ik snap mensen die capucijners eten niet, ze zijn veel minder lekker dan bruine bonenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:02 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb nog nooit capucijners gegeten denk ik.
wacht ff was Katwijk heej, niet scheldenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beter dan je naziburen in noordwijk ;D
katwijk noordwijk is in mijn hoofd hetzelfdequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
wacht ff was Katwijk heej, niet schelden
Mjaah. hahaha
noemen volwassen mannen volwassen vrouwen meiden ja?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan best een hoop hebben hoor, hoop alleen dat het dan een beetje leuke buren worden.
Bv, vrijgezelle meid van mijn leeftijd ofzo
Ik snap mensen die bruine bonen eten niet, ze zijn veel minder lekker dan kidneybonen en kapucijners.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik snap mensen die capucijners eten niet, ze zijn veel minder lekker dan bruine bonen
haha ja snap ik, maar in ons "dorps idee". zijn dat wereldje van verschil.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
katwijk noordwijk is in mijn hoofd hetzelfde
nee ben 39, maar vindt dat leuker klinken als dames ofzo, weet ik veel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
noemen volwassen mannen volwassen vrouwen meiden ja?
Of je bent 20...
Gelukkig verschillen smakenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik snap mensen die bruine bonen eten niet, ze zijn veel minder lekker dan kidneybonen en kapucijners.
ja maar die mensen die aan de ahcterkant van het huis wonen waren toch ook fout in de oorlog tegen jou ;')quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja snap ik, maar in ons "dorps idee". zijn dat wereldje van verschil.
Ben idd wel genaaid door soort van bruinhemden uit mn straat in Katwijk jah.
Maargoed vergeven en vergeten enzo maar.[
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
nee ben 39, maar vindt dat leuker klinken als dames ofzo, weet ik veel.
neuh niet waar ik huurde opzich toen trouwens. maargoed het had allemaal op een andere manier gekund denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar die mensen die aan de ahcterkant van het huis wonen waren toch ook fout in de oorlog tegen jou ;')
ja hahaha dikke ban uiteindelijk half jaar, zo hoog zat hetquote:
nee hoor ik drink gewoon weer een biertje, maar met onwijs mate wel dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:13 schreef Maanvis het volgende:
en nu zit ik te fokken met prosecco en jij zonder alcohol dus ik ben geen haar beter
alchol is op zo veel plekken dat je het niet kunt onwijken. elk feestje, elke sportkantine, elk bedrijfsfeest, elke supermarkt etcquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor ik drink gewoon weer een biertje, maar met onwijs mate wel dan.
Ik ben nog steeds van mening dat niet iedereen onder de standaard valt van je kunt nooit meer drinken.
Ik weet alleen wel dat ik er voor me zelf onwijs voor moet opletten.
Nu kwam ik zonder probleem door de keuring van het CBR, dus oftewel je bent alcoholist als je 1 biertje in de week drinkt.
Dus doe het niet zo slecht als je denkt. Maar ik wil helemaal niet nooit meer wat drinken.
Ik heb 1 ding wel geleerd en ook onwijs aangehouden, want deed dat al niet, maar vond toen 2 bier nog wel ok en rijden.
Maar dat heb ik nooit meer gedaan en zal ik ook nooit meer doen.
Maargoed sjah, is het slecht ofzo zo? nah denk niet.
Weet ik, zie nog ff edit op vorige btwquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
alchol is op zo veel plekken dat je het niet kunt onwijken. elk feestje, elke sportkantine, elk bedrijfsfeest, elke supermarkt etc
ja dat klopt hoor, helemaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:31 schreef Maanvis het volgende:
probleem met alcohol is vaak ook dat de verslaafde zelf de laatste is die het doorheeft omdat ie zijn dieptepunten vergeet
quote:
Zal er wel 1 uit afghanistan of iritrea worden dan ben ik bangquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan best een hoop hebben hoor, hoop alleen dat het dan een beetje leuke buren worden.
Bv, vrijgezelle meid van mijn leeftijd ofzo
Ik gebruik deze om UI's kleiener te maken https://ezgif.com/quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb nu en abo dus ik kan een betere UI nemen. Maar hoe moet ik een foto qua pixels kleiner maken?
@Homijn had toch een ander topique in ONZquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:56 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik gebruik deze om UI's kleiener te maken https://ezgif.com/
Anders hier vragen Aberkullie in GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103
Geen ideequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:homijn had toch een ander topique in ONZ
Ja @Homijn maakt op eigen initiatief UI's voor de UI-lozen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:homijn had toch een ander topique in ONZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |