Schijnt er last af te gaan, hebben de anderen ookquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:37 schreef Harry het volgende:
Wast Janet zich niet goed? Al een week teksten op haar arm.
Kunnen ze weer een weekje mee vooruitquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:38 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda 20
Kim W 20
Mexx 0
Zoe 0
Isaac 0
Wendy 0
Kenzy 0
Rupert 0
Sasha 0
Eunice 0
Bern 20
Erik 20
Esther 20
Moraima 0
GJ 20
Mirthe 0
Babette 0
JW 0
Kim D 20
Jeffrey 0
Jasper 0
Marciano 0
Janet 0
Imadiddin 0
Martin 20
Totaal: 160
En vraagt: wat is er gebeurd.quote:
Maar gelukkig kan er gerookt wordenquote:
Haha ze mogen blij zijn als ze daar 2 dagen mee redden.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kunnen ze weer een weekje mee vooruit
Hij is alweer terugquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En vraagt: wat is er gebeurd.
(geen idee verder, )
Gekkie.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Misschien eens een gewoon een boterham als lunch?
Ik zeg maar wat.
Goed planquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Misschien eens een gewoon een boterham als lunch?
Ik zeg maar wat.
Tot de volgende opdracht (en de bestelling daarvan binnen is), dus mogelijk een weekquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:41 schreef OmaJacky het volgende:
160 euro voor 25 man eten tot in t weekend is wel heel erg weinig, dat is brood en water.
Hoe kan je hier bewijs van hebben is dan mijn vraag. NIemand kan dit weten dan alleen de FEBO en Jeff.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:06 schreef Harry het volgende:
Dus, JW is de nieuwe Robin Hood, de eerlijken tegen de leugenaars.
Mirthe zat in Kamer 5 omdat ze zich bedreigd voelt. Dat is niet normaal. Jeffrey heeft eerder gezegd dat hij Mirthe psychisch kapot wil maken, en dan snap ik dat gevoel wel. Jeffrey straalt dat toch uit.... Dat Jeffrey het daar de laatste tijd niet meer over heeft is, omdat een juridisch team hier naar gekeken heeft en Kamer 5 Jeffrey de wacht aangezegd heeft (ik heb dat bewijs hier met 2 Fokkers gedeeld, zodat ik er feitelijk op terug kan komen). Jeffrey heeft het ook niet over "Bern dood maken". Ook daar is door Kamer 5 ingegrepen. Blijft Jeffrey dit doen, dan moet hij er direct uit. Vreemd blijft, dat er niet iets van een Gele Kaart geven is geweest voor dat gedrag. Maar, zolang de groep er geen (echt) probleem van maakt..... Stamvoeten, schelden en tieren is nu dat wat Jeffrey nog laat zien.
Het gaat echt heel leuk en interessant worden nu!
Das alleen omdat ie zelf toevallig raak gooide op de 20..quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:42 schreef Harry het volgende:
Martin: Eunice gaat gewoon 3x op de 50. Dan heb je op de Stip gestaan. Ik snap dat niet!
Dat is wel een top ideequote:Op woensdag 18 januari 2023 12:40 schreef D. het volgende:
[..]
Of de pot aanbreken
Misschien kan iemand er een stelling ingooien?
Janet had ook 1 raakquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:38 schreef D. het volgende:
Wanda 20
Kim W 20
Bern 20
Erik 20
Esther 20
GJ 20
Kim D 20
Martin 20
totaal 160
160 euroquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Kon het even niet afzien. wat hebben ze verdiend?
160 euroquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Kon het even niet afzien. wat hebben ze verdiend?
24uur aanvragen daar is hetzelfde als even naar de bakker te gaan om brood te halen.quote:
Dat is ook niet waar, Zoe maakt regelmatig schoon in die loods.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:47 schreef OmaJacky het volgende:
Zoe wilt 24 uur om Jef, hij doet hier niks. Ehhhh ik zie m regelmatig helpen in de keuken. Zoe doet zelf echt niks.
Zoe doet heel veel, Zoe is poetsfreakquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:47 schreef OmaJacky het volgende:
Zoe wilt 24 uur om Jef, hij doet hier niks. Ehhhh ik zie m regelmatig helpen in de keuken. Zoe doet zelf echt niks.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe janken na de opdracht, place your bets..
of hulliequote:Op woensdag 18 januari 2023 12:50 schreef Harry het volgende:
Zoe: of hun gaan iets veranderen aan hem, of ik ga weg.
Oké sorry, dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar, Zoe maakt regelmatig schoon in die loods.
Daar hadden ze gisteren de kans voor...niemand die het deed.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Jeff brengt de poppetjes wel aan het wankelen met zijn grote bek. Ze moeten samen eens gaan opstaan en die Jeff eens even goed aanspreken.
Jeff kost meerquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:51 schreef freaky40 het volgende:
Wat een dom kind. En dan 24 uur aanvragen...nou ga dan! Types als Zoe kosten alleen maar geld.
Dus dat, ze laten het ook gebeuren, gisteren ook drie keer stemmen op een avond voor het zelfde, roken!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Jeff brengt de poppetjes wel aan het wankelen met zijn grote bek. Ze moeten samen eens gaan opstaan en die Jeff eens even goed aanspreken.
Welkom.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Oké sorry, dat heb ik dan gemist
Daar zijn ze allemaal te laf voor, wel klagen maar er niets aan doen, dus Jeff kan doorgaan met zijn intimiderende gedrag.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
ohja met wat dan?!quote:
Zoe voelt zich ook totaal niet gesteund want Jeff noemt haar 'een dik varken' en Babs kijkt ernaar en doet helemaal niksquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:48 schreef D. het volgende:
Zoe wil niet met Jeff die alsmaar scheldt en schreeuwt, en Kim D, wat een dom wijf is
Daarom vond ik Kim K gisteren wel sterk, want die gaf aan wat ze van de situatie vond en van die plank(Jeff)quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zijn ze allemaal te laf voor, wel klagen maar er niets aan doen, dus Jeff kan doorgaan met zijn intimiderende gedrag.
Hij was daar de best verdienende manager in zijn maandquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ohja met wat dan?!
ik snap dat je jeff niet leuk vind maar zeggen dat jeff meer geeft gekost dan iemand die 2x een gele kaart geeft gepakt, en dus ook 2x 10.000 heeft verspild, is waanzin
Ik had idd de gele kaarten niet meegerekend. I stand correctedquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ohja met wat dan?!
ik snap dat je jeff niet leuk vind maar zeggen dat jeff meer geeft gekost dan iemand die 2x een gele kaart geeft gepakt, en dus ook 2x 10.000 heeft verspild, is waanzin
wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had idd de gele kaarten niet meegerekend. I stand corrected
Nah gewoon weer verder met babsweek. Die mic onder de jas maakt het er niet beter opquote:
De groep verdiende het, Jeff gaf het alleen maar uit, en dan voornamelijk aan zichzelf en zijn naastenquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij was daar de best verdienende manager in zijn maand
quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah gewoon weer verder met babsweek. Die mic onder de jas maakt het er niet beter op
Bij de tweede gele kaart zat geen boete..quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had idd de gele kaarten niet meegerekend. I stand corrected
Jij vind de manier van communicatie van Jeff wel kunnen. Even een vraag.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ohja met wat dan?!
Pestgedrag dusquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe voelt zich ook totaal niet gesteund want Jeff noemt haar 'een dik varken' en Babs kijkt ernaar en doet helemaal niks
Het gaat om het hele plaatje wat Aardappelpantoffel ook al aangaf. En dat vergelijken met wat Zoe inbrengt, of verkloot zoals opdrachten is dat een dag en nacht verschil.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
De groep verdiende het, Jeff gaf het alleen maar uit, en dan voornamelijk aan zichzelf en zijn naasten
Babs kan roken, da's belangrijker voor haar dan hoe Zoe zich voeltquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe voelt zich ook totaal niet gesteund want Jeff noemt haar 'een dik varken' en Babs kijkt ernaar en doet helemaal niks
Die micro is idd irritant. Daar is de checkquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah gewoon weer verder met babsweek. Die mic onder de jas maakt het er niet beter op
Stonden de camera's er zeker niet opquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zender zit bij haar kraag van haar jasquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:57 schreef RobjeGeus het volgende:
Babette moet een x geel krijgen. Altijd die zender onder haar Jas. Wel 200 keer.
Ja ze heeft hem altijd onder haar jas, ze zal nou toch wel een x weten hoe het werkt ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zender zit bij haar kraag van haar jas
In principe goed, maar garantie tot de deurquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:59 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het met de gesprekken van JW en andere afgelopen.
Ja, het kan zo maar anders gaan waaien daarquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:00 schreef D. het volgende:
[..]
In principe goed, maar garantie tot de deur
ik vind dat mensen zich te veel refereren naar het buitenleven..quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij vind de manier van communicatie van Jeff wel kunnen. Even een vraag.
Babette moet alle zeilen bijzetten om iedereen in het gareel te houden
Zijn wel meer die dat hebben idd. of onder hun trui of shirtquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:59 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja ze heeft hem altijd onder haar jas, ze zal nou toch wel een x weten hoe het werkt ?
'Jeff, dat was een pot tabak die je nu misloopt, 20 euro, hoe verslaafd ben je nou eigenlijk...'quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:56 schreef Clasientje het volgende:
Nou waar blijft Jeffrey met zijn grote bek. Hij beweerde toch steeds dat hij de enige is die geld ophaald.
Nou er is er maar 1 die het altijd heeft zodra ze buiten is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zijn wel meer die dat hebben idd. of onder hun trui of shirt
quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:00 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik vind dat mensen zich te veel refereren naar het buitenleven..
ze zitten in een spel, als eenling. dat men zo gefixeerd is op het vriendjes zijn is niet mijn visie van dit spel..
daarom zou ik ook over lijken gaan als ik mee zou doen hieraan
Met GJ op 1 lijn, met Kenzy mogelijk een gevecht om het managerschap (als ze nog zin had, want ze twijfelde), Jappie liet weinig los, maar hintte naar dat ze dezelfde 2 'vijanden' hebben, en zou ook met Wanda praten, en Marciano snapte hem en was blij een strijdende JW te zien (en Martin zat er knikkend bij, zei ook wat, maar dat filter ik vaakquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het kan zo maar anders gaan waaien daar
Zo werkt het bij allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe zal wel even naar achter moeten en straks komt ze herboren terug. Jammer dit van de Febo.
Ze hoort je niet.quote:
Ze luistert met haar hartquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:09 schreef Aggie46 het volgende:
Esther verstaat alles wat JW zegt.
Hoest toch mogelijk met haar doofheid.
Jeff had zo vaak een gele kaart kunnen hebben en dan heb ik de vechtruzies met KimD nog niet eens benoemd. Niet voor niets vindt er allemaal censuur plaats en toen werden die twee zelfs bewust 16 uur lang buiten beeld gehouden en ieder gesprek over hen weggedraaid. Er valt sowieso geen peil te trekken op gele kaarten waarbij die eerste drie eigenlijk niet eens meetellen in deze hele discussie. Zoe die nooit geen ene cent binnenhaalt klopt maar volgens mij bestaat er iets als eliminatie.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Ze hadden het tijdens het oefenen wel steeds over de 18e als datum 'voor het eggie'.quote:
Wat mij betreft had ze al weggeweest..quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Marciano wil de 24uurs aanvraag voor Zoe niet regelen
nou zo wordt het wel een leegloop als ze exht gaanquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Ze zat op de wc en zei ik wil post en toen zeiden ze, van wie je post dan?quote:
Ja net zoals Tiano met JW vanmorgenquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:17 schreef puzziepie het volgende:
Martin gaat ff alleen met Jeff zijn , als dat mag
Wat is dat voor eenn manager..quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Zoe kan niet eens naar haar eigen kamer want daar ligt Jeffrey telkens in het bed van KimDquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:24 schreef Flow3r het volgende:
Zoe : of ze verplaatsen me naar 3 of ik ben weg
Daar heeft JW wel gelijk in.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:23 schreef Harry het volgende:
JW: dit heeft niets meer met spel te maken, dit heeft met intimidatie te maken. En ik ga daar wat aan doen!
Dat is toch onbegrijpelijk, is een soort van gijzelingquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:20 schreef puzziepie het volgende:
waarschijnlijk mag ie het niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Intimidatie van wie naar wie?quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:23 schreef Harry het volgende:
JW: dit heeft niets meer met spel te maken, dit heeft met intimidatie te maken. En ik ga daar wat aan doen!
Dat denk ik ook, Marciano is ook maar het een marionet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
waarschijnlijk mag ie het niet.
Babbel liet gister vlak voor een SL vallen dat er van de FEBO 3x 24u per 3 maanden mag worden aangevraagd.
zou het een rare regel vinden, maargoed gebeuren daar wel meer rare dingen.
Misschien moet ze zich als Jeff gedragen, dan krijg je dingen gedaanquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Waar hebben we dat vaker gezienquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch onbegrijpelijk, is een soort van gijzeling![]()
Iemand tegen zijn zin vasthouden.
Hebben ze niet van geleerd dusquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar hebben we dat vaker gezien
marcia hoort er ook bij..hij is de stille snitch.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:28 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben zo klaar met die Jeffrey en Isaac. Ik hoop dat JW wat voor elkaar kan krijgen.
Zoals we gisteren al zeiden want je hoeft enkel naar zijn gedrag van de totale vijf maanden te kijken en dan weet je al genoegquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
De koning(jeff) wilde niet verder praten met Martin. Had weer een grote bek.
Hij had gisteren in moeten grijpen, daarin heeft hij zo gefaald.quote:
Onderschrift: Je moet er natuurlijk wel goed uit zien tijdens het janken...'quote:
Ik ben nu een maand aan het kijken en heb al genoeg gezien. Ventje(Jeff) moet een keer goed op zijn bek gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoals we gisteren al zeiden want je hoeft enkel naar zijn gedrag van de totale vijf maanden te kijken en dan weet je al genoeg
Hoop dat ze Isaac en Jeff tegenover elkaar zetten volgende keer, of tegenover Martin mag ook, als we maar eens verlost werden van die grootbekken, zo klaar meequote:Op woensdag 18 januari 2023 13:28 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben zo klaar met die Jeffrey en Isaac. Ik hoop dat JW wat voor elkaar kan krijgen.
Komt er iedere keer mee weg omdat ie vervolgens weer een charmeoffensief inzetquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nu een maand aan het kijken en heb al genoeg gezien. Ventje(Jeff) moet een keer goed op zijn bek gaan.
Niks is handiger voor de bewoners om zo,n grote eikel in het midden te hebben..ogen zijn nu naar de eikel gericht ipv de andere inwoners..en zo glippen ze de finale in.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nu een maand aan het kijken en heb al genoeg gezien. Ventje(Jeff) moet een keer goed op zijn bek gaan.
Hij speelt het spel wel slim inderdaad. Respect.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Komt er iedere keer mee weg omdat ie vervolgens weer een charmeoffensief inzet
Met happy endquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:33 schreef Sestra666 het volgende:
sas en bern willen een slaapdate en datenight
Ik vind ze al slaapverwekkend genoegquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:33 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:33 schreef Sestra666 het volgende:
Als ie het spel daadwerkelijk slim zou spelen dan zou ie ietsjes anders te werk gaanquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij speelt het spel wel slim inderdaad. Respect.
Zou het niet beter hebben kunnen verwoorden en heb dat al zelfs vanaf het allerbeginquote:
Ik zou zo'n eikel liever kwijt dan rijk zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Niks is handiger voor de bewoners om zo,n grote eikel in het midden te hebben..ogen zijn nu naar de eikel gericht ipv de andere inwoners..en zo glippen ze de finale in.
zoe?quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:39 schreef pingu66 het volgende:
Dreigende kleuter is ziekjes en ligt op bed
Als ik zo zie en hoor, zijn ze bezig met de eikel te kraken..quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou zo'n eikel liever kwijt dan rijk zijn.
Precies. Hij weet precies wat er speelt, maar wil er niets mee.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat Marciano het niet wil zien
Hij zegt net van wel , met voorbeeldenquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies. Hij weet precies wat er speelt, maar wil er niets mee.
Dat zou tijd worden. Ik zou hem met gelijke munt behandelen als hij mij zou behandelen. Kneusje denkt dat hij god in Frankrijk is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Als ik zo zie en hoor, zijn ze bezig met de eikel te kraken..
Heb ik dan even gemist, zat op de alles belangrijke Sas en Bern streamquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij zegt net van wel , met voorbeelden
De stumpertquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:39 schreef pingu66 het volgende:
Babs is al vanaf de start helemaal weg van Jeff en koppel dat aan peuken en het is al helemaal een feestquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:43 schreef pingu66 het volgende:
Bep die het gedrag van Jeff goed praat.....met zijn dreigingen naar mensen toe.
Hij is bij mij echt door de mand gevallen na gisteren. '/Man zonder karakterquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat Marciano het niet wil zien
Bep is de enige die soms doordrinkt...De enige wat hem de waarheid zegt..maar ook te naief om te denken dat er sommige te vertrouwen zijn..quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:43 schreef pingu66 het volgende:
Bep die het gedrag van Jeff goed praat.....met zijn dreigingen naar mensen toe.
Jeffquote:
En terecht.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:45 schreef Clasientje het volgende:
Afschuwelijke vent vind ik die Jeffrey en iedereen keurt zijn gedrag goed🙄
En zelfs dan ligt ie niet in zijn eigen bedjequote:Op woensdag 18 januari 2023 13:39 schreef pingu66 het volgende:
Een bed is een bed.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En zelfs dan ligt ie niet in zijn eigen bedje
Gaat ze never nooit lukken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:48 schreef Silves het volgende:
Het nieuwe plan is Izeik en Jef tegen elkaar te zetten..en elkaar gaan opruimen![]()
Injectie van wat?quote:
Haha door drinkt,leuke typo in dit gevalquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Bep is de enige die soms doordrinkt...De enige wat hem de waarheid zegt..maar ook te naief om te denken dat er sommige te vertrouwen zijn..
Frum =Esther=Eva ? 😉quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:50 schreef Frummelie het volgende:
Frum heeft oor kapot, geen playbackshow vanavond... ik was ervan overtuigd dat het vanavond was..
Denk het wel, bijna iedereen heeft genoeg van beide eikels...als het de nieuwe versie is zoals gisteren, is het wel makkelijker..quote:
Bep zeker die dat zegt.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:52 schreef puzziepie het volgende:
Wanda laat andere mensen de hete aardappels uit het vuur halen
Dat gaat Jeff glansrijk winnen dan.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk het wel, bijna iedereen heeft genoeg van beide eikels...als het de nieuwe versie is zoals gisteren, is het wel makkelijker..
Goede observatie.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:52 schreef puzziepie het volgende:
Wanda laat andere mensen de hete aardappels uit het vuur halen
Zoe is natuurlijk geen Aliciaquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:53 schreef puzziepie het volgende:
GJ heeft het helemaal gehad met Zoe
Zo rolt Wanda al vanaf het begin. Slissende hamster...quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:53 schreef Harry het volgende:
[..]
Goede observatie.
Gisteren, tijdens de stemmingen ook, hoor of zie je Wanda niet. Ook bij andere groepszaken als weekbespreking. Maar op haar kamer.......
Kom oren te kort vandaagquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:53 schreef puzziepie het volgende:
GertJan de moraal ridder moet eens naar huis toe gaan en Alicia opzoekenquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:53 schreef puzziepie het volgende:
Volgens mij was dit gister de bedoeling dat dit makkelijk kon gebeuren..maar de deelnemers snappen het dus niet, ja achteraf ..quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaat Jeff glansrijk winnen dan.
Vreselijk al die gesprekken van Babette. Met haar ook klaar sinds ze openlijk partij trok voor Jeff en iedereen over wilden halen om op groen te gaan.quote:
Wie weet een tactiek als ik haar net hoorde over het nieuwe plan..quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk al die gesprekken van Babette. Met haar ook klaar sinds ze openlijk partij trok voor Jeff en iedereen over wilden halen om op groen te gaan.
Op zich niet zo gek, ze is zelf ook een rookster.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk al die gesprekken van Babette. Met haar ook klaar sinds ze openlijk partij trok voor Jeff en iedereen over wilden halen om op groen te gaan.
Dan zit die jaloerse Esther vaak op het kantoor (als ze blijft)quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:59 schreef Harry het volgende:
JW gaat de komende maand voor manager.
Esther waarschuwt hem alvast voor de sneaky Isaac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |