Raymond van het Groenewoud naar het ESFquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:03 schreef Momo het volgende:
Klinkt als de titel van een nummer van een songfestival winnaar
Kapper heeft wel smaak.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:36 schreef Em31 het volgende:
Mijn kapper heeft altijd best random Songfestivalnummers in de playlist staan, ik hoor op dit moment Blackbird![]()
Vorige keren ook Goodbye to Yesterday en Dance you Off
Het nummer blijft dan ook relevant, er is altijd wel een yesterday om goodbye tegen te zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Best wel jawel weinig variatie want Goodbye to Yesterday komt echt al jaren langs
Een dameskapper met een voorliefde voor het Songfestival klinkt wel als een goedkoop karakter uit een Nederlandstalige comedyserie hoorquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:36 schreef Em31 het volgende:
Mijn kapper heeft altijd best random Songfestivalnummers in de playlist staan, ik hoor op dit moment Blackbird![]()
Vorige week extra gewerkt op mijn vrije dag, dus mocht nu wel extra lang weekend van mezelfquote:
Costa! tijden herleven.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een dameskapper met een voorliefde voor het Songfestival klinkt wel als een goedkoop karakter uit een Nederlandstalige comedyserie hoor
Groot gelijk! Zo had ik vorige week vrijdag lekker vrij omdat ik ook al had overgewerktquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vorige week extra gewerkt op mijn vrije dag, dus mocht nu wel extra lang weekend van mezelf
Geef me het adres doorquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:36 schreef Em31 het volgende:
Mijn kapper heeft altijd van die Hollandse Hits op staanquote:
Ik zou het verven even uitstellen als 'Wij houden van oranje' uit de speakers komt. Gewoon voor de zekerheidquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn kapper heeft altijd van die Hollandse Hits op staan
Maar ze knipt en kleurt wel goed gelukkig
Of bij Blauwe dagquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zou het verven even uitstellen als 'Wij houden van oranje' uit de speakers komt. Gewoon voor de zekerheid
Met minder Marco B. op de radio is de kans op Rood wel wat kleiner gewordenquote:
Blackbird van de Beatles of een meer obscure en verrassende versie?quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:36 schreef Em31 het volgende:
Ongetwijfeld, én Grand Theft Auto natuurlijkquote:
Lass die Sonne in dein Herzquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:45 schreef Nexum het volgende:
Wind op de fiets verpest echt mijn hele dag gelijk
Zal ik @Strani even naar de uitgang begeleiden?quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Blackbird van de Beatles of een meer obscure en verrassende versie?
Oh ik zie het al, nee ik ken inderdaad niet alle liedjes uit de halve finale van 2017 uit m'n hoofdquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zal ik @:strani even naar de uitgang begeleiden?
Nee, maar dit is wel zo'n beetje de beroemdste non-qualifier uit de ESF-historie hoorquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik zie het al, nee ik ken inderdaad niet alle liedjes uit de halve finale van 2017 uit m'n hoofd
Ik had er geen actieve herinnering aan maar het is wel mooi inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel zo'n beetje de beroemdste non-qualifier uit de ESF-historie hoor
Lucie Jones kwam vandaag ook nog langs, het moet wel een fan zijnquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een dameskapper met een voorliefde voor het Songfestival klinkt wel als een goedkoop karakter uit een Nederlandstalige comedyserie hoor
Ja Blackbird van Songfestivaldeelnemers The Beatles.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zouden door de televote waarschijnlijk gewoon zijn genegeerdquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja Blackbird van Songfestivaldeelnemers The Beatles.
Net zoals Adele en Elton Johnquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zouden door de televote waarschijnlijk gewoon zijn genegeerd
Ik ben zeker tevreden, het is weer wat korter en lichter geworden. Dat mag ook wel na 3 uur en een lege portemonnee.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:47 schreef Strani het volgende:
Maar @:Em31 zijn we tevreden met het werk van de kapper vandaag? Wat is er zoal aan gedaan?
Toen ik leste ging het beter toen ik Need for Speed een tijdje links liet liggenquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, én Grand Theft Auto natuurlijk
Het nadeel is alleen wel dat ze me nu al klaar achten om in Alicante stad te gaan rijden terwijl dat eigenlijk pas de laatste fase voor het examen is, én dat ik daarvoor waarschijnlijk een andere instructeur krijg en ik bang ben dat die zich af zal vragen waarom ik in vredesnaam al meega naar Alicante terwijl ik nog maar net de auto op gang kan krijgen
Maar als dat goed gaat, kan ze ook àlles aan!quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:43 schreef Arizona het volgende:
Dochter heeft voor de meivakantie haar reis naar New York geboekt en ik ben misselijk van spanning![]()
Straks zit er een hele oceaan tussen haar en mij![]()
Ja geef maar door!!quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je moet er voor naar het hoge noorden, maar dan heb je ook wat!
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Boek jij toevallig in die week een reisje New Jersey, zit je toch nog in de buurt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:43 schreef Arizona het volgende:
Dochter heeft voor de meivakantie haar reis naar New York geboekt en ik ben misselijk van spanning![]()
Straks zit er een hele oceaan tussen haar en mij![]()
Dit is je kans ...quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:12 schreef Strani het volgende:
Jacinda Ardern is maar 8 maanden ouder dan ik en stopt nu al als premier terwijl ik zelfs nog premier moet wórden
Dus er is vooral gekort op he portemonnee en die is een stuk leger.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben zeker tevreden, het is weer wat korter en lichter geworden. Dat mag ook wel na 3 uur en een lege portemonnee.
Nou ja. Ik zou er zelf ook nooit op hebben gestemdquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zouden door de televote waarschijnlijk gewoon zijn genegeerd
Het leven als een vrouw met lang haar is niet makkelijk Redefinequote:Op donderdag 19 januari 2023 17:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus er is vooral gekort op he portemonnee en die is een stuk leger.
Maar ik heb ook geen steamquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Steam -> goose goose duck installeren -> spelen -> code invoeren discord invoeren
Uhhquote:
Nieuw Zeeland lijkt me veilig ver genoeg weg!quote:
Niet?quote:
Wanneer je niet weet of je moet headbangen of een polonaise moeten dansen op het nummerquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:47 schreef NailQueen het volgende:
Aan de TT te merken is de eerste banger van het jaar een feit!
Lekker springen! Dit bij EIC lijkt me echt tofquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer je niet weet of je moet headbangen of een polonaise moeten dansen op het nummer
Ik kijk er echt naar uit, dat wordt wat als straks dat gladde nummer van de Finse Benjamin Ingrosso wordt gekozen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lekker springen! Dit bij EIC lijkt me echt tof
Steam is gratis te downloadenquote:
Vorig jaar was Aiden (die van Ritmu) meer op eurovision partys dan Emma Muscat. Het kan nog!quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk er echt naar uit, dat wordt wat als straks dat gladde nummer van de Finse Benjamin Ingrosso wordt gekozen.
Daar moet je denk ik nog wel een dag niets doen van bijkomen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:26 schreef AgnesGru het volgende:
Emily in Paris marathon ✅
Middagdutje ✅
Sushi besteld ✅
En straks de gemiste HHB inhalen.
Kloptquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar moet je denk ik nog wel een dag niets doen van bijkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:29 schreef heywoodu het volgende:
Lekker even spammen in een SC waar ik af en toe ook wel eens kom. Vriendin heeft deze week, op de dag af een jaar nadat ze zich voor de Spelen plaatste (die ze daarna met het ongeluk alsnog gemist heeft), groen licht gekregen van de arts om weer aan wedstrijden mee te doen, wat het WK over een maand gaat worden
Een collega van haar is voor de komende jaren een actie gestart, met daarbij ook (een deel van) het hele verhaal weer verteld, wat hier te vinden is en wat ik natuurlijk even wil delen mocht iemand interesse hebben in het verhaal (en/of een klein beetje hulp): https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Inmiddels al genoeg om vrijwel alle kosten voor het komende seizoen te betalenVergeet dan niet de link naar deze bijzonder mooie column erbij te zetten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Nederlandse' van bijna dood tot olympiër? "Ik ga alles geven!"De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik heb er mijn best op gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vergeet dan niet de link naar deze bijzonder mooie column erbij te zetten!
'Nederlandse' van bijna dood tot olympiër? "Ik ga alles geven!"
quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:29 schreef heywoodu het volgende:
Lekker even spammen in een SC waar ik af en toe ook wel eens kom. Vriendin heeft deze week, op de dag af een jaar nadat ze zich voor de Spelen plaatste (die ze daarna met het ongeluk alsnog gemist heeft), groen licht gekregen van de arts om weer aan wedstrijden mee te doen, wat het WK over een maand gaat worden
Een collega van haar is voor de komende jaren een actie gestart, met daarbij ook (een deel van) het hele verhaal weer verteld, wat hier te vinden is en wat ik natuurlijk even wil delen mocht iemand interesse hebben in het verhaal (en/of een klein beetje hulp): https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Inmiddels al genoeg om vrijwel alle kosten voor het komende seizoen te betalenMooi dat ze weer hersteld genoeg is om mee te doen aan wedstrijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteraard moeten we haar stimuleren op weg naar de volgende Spelen
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Hoe er destijds vanuit FOK! ook is gereageerd in de dagen na het ongeluk/toen ze net thuis was heeft haar al veel motivatie gegeven voor het herstel, dus ik weet zeker dat we - als het allemaal lukt - hele leuke inkijkjes gaan krijgen vanuit Cortina in 2026quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi dat ze weer hersteld genoeg is om mee te doen aan wedstrijdenEn uiteraard moeten we haar stimuleren op weg naar de volgende Spelen
Dan wel te hopen dat Maurits Hendriks niet de chef de mission van Brazilië wordt anders zit dat laatste er niet inquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe er destijds vanuit FOK! ook is gereageerd in de dagen na het ongeluk/toen ze net thuis was heeft haar al veel motivatie gegeven voor het herstel, dus ik weet zeker dat we - als het allemaal lukt - hele leuke inkijkjes gaan krijgen vanuit Cortina in 2026
Kijken of we tegen die tijd iets kunnen met vragen die ze voor ons uit kan zoeken daar ofzo (met name als haar wedstrijden erop zitten natuurlijk, mits ze dan nog mag blijven daar)
quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan wel te hopen dat Maurits Hendriks niet de chef de mission van Brazilië wordt anders zit dat laatste er niet in
Van de verhalen die ik van jou kan herinneren was het vooral de Braziliaanse langlaufbond (of was het juist het Braziliaanse NOC?) die nogal eens rare dingen deed. Als de het Braziliaanse NOC net zo gek is dan weet je het maar nooit.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij Brazilië zelf heb ik daar ook ernstig mijn bedenkingen over, maar goed, we gaan het hopelijk zien
De sneeuwsportbond, om precies te zijnquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van de verhalen die ik van jou kan herinneren was het vooral de Braziliaanse langlaufbond (of was het juist het Braziliaanse NOC?) die nogal eens rare dingen deed. Als de het Braziliaanse NOC net zo gek is dan weet je het maar nooit.
Dat laatste gelukkig dan maarquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De sneeuwsportbond, om precies te zijn(die gelukkig wel deels helpen om in elk geval wat basismateriaal te kunnen kopen voor een comeback)
Ze hebben daar een sneeuwsportbond en een ijssportbond, je kunt zelf vast wel invullen welke sporten onder welke bond vallen
Over het NOC heb ik weinig rare dingen gehoord gelukkig.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Behalve @:strani dan![]()
( Fred_B woont zo dichtbij dat we hem gewoon goedrekenen )
Denk je dat Spanje misschien de lijst niet heeft gehaald omdat @Strani daarheen is verhuist?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Behalve @:strani dan![]()
( Fred_B woont zo dichtbij dat we hem gewoon goedrekenen )
Dat is geen onlogische gedachte.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk je dat Spanje misschien de lijst niet heeft gehaald omdat @:Strani daarheen is verhuist?
Eigenlijk allemaal wel landen die je daar verwacht....en Oman.quote:
Altijd al gedacht dat Noorwegen een waardeloos land is om te wonenquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk allemaal wel landen die je daar verwacht....en Oman.
Van alle landen in die zandbakregio lijkt Oman me nog een van de beste optiesquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk allemaal wel landen die je daar verwacht....en Oman.
De charme van de fjorden is er definitief afquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat Noorwegen een waardeloos land is om te wonen
Maar de landen eromheen zijn dan ook niet zo heel best om te wonen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Van alle landen in die zandbakregio lijkt Oman me nog een van de beste opties
Dat maakt de keus wel makkelijkerquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar de landen eromheen zijn dan ook niet zo heel best om te wonen.
Dat krijg je ook als je wolven wel bananen te eten geeft, maar de bevolking laat verhongerenquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat Noorwegen een waardeloos land is om te wonen
Zal ook wel de reden zijn dat wij zij hoog scoren zo naast de Belgen.quote:
Die lijst is opgesteld door het WEF in opdracht van George Soros. Allemaal leugens.quote:
🇱🇺🇱🇺🇱🇺quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die lijst is opgesteld door het WEF in opdracht van George Soros. Allemaal leugens.
(tractortje omgekeerd vlaggetje)
Dit moet wel waar zijn, want ik lees altijd hele anderen dingen over Nederland.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die lijst is opgesteld door het WEF in opdracht van George Soros. Allemaal leugens.
De wappies zullen deze lijst wel moeilijk te vatten vinden. Dat onze dictatuur op één staat kan natuurlijk alleen maar fake MSM news zijn. Maar de door hen verafgode landen als Denemarken (asielbeleid en eigen munt) en Zwitserland (geen EU, eigen munt en referenda) staan op twee en drie, dus wat moeten ze nu.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja precies. Ik woon in de randstad en ik ben elke keer weer blij dat ik kogelvrij de banlieus hier doorkomquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit moet wel waar zijn, want ik lees altijd hele anderen dingen over Nederland.
Dat is heel simpel: deze lijst negeren ze gewoon. Deze mensen zijn zeer bedreven in confirmation bias. Een mening hebben en daar dan de 'feiten' bij zoeken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
De wappies zullen deze lijst wel moeilijk te vatten vinden. Dat onze dictatuur op één staat kan natuurlijk alleen maar fake MSM news zijn. Maar de door hen verafgode landen als Denemarken (asielbeleid en eigen munt) en Zwitserland (geen EU, eigen munt en referenda) staan op twee en drie, dus wat moeten ze nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |