Kom je doen?quote:
Ontwijkingsgedrag vertonen .quote:
Ik weet het maar nooit met jou.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ontwijkingsgedrag vertonen .
Hoezo?
Oh. Doe ik wel eens rare dingen dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet het maar nooit met jou.
Onvoorspelbaar is het juiste woord.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh. Doe ik wel eens rare dingen dan?
Ik herken mij niet in het geschetste beeldquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar is het juiste woord.
Een niet te ontcijferen raadsel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik herken mij niet in het geschetste beeld
Je hebt nog een vaste lijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:45 schreef HappyCharly het volgende:
ik wacht op een belangrijk telefoontje anders kan ik de deur niet uit... irritant.. hoelang moet ik wachten
Middenin een winkel dat belangrijke foontje opnemen zonder documenten/ laptop bij de hand?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt nog een vaste lijn?
We leven in 2023 hoor.
Dan maar wachten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Middenin een winkel dat belangrijke foontje opnemen zonder documenten/ laptop bij de hand?
Iets minder handig.. zelfs in 2023
een hele nieuwe wog-tactiekquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht wel mee want dan hoef ik ook niets te doen
Wog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |