Kan je toch niet mee tennissen ?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien een tafelvoetbalballetje?
Die slik je dan meteen in volgens mijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Komt wel hard aan volgens mij die balletjes
Hopen dat ie dan niet halve wegen blijft vast zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:31 schreef maily het volgende:
[..]
Die slik je dan meteen in volgens mij
Dit is echt het bewijs dat iedereen een prijs heeftquote:
Ja kan DALL-E2 toch ook n formaat(resolutie)meegeven?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had iets door OpenAI/Dall-E gegooid, maar was niet zo goed en veel te groot. Ik wil wel een poging wagen, maar denk dat @:homijn veeel sneller en beter is
Vandaar dat nemand tennist met biljardballlenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Komt wel hard aan volgens mij die balletjes
Vast, maar keek waarschijnlijk niet goed. De 64x64 pixels gaf gewoon een groot plaatjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:33 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja kan DALL-E2 toch ook n formaat meegeven?
Voor welk bedrag ga jij all in?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:33 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dit is echt het bewijs dat iedereen een prijs heeft
Voor jou heeft de UI-politie™ ooit deze gemaakt:quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had iets door OpenAI/Dall-E gegooid, maar was niet zo goed en veel te groot. Ik wil wel een poging wagen, maar denk dat @:homijn veeel sneller en beter is
Die zijn weer te zwaarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Vandaar dat nemand tennist met biljardballlen
[ afbeelding ]
inb4: wat slik jij allemaal in?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:31 schreef maily het volgende:
[..]
Die slik je dan meteen in volgens mij
Die heb ik nog steeds in mijn iconmanagerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Voor jou heeft de UI-politie™ ooit deze gemaakt:
[ afbeelding ]
waarom zit alleen op de rechterkant sausquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:35 schreef maily het volgende:
https://www.instagram.com/p/CnpDzrkNLyA/
Potver![]()
Ziet er lekker uit!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:35 schreef maily het volgende:
https://www.instagram.com/p/CnpDzrkNLyA/
Potver![]()
Vind dat je best wel diep op specifieke invoer kan gaan bij dall-equote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Vast, maar keek waarschijnlijk niet goed. De 64x64 pixels gaf gewoon een groot plaatje
Even doorscrollen!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom zit alleen op de rechterkant saus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |