clean bent.![]()
Clean als in sober.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kijken hoeveel taakstraf hij vandaag gaat krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan nooit een paar weekjes op " vakantie " gaan en dan zeggen dat je clean bent.
https://www.telegraaf.nl/(...)-engel-over-opruiingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even kijken of daar een stream van is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijken hoeveel taakstraf hij vandaag gaat krijgen.
https://www.telegraaf.nl/(...)-engel-over-opruiing
over wie een betere mod is, ik of jijquote:
Een gedicht over Maanvis
Dat win jij gemakkelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
over wie een betere mod is, ik of jij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beatrix brood.
das ook een manier om je mislukte brood te noemenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Neequote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee regen in Zaanstad, bij jou vast wel nu![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Eenheid, eenheid, vrede en liefde.
Is dat dus niet eigenlijk Eenheid + Eenheid = Tweeheid?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heb je geen betere suggestie?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:45 schreef Maanvis het volgende:
Eenheid, eenheid, vrede en liefde.
Is dat dus niet eigenlijk Eenheid + Eenheid = Tweeheid?
Tijdlang was het een mysterieuze bedoening die cirkels, maar gewoon een plaatje board en klaarquote:
Zaten ze weer mis of komt nogquote:![]()
![]()
quote:
Een gedicht over Maanvis
Ja. Ik ben er weg van, tabéIk heb er één en ik ben er trots op
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Roodkapje waar ga je henequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Had je dit gezien?quote:
vastwelquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Naar Amsterdamquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Koekjes brengen!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Dat zijn geen B cups.quote:
Heer Emmer.quote:
Denk handje volquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je houdt van kleiner begrijp ik?![]()
![]()
![]()
https://amayzine.com/nl/2020/grappige-weetjes-over-sperma ik lees net dat ik een kilt aan moet voor het beste spermaTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kom je daar nu pas achter?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:14 schreef Maanvis het volgende:
https://amayzine.com/nl/2020/grappige-weetjes-over-sperma ik lees net dat ik een kilt aan moet voor het beste sperma“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:14 schreef Maanvis het volgende:
https://amayzine.com/nl/2020/grappige-weetjes-over-sperma ik lees net dat ik een kilt aan moet voor het beste sperma
Het vonnis telt 21 kantjes,pffffff.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://streams.nfgd.nl/u(...)-rechtbank-rotterdam“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoop dat ze hem flinke geldboete opleggen die wousquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://streams.nfgd.nl/u(...)-rechtbank-rotterdam![]()
De eis is 180 uur werkstraf.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:29 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoop dat ze hem flinke geldboete opleggen die wous“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo te horen komt hij er goed van afquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het vonnis telt 21 kantjes,pffffff.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die lui komen er altjid goed vanafquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:29 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoop dat ze hem flinke geldboete opleggen die wous
De eerste vrijspraak is er alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De tweede ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die lui komen er altjid goed vanaf
De eerste vrijspraak is er al“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vreselijke ventquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die lui komen er altjid goed vanaf
De eerste vrijspraak is er al![]()
De derde ook.
onvoorstelbaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit met verbazing te luisteren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik tussen de bedrijven door ook, heb de kleine meid hierquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing te luisteren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4 is wel strafbaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En die heb ik dan weer niet gehoordquote:![]()
Maar gaat geen 130 uur worden denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5 ook strafbaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi zoquote:
Nu komen we ergens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1 maand voorwaardelijk.
Niet te geloven ditquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat zal hij een lol hebben nu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hij wel de sukkelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hier waren 5 zittingsdagen voor nodig.quote:![]()
![]()
Het mag wat kostenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hier waren 5 zittingsdagen voor nodig.![]()
Wat een deceptie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had niet anders verwachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wel,ben zwaar teleurgesteld.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was ik jaren geleden al, daarom verbaasd mij niets meerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wel,ben zwaar teleurgesteld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was ik jaren geleden al, daarom verbaasd mij niets meer
Jo ek in noflike dei tawinske.quote:
Bijna pauze dan de schnee in. Supergrote vlokken hier, zin in
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:29 schreef Speedfight het volgende:
Bijna pauze dan de schnee in. Supergrote vlokken hier, zin in
Mooi houden zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:31 schreef bondage het volgende:
Helaas, geen sneeuw hier in het hoge noorden.
quote:
Hier ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:31 schreef bondage het volgende:
Helaas, geen sneeuw hier in het hoge noorden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar nu kan ik geen sneeuwpop maken om hier te posten ONZ / Post hier hoe groot die van jou is...quote:![]()
Gewoon sjoemelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar nu kan ik geen sneeuwpop maken om hier te posten ONZ / Post hier hoe groot die van jou is...![]()
Wordt natuurlijk lastig gezien ik al heb aangegeven dat er geen vlokje te vinden is hierquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon sjoemelen.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Is dat TRU?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Krijgen ook niksquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:31 schreef bondage het volgende:
Helaas, geen sneeuw hier in het hoge noorden.![]()
Ik ga verhuizen denk ik naar midden of zuiden van het land
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Meen je niks van.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Krijgen ook niks![]()
Ik ga verhuizen denk ik naar midden of zuiden van het land“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan mag ik eerst flink gaan sparen gezien ik daar voor eenzelfde type huis waarschijnlijk een paar miljoen af kan tikken... Dat heb ik niet over voor een beetje sneeuw en misschien dat we nog wat krijgen dit jaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Krijgen ook niks![]()
Ik ga verhuizen denk ik naar midden of zuiden van het land![]()
Klopt huizen prijzen zijn daar 10 keer zo hoogquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan mag ik eerst flink gaan sparen gezien ik daar voor eenzelfde type huis waarschijnlijk een paar miljoen af kan tikken... Dat heb ik niet over voor een beetje sneeuw en misschien dat we nog wat krijgen dit jaar.![]()
We wachten maar af
Het is een gave.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schrikbarend inderdaad hoe groot dat verschil is. Wat je daar voor een appartement betaald heb je hier een riante villa voorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Klopt huizen prijzen zijn daar 10 keer zo hoog![]()
We wachten maar af![]()
En als er sneeuw gaat vallen dan hopelijk geen stuifsneeuw, dikke ellende gehad door die troep.![]()
Nee gewoon een stevig pak sneeuw tot de enkelsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Schrikbarend inderdaad hoe groot dat verschil is. Wat je daar voor een appartement betaald heb je hier een riante villa voor![]()
En als er sneeuw gaat vallen dan hopelijk geen stuifsneeuw, dikke ellende gehad door die troep.![]()
Veul plezier dan maarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:58 schreef Speedfight het volgende:
RELEASE THE BEAST!
PAUZEEEEE
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:58 schreef Speedfight het volgende:
RELEASE THE BEAST!
PAUZEEEEE
[ link | afbeelding ]
![]()
.olk
Niets mis mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga niet in discussie vandaag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wantquote:
Ik heb medelijden met een bankovervallerquote:
Vast niet ditquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Die kopGeen idee wat die heeft gebruikt maar het moet haast wel sterk spul geweest zijn.
Sterk spul hè fishermen friends.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Misschien verkruimeld en toen opgesnovenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:37 schreef Loveable het volgende:
Moest daar aan denken, toen ik sterk spul las![]()
![]()
Meteen neusschotje weg gebrandquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien verkruimeld en toen opgesnoven
Dat is waarschijnlijk niet het enige wat is weggebrandquote:Als je denkt onzichtbaar te kunnen zijn is er meer aan de hand, voornamelijk in de bovenkamer...
![]()
Oh dat kan echt niet, dacht dat ik ook wel eens onzichtbaar was vroegerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk niet het enige wat is weggebrandAls je denkt onzichtbaar te kunnen zijn is er meer aan de hand, voornamelijk in de bovenkamer...
Pcp doet rare dingen met jequote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk niet het enige wat is weggebrandAls je denkt onzichtbaar te kunnen zijn is er meer aan de hand, voornamelijk in de bovenkamer...
![]()
![]()
Jo binne wolkom.quote:
Ja, vroeger. Toen was je waarschijnlijk nog een stuk jonger. Dan mag datquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh dat kan echt niet, dacht dat ik ook wel eens onzichtbaar was vroeger![]()
![]()
wat vreselijk schattigquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh dat kan echt niet, dacht dat ik ook wel eens onzichtbaar was vroeger♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga niet echt verhuizen![]()
Leek me gewoon een goed idee
Altijd mensen die wyfke en leave zeggen![]()
![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, vroeger. Toen was je waarschijnlijk nog een stuk jonger. Dan mag dat
Planet Terror is leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:48 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb The last of us gezien
Wat een vette start van een serie![]()
Al hou ik niet van zombies..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo voor het jaarverslag 2023, de maand januari al bijna af
Nog 10 dagen te gaan, maar soms weet je al wat komen gaat, mocht het iets afwijken kan je het altijd aanpassen
11quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:59 schreef Dotteke het volgende:
Zo voor het jaarverslag 2023, de maand januari al bijna af
Nog 10 dagen te gaan, maar soms weet je al wat komen gaat, mocht het iets afwijken kan je het altijd aanpassen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wil je een dekentje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Is zon pakje wat ik laatst voor mijn vriendin heb gekocht niet wat voor jou?![]()
![]()
Heel lief van je hoor.quote:
wat voor pakje?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Is zon pakje wat ik laatst voor mijn vriendin heb gekocht niet wat voor jou?
(she asks suspiciously..)♡♡♡♡![]()
looks nice and comfyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:13 schreef bondage het volgende:
Deze: https://www.vila.com/nl-n(...)13_Black_993143.html
♡♡♡♡![]()
Zie post boven jequote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat voor pakje?
(she asks suspiciously..)![]()
![]()
wij waren een civil gesprek aan het voerenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik dacht natuurlijk meteen aan folie![]()
♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wij waren een civil gesprek aan het voeren![]()
![]()
Niets mis mee maar dit was andersquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik dacht natuurlijk meteen aan folie![]()
![]()
![]()
Klopt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kom je doen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ontwijkingsgedrag vertonen .quote:
Hoezo?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik weet het maar nooit met jou.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ontwijkingsgedrag vertonen .
Hoezo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh. Doe ik wel eens rare dingen dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet het maar nooit met jou.Trotste mama van Ambar
Onvoorspelbaar is het juiste woord.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh. Doe ik wel eens rare dingen dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik herken mij niet in het geschetste beeldquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar is het juiste woord.Trotste mama van Ambar
Een niet te ontcijferen raadsel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik herken mij niet in het geschetste beeld“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik wacht op een belangrijk telefoontje anders kan ik de deur niet uit... irritant.. hoelang moet ik wachten♡♡♡♡![]()
Ik wacht op de lente voordat ik mijn holletje uitkomTrotste mama van Ambar
Je hebt nog een vaste lijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:45 schreef HappyCharly het volgende:
ik wacht op een belangrijk telefoontje anders kan ik de deur niet uit... irritant.. hoelang moet ik wachten
We leven in 2023 hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Middenin een winkel dat belangrijke foontje opnemen zonder documenten/ laptop bij de hand?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt nog een vaste lijn?
We leven in 2023 hoor.
Iets minder handig.. zelfs in 2023♡♡♡♡![]()
Dan maar wachten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Middenin een winkel dat belangrijke foontje opnemen zonder documenten/ laptop bij de hand?
Iets minder handig.. zelfs in 2023“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wacht wel mee want dan hoef ik ook niets te doenTrotste mama van Ambar
Samen onder een dekentje wachten...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
een hele nieuwe wog-tactiekquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht wel mee want dan hoef ik ook niets te doen♡♡♡♡![]()
Ik ben vrij vandaag (roostervrije dag)
Maar dan hoef ik ook niet op te ruimen ofzoTrotste mama van Ambar
Wog?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
yes knuffelenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
Samen onder een dekentje wachten...
♡♡♡♡![]()
Je weet dat ik van knuffelen houd he?quote:Trotste mama van Ambar
do you?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet dat ik van knuffelen houd he?
*staat dekentje af aan @FreshFruit en @ieniminimuis*♡♡♡♡![]()
Dit is niet echt een slimme actie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-01-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2375 / +205 / +150 / 2049 / 2913
2. Emmerdeur / 1433 / +54 / +33 / 1816 / 2391
3. Dotteke / 1368 / +28 / +98 / 948 / 1434
4. Maanvis / 1268 / +60 / +40 / 1239 / 1874
5. devzero / 1232 / +57 / +41 / 1498 / 1976
6. aloa / 1006 / +0 / +0 / 1589 / 2042
7. HappyCharly / 760 / +35 / +15 / 1198 / 1553
8. PLY / 750 / +22 / +98 / 860 / 1152
9. hemarookworst / 605 / +54 / +0 / 794 / 1098
10. Dr.Mikey / 591 / +34 / +16 / 597 / 865
11. SoS87 / 503 / +0 / +0 / 425 / 647
12. mario390 / 448 / +50 / +0 / 405 / 622
13. maily / 389 / +19 / +4 / 693 / 904
14. Loveable / 314 / +26 / +8 / 580 / 752
15. -Shii- / 301 / +19 / +0 / 280 / 404
16. gebrokenglas / 255 / +1 / +1 / 521 / 663
17. DJMO / 241 / +9 / +27 / 253 / 405
18. Mickytjuh / 235 / +18 / +0 / 203 / 287
19. Moonlight / 231 / +1 / +4 / 458 / 581
20. Paul / 222 / +9 / +3 / 560 / 701SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-01-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2375 / +205 / +150 / 2049 / 2913
2. Emmerdeur / 1433 / +54 / +33 / 1816 / 2391
3. Dotteke / 1368 / +28 / +98 / 948 / 1434
4. Maanvis / 1268 / +60 / +40 / 1239 / 1874
5. devzero / 1232 / +57 / +41 / 1498 / 1976
6. aloa / 1006 / +0 / +0 / 1589 / 2042
7. HappyCharly / 760 / +35 / +15 / 1198 / 1553
8. PLY / 750 / +22 / +98 / 860 / 1152
9. hemarookworst / 605 / +54 / +0 / 794 / 1098
10. Dr.Mikey / 591 / +34 / +16 / 597 / 865
11. SoS87 / 503 / +0 / +0 / 425 / 647
12. mario390 / 448 / +50 / +0 / 405 / 622
13. maily / 389 / +19 / +4 / 693 / 904
14. Loveable / 314 / +26 / +8 / 580 / 752
15. -Shii- / 301 / +19 / +0 / 280 / 404
16. gebrokenglas / 255 / +1 / +1 / 521 / 663
17. DJMO / 241 / +9 / +27 / 253 / 405
18. Mickytjuh / 235 / +18 / +0 / 203 / 287
19. Moonlight / 231 / +1 / +4 / 458 / 581
20. Paul / 222 / +9 / +3 / 560 / 701Lekker aan het tellen schatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Afblijven he? Mijn vriendjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:34 schreef HappyCharly het volgende:
Thank you Monitor, altijd zo steadyTrotste mama van Ambar
RUZIE RUZIE
Een gedicht over Maanvis
ik ben een stille aanbidder en hou meer van mannen van vleesch en bloedquote:
dus @Monitor is all yours♡♡♡♡![]()
Reden tot sluiting DTS: er werd ruzie gemaakt om Monitor.
Vrouwen
Trotste mama van Ambar
Vrouwenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Reden tot sluiting DTS: er werd ruzie gemaakt om Monitor.
Vrouwen
♡♡♡♡![]()
gernequote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Does someone need a hug? [ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:
Een gedicht over Maanvis
Ben je ziek? Ruimt je vriendje @Monitor de plak kots op?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
dat zit er niet in geprogrammeerd ben ik bangquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben je ziek? Ruimt je vriendje @:monitor de plak kots op?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik ben geprogrammeerd om bij knuffels te gaan kotsenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben je ziek? Ruimt je vriendje @:monitor de plak kots op?Trotste mama van Ambar
ook bij deze?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik ben geprogrammeerd om bij knuffels te gaan kotsen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Knuffelen is goed voor je gezondheidquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik ben geprogrammeerd om bij knuffels te gaan kotsen![]()
https://nypost.com/2023/0(...)he-blew-up-10m-home/ dat kan dus ook, de plek aanklagen waar je zoveel hebt gezopen alvorens je zwaar onder invloed ging autorijden en een huis aan puin reedTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: