Dus er is vooral gekort op he portemonnee en die is een stuk leger.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben zeker tevreden, het is weer wat korter en lichter geworden. Dat mag ook wel na 3 uur en een lege portemonnee.
Nou ja. Ik zou er zelf ook nooit op hebben gestemdquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zouden door de televote waarschijnlijk gewoon zijn genegeerd
Het leven als een vrouw met lang haar is niet makkelijk Redefinequote:Op donderdag 19 januari 2023 17:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus er is vooral gekort op he portemonnee en die is een stuk leger.
Maar ik heb ook geen steamquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Steam -> goose goose duck installeren -> spelen -> code invoeren discord invoeren
Uhhquote:
Niet?quote:
Wanneer je niet weet of je moet headbangen of een polonaise moeten dansen op het nummerquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:47 schreef NailQueen het volgende:
Aan de TT te merken is de eerste banger van het jaar een feit!
Lekker springen! Dit bij EIC lijkt me echt tofquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer je niet weet of je moet headbangen of een polonaise moeten dansen op het nummer
Ik kijk er echt naar uit, dat wordt wat als straks dat gladde nummer van de Finse Benjamin Ingrosso wordt gekozen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lekker springen! Dit bij EIC lijkt me echt tof
Steam is gratis te downloadenquote:
Vorig jaar was Aiden (die van Ritmu) meer op eurovision partys dan Emma Muscat. Het kan nog!quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk er echt naar uit, dat wordt wat als straks dat gladde nummer van de Finse Benjamin Ingrosso wordt gekozen.
Daar moet je denk ik nog wel een dag niets doen van bijkomen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:26 schreef AgnesGru het volgende:
Emily in Paris marathon ✅
Middagdutje ✅
Sushi besteld ✅
En straks de gemiste HHB inhalen.
Kloptquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar moet je denk ik nog wel een dag niets doen van bijkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:29 schreef heywoodu het volgende:
Lekker even spammen in een SC waar ik af en toe ook wel eens kom. Vriendin heeft deze week, op de dag af een jaar nadat ze zich voor de Spelen plaatste (die ze daarna met het ongeluk alsnog gemist heeft), groen licht gekregen van de arts om weer aan wedstrijden mee te doen, wat het WK over een maand gaat worden
Een collega van haar is voor de komende jaren een actie gestart, met daarbij ook (een deel van) het hele verhaal weer verteld, wat hier te vinden is en wat ik natuurlijk even wil delen mocht iemand interesse hebben in het verhaal (en/of een klein beetje hulp): https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Inmiddels al genoeg om vrijwel alle kosten voor het komende seizoen te betalenVergeet dan niet de link naar deze bijzonder mooie column erbij te zetten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Nederlandse' van bijna dood tot olympiër? "Ik ga alles geven!"De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik heb er mijn best op gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vergeet dan niet de link naar deze bijzonder mooie column erbij te zetten!
'Nederlandse' van bijna dood tot olympiër? "Ik ga alles geven!"
quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:29 schreef heywoodu het volgende:
Lekker even spammen in een SC waar ik af en toe ook wel eens kom. Vriendin heeft deze week, op de dag af een jaar nadat ze zich voor de Spelen plaatste (die ze daarna met het ongeluk alsnog gemist heeft), groen licht gekregen van de arts om weer aan wedstrijden mee te doen, wat het WK over een maand gaat worden
Een collega van haar is voor de komende jaren een actie gestart, met daarbij ook (een deel van) het hele verhaal weer verteld, wat hier te vinden is en wat ik natuurlijk even wil delen mocht iemand interesse hebben in het verhaal (en/of een klein beetje hulp): https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Inmiddels al genoeg om vrijwel alle kosten voor het komende seizoen te betalenMooi dat ze weer hersteld genoeg is om mee te doen aan wedstrijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteraard moeten we haar stimuleren op weg naar de volgende Spelen
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Hoe er destijds vanuit FOK! ook is gereageerd in de dagen na het ongeluk/toen ze net thuis was heeft haar al veel motivatie gegeven voor het herstel, dus ik weet zeker dat we - als het allemaal lukt - hele leuke inkijkjes gaan krijgen vanuit Cortina in 2026quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi dat ze weer hersteld genoeg is om mee te doen aan wedstrijdenEn uiteraard moeten we haar stimuleren op weg naar de volgende Spelen
Dan wel te hopen dat Maurits Hendriks niet de chef de mission van Brazilië wordt anders zit dat laatste er niet inquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe er destijds vanuit FOK! ook is gereageerd in de dagen na het ongeluk/toen ze net thuis was heeft haar al veel motivatie gegeven voor het herstel, dus ik weet zeker dat we - als het allemaal lukt - hele leuke inkijkjes gaan krijgen vanuit Cortina in 2026
Kijken of we tegen die tijd iets kunnen met vragen die ze voor ons uit kan zoeken daar ofzo (met name als haar wedstrijden erop zitten natuurlijk, mits ze dan nog mag blijven daar)
quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan wel te hopen dat Maurits Hendriks niet de chef de mission van Brazilië wordt anders zit dat laatste er niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |