nou dit is beter als vloerbedekking wss. vond het er trouwens best ok uit zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:57 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Mooi toch juist
Huidcellenaccumelatie van 93 jaar
Ja ziet er ok uit hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit is beter als vloerbedekking wss. vond het er trouwens best ok uit zien.
heb het lekker gelaten zoals het was, ff beetje boenen etc. ziet er best ok uit
Woon hier pas net ietsjes meer als een jaartje nu heej, Tussenmuren zijn wel ellende merk ik nu nu de woningbouw het huis naast me aan het opknappen is voor de volgende (help me God).
Want dat is wel gehorig.
Jij bent links toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:31 schreef Paul het volgende:
Dit zijn @:speedfight en ik, de politieagenten van ONZ en TRU
[ afbeelding ]
40cm hoorde ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Verlang jij wel een grote penis van mij dan
Staat ergens in mijn notes hoe groot Paul's penis isquote:
Ik kan best een hoop hebben hoor, hoop alleen dat het dan een beetje leuke buren worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:35 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja ziet er ok uit hoor
En gehorig is nou eenmaal als je directe buren hebt
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:31 schreef Paul het volgende:
Dit zijn @:speedfight en ik, de politieagenten van ONZ en TRU
[ afbeelding ]
Beter dan je naziburen in noordwijk ;Dquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan best een hoop hebben hoor, hoop alleen dat het dan een beetje leuke buren worden.
Bv, vrijgezelle meid van mijn leeftijd ofzo
owh ervaring mee?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beter dan je naziburen in noordwijk ;D
ja die van jou waren toch kut? of was het nou katwijk waar je woondequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
owh ervaring mee?
Ik ben haast buren met noordwijk he
Eigenlijk het kan van alles zijn wat hier nu naast mij komt, want het is sociale woningbouw. geeeeeen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |