Mooi houden zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:31 schreef bondage het volgende:
Helaas, geen sneeuw hier in het hoge noorden.
quote:
Hier ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:31 schreef bondage het volgende:
Maar nu kan ik geen sneeuwpop maken om hier te posten ONZ / Post hier hoe groot die van jou is...quote:
Gewoon sjoemelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar nu kan ik geen sneeuwpop maken om hier te posten ONZ / Post hier hoe groot die van jou is...
Wordt natuurlijk lastig gezien ik al heb aangegeven dat er geen vlokje te vinden is hierquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon sjoemelen.![]()
[ afbeelding ]
Is dat TRU?quote:
Krijgen ook niksquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:31 schreef bondage het volgende:
Meen je niks van.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Krijgen ook niks![]()
Ik ga verhuizen denk ik naar midden of zuiden van het land
Dan mag ik eerst flink gaan sparen gezien ik daar voor eenzelfde type huis waarschijnlijk een paar miljoen af kan tikken... Dat heb ik niet over voor een beetje sneeuw en misschien dat we nog wat krijgen dit jaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Krijgen ook niks![]()
Ik ga verhuizen denk ik naar midden of zuiden van het land
Klopt huizen prijzen zijn daar 10 keer zo hoogquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan mag ik eerst flink gaan sparen gezien ik daar voor eenzelfde type huis waarschijnlijk een paar miljoen af kan tikken... Dat heb ik niet over voor een beetje sneeuw en misschien dat we nog wat krijgen dit jaar.
Het is een gave.quote:
Schrikbarend inderdaad hoe groot dat verschil is. Wat je daar voor een appartement betaald heb je hier een riante villa voorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Klopt huizen prijzen zijn daar 10 keer zo hoog![]()
We wachten maar af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |