Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:35 schreef maily het volgende:
https://www.instagram.com/p/CnpDzrkNLyA/
Potver![]()
Ik moet weer aan het werk voor ik teveel met slappe zusjes grappen komquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:37 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Vind dat je best wel diep .. kan gaan..
Slappe van je moeder jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet weer aan het werk voor ik teveel met slappe zusjes grappen kom
hihi slappe
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:42 schreef Speedfight het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:bondage gespot
Hey Kreequote:
Te slordig getaped om bondage te zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:42 schreef Speedfight het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:bondage gespot
er stond er nog 1 in de reactiesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:44 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Te slordig getaped om bondage te zijn
Hey Emmer, lekker weekend?quote:
Vooralsnog welquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Emmer, lekker weekend?
De kleine man weer opgeknapt?
nee ik heb speedfightquote:
Maar heeft Speedfight ook dubbel d?quote:
Nah, is niet hoe ik het zou doenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:45 schreef Speedfight het volgende:
[..]
er stond er nog 1 in de reacties![]()
[ link | afbeelding ]
echt?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind knuffelen echt ongemakkelijk
nee maar hoeft ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar heeft Speedfight ook dubbel d?
Lekker niet doen danquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee want ik houd gewoon niet van knuffelen
Maar kan je dan well all in gaanquote:
Ik zie 4 woorden die ik niet ken, ik haak afquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef kree het volgende:
Vraagje trouwens, weet niet mss heeft iemand van jullie dit wel eens gehad. Ik heb dus zo'n samsung soundbar ding enzo voor m'n tv.
Maar op 1 of andere manier is dat ding altijd te pairen ofzo, kan er ook geen instelling ofzo voor vinden.
De ellende is nu, dat er blijkbaar steeds een desktop PC Connect, wss ergens hier in de buurt, maar er staat verder geen naam mee.
Nu hoor ik dus niks, maar elke keer als diegene z'n computer opstart dan schiet de input over naar de bluetooth
WTF
Mooi tochquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
Huh, ik pak mijn boodschappentas uit en er zit ineens een zakje maltesers in
Klap erop gevenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef kree het volgende:
Vraagje trouwens, weet niet mss heeft iemand van jullie dit wel eens gehad. Ik heb dus zo'n samsung soundbar ding enzo voor m'n tv.
Maar op 1 of andere manier is dat ding altijd te pairen ofzo, kan er ook geen instelling ofzo voor vinden.
De ellende is nu, dat er blijkbaar steeds een desktop PC Connect, wss ergens hier in de buurt, maar er staat verder geen naam mee.
Nu hoor ik dus niks, maar elke keer als diegene z'n computer opstart dan schiet de input over naar de bluetooth
WTF
Lekkerrrquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
geen ideeeequote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef kree het volgende:
WTF
en de volgende keer zit er een heel kabouterdorp inquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
Is een automatisch instelling en kan je uitzettenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef kree het volgende:
WTF
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb em zelf meebetaald![]()
Uit het schap bij de kassa gevallen..
nou heb gezocht, maar ik kan die dus nergens vinden?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Is een automatisch instelling en kan je uitzetten
met kleine puntmutsjes?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en de volgende keer zit er een heel kabouterdorp in
Ik denk nu komt er een mooi verhaal van de kassajongen die hem bij jou bij je boodschappen heeft gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb em zelf meebetaald![]()
Uit het schap bij de kassa gevallen..
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk nu komt er een mooi verhaal van de kassajongen die hem bij jou bij je boodschappen heeft gedaan
Moet er zijn,instellingen. Kijk ff op Googlequote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou heb gezocht, maar ik kan die dus nergens vinden?
Dat was ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Kreeg laatst wel een nummer van een man waar ik een praatje mee maakte
ook voor een eerst![]()
(niet gebeld trouwens.. )
Ik ga nooit heen als ik honger heb, scheelt 50equote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik geen chips en chocola had gekocht ofzo
heb ik gedaan, maar die hele setting is er niet :Squote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Moet er zijn,instellingen. Kijk ff op Google
Bluetooth uitzetten, je hebt m toch verbonden met n kabel neem ik aanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:51 schreef kree het volgende:
WTF
https://www.samsung.com/n(...)iddel-van-bluetooth/quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:04 schreef kree het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar die hele setting is er niet :S
samsung Q930B
Als jij het wel kunt vinden dan hoor ik het graag
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:09 schreef PLY het volgende:
[..]
https://www.samsung.com/n(...)iddel-van-bluetooth/
Mijn ui is mooierquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
ik wil mijn mooie ui niet verwijderen
Have funquote:
Ja dat stukje is het niet, dat gaat over hoe je de tv dan weer via bluetooth met die soundbar kunt verbinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:09 schreef PLY het volgende:
[..]
https://www.samsung.com/n(...)iddel-van-bluetooth/
dan verhonger ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ga nooit heen als ik honger heb, scheelt 50e
Aaaaaaahquote:
~this guy..quote:
ohhh die wil ik!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:35 schreef maily het volgende:
https://www.instagram.com/p/CnpDzrkNLyA/
Potver![]()
haar broertjes welquote:
Sorry, gun haar ook effe haar 2 minutes of famequote:
nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:25 schreef Maanvis het volgende:
@:speedfight paul heeft een enorme penis, weet je zeker dat je die aan kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kim en d'r broertjesquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:32 schreef maily het volgende:
Regenjas iemand?
[ afbeelding ]Gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:32 schreef maily het volgende:
Regenjas iemand?
[ afbeelding ]Lijkt wel een beetje op dat folie waar ze wel eens cadeaus mee in pakken of bloemstukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have a therapist, her name is music. ♪
hahahquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op dat folie waar ze wel eens cadeaus mee in pakken of bloemstukken
Kom je soms best leuke maar ook gekke dingen tegenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahah
ik ging googlen toen kwam ik in de krochten van internet
hmmm vertelquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
@:bondage heeft nog een lekker warm pakje als advies
Jaaaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en anders een dekentje van @:FreshFruit, als het pakje van @:bondage niet bevalt
dus de panty hoort bij je werkkleding?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:44 schreef kree het volgende:
ik heb al een soort van panty aan
tenminste voor jullie gek gaan denken, heb m'n werkkleren nog aan en die broeken zijn super enzo en drogen snel. Maar ook niet al te warm.
En vandaag was het echt hell weer om buiten te zijn. een combo van slushy regen/hagel en een harde wind.
Neem aan thermo onderkleding dat je bedoelt?(base layer)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:44 schreef kree het volgende:
tenminste voor jullie gek gaan denken, heb m'n werkkleren nog aan en die broeken zijn super enzo en drogen snel. Maar ook niet al te warm.
En vandaag was het echt hell weer om buiten te zijn. een combo van slushy regen/hagel en een harde wind.
Piccalilly erbij, dan ben ik ook trots.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:46 schreef Paul het volgende:
vanavond weer capucijners eten met spek
Hopelijk is @:speedfight trots
Gevaarlijk om dat allemaal te vertellen hierquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:44 schreef kree het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dus de panty hoort bij je werkkleding?
nee heb ik niet, maar is wel makkelijk om te maken dit heequote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
Piccalilly erbij, dan ben ik ook trots.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhh...![]()
ik dacht al meer aan zoiets als:
[ afbeelding ]
was al benieuwd naar je baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |