Vast niet ditquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Die kopGeen idee wat die heeft gebruikt maar het moet haast wel sterk spul geweest zijn.
Misschien verkruimeld en toen opgesnovenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:37 schreef Loveable het volgende:
Moest daar aan denken, toen ik sterk spul las
Meteen neusschotje weg gebrandquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien verkruimeld en toen opgesnoven
Dat is waarschijnlijk niet het enige wat is weggebrandquote:
Oh dat kan echt niet, dacht dat ik ook wel eens onzichtbaar was vroegerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk niet het enige wat is weggebrandAls je denkt onzichtbaar te kunnen zijn is er meer aan de hand, voornamelijk in de bovenkamer...
Pcp doet rare dingen met jequote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk niet het enige wat is weggebrandAls je denkt onzichtbaar te kunnen zijn is er meer aan de hand, voornamelijk in de bovenkamer...
Jo binne wolkom.quote:
Ja, vroeger. Toen was je waarschijnlijk nog een stuk jonger. Dan mag datquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh dat kan echt niet, dacht dat ik ook wel eens onzichtbaar was vroeger
wat vreselijk schattigquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh dat kan echt niet, dacht dat ik ook wel eens onzichtbaar was vroeger
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:43 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga niet echt verhuizen![]()
Leek me gewoon een goed idee
Altijd mensen die wyfke en leave zeggen![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, vroeger. Toen was je waarschijnlijk nog een stuk jonger. Dan mag dat
Planet Terror is leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:48 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb The last of us gezien
Wat een vette start van een serie![]()
Al hou ik niet van zombies..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |