Ik zie 4 woorden die ik niet ken, ik haak afquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef kree het volgende:
Vraagje trouwens, weet niet mss heeft iemand van jullie dit wel eens gehad. Ik heb dus zo'n samsung soundbar ding enzo voor m'n tv.
Maar op 1 of andere manier is dat ding altijd te pairen ofzo, kan er ook geen instelling ofzo voor vinden.
De ellende is nu, dat er blijkbaar steeds een desktop PC Connect, wss ergens hier in de buurt, maar er staat verder geen naam mee.
Nu hoor ik dus niks, maar elke keer als diegene z'n computer opstart dan schiet de input over naar de bluetooth
WTF
Mooi tochquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
Huh, ik pak mijn boodschappentas uit en er zit ineens een zakje maltesers in
Klap erop gevenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef kree het volgende:
Vraagje trouwens, weet niet mss heeft iemand van jullie dit wel eens gehad. Ik heb dus zo'n samsung soundbar ding enzo voor m'n tv.
Maar op 1 of andere manier is dat ding altijd te pairen ofzo, kan er ook geen instelling ofzo voor vinden.
De ellende is nu, dat er blijkbaar steeds een desktop PC Connect, wss ergens hier in de buurt, maar er staat verder geen naam mee.
Nu hoor ik dus niks, maar elke keer als diegene z'n computer opstart dan schiet de input over naar de bluetooth
WTF
Lekkerrrquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
geen ideeeequote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef kree het volgende:
WTF
en de volgende keer zit er een heel kabouterdorp inquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
Is een automatisch instelling en kan je uitzettenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef kree het volgende:
WTF
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb em zelf meebetaald![]()
Uit het schap bij de kassa gevallen..
nou heb gezocht, maar ik kan die dus nergens vinden?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Is een automatisch instelling en kan je uitzetten
met kleine puntmutsjes?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en de volgende keer zit er een heel kabouterdorp in
Ik denk nu komt er een mooi verhaal van de kassajongen die hem bij jou bij je boodschappen heeft gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb em zelf meebetaald![]()
Uit het schap bij de kassa gevallen..
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk nu komt er een mooi verhaal van de kassajongen die hem bij jou bij je boodschappen heeft gedaan
Moet er zijn,instellingen. Kijk ff op Googlequote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou heb gezocht, maar ik kan die dus nergens vinden?
Dat was ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Kreeg laatst wel een nummer van een man waar ik een praatje mee maakte
ook voor een eerst![]()
(niet gebeld trouwens.. )
Ik ga nooit heen als ik honger heb, scheelt 50equote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik geen chips en chocola had gekocht ofzo
heb ik gedaan, maar die hele setting is er niet :Squote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Moet er zijn,instellingen. Kijk ff op Google
Bluetooth uitzetten, je hebt m toch verbonden met n kabel neem ik aanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef kree het volgende:
WTF
https://www.samsung.com/n(...)iddel-van-bluetooth/quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:04 schreef kree het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar die hele setting is er niet :S
samsung Q930B
Als jij het wel kunt vinden dan hoor ik het graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |