Daar zijn ze allemaal te laf voor, wel klagen maar er niets aan doen, dus Jeff kan doorgaan met zijn intimiderende gedrag.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Jeff brengt de poppetjes wel aan het wankelen met zijn grote bek. Ze moeten samen eens gaan opstaan en die Jeff eens even goed aanspreken.
ohja met wat dan?!quote:
Zoe voelt zich ook totaal niet gesteund want Jeff noemt haar 'een dik varken' en Babs kijkt ernaar en doet helemaal niksquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:48 schreef D. het volgende:
Zoe wil niet met Jeff die alsmaar scheldt en schreeuwt, en Kim D, wat een dom wijf is
Daarom vond ik Kim K gisteren wel sterk, want die gaf aan wat ze van de situatie vond en van die plank(Jeff)quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zijn ze allemaal te laf voor, wel klagen maar er niets aan doen, dus Jeff kan doorgaan met zijn intimiderende gedrag.
Hij was daar de best verdienende manager in zijn maandquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ohja met wat dan?!
ik snap dat je jeff niet leuk vind maar zeggen dat jeff meer geeft gekost dan iemand die 2x een gele kaart geeft gepakt, en dus ook 2x 10.000 heeft verspild, is waanzin
Ik had idd de gele kaarten niet meegerekend. I stand correctedquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ohja met wat dan?!
ik snap dat je jeff niet leuk vind maar zeggen dat jeff meer geeft gekost dan iemand die 2x een gele kaart geeft gepakt, en dus ook 2x 10.000 heeft verspild, is waanzin
wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had idd de gele kaarten niet meegerekend. I stand corrected
Nah gewoon weer verder met babsweek. Die mic onder de jas maakt het er niet beter opquote:
De groep verdiende het, Jeff gaf het alleen maar uit, en dan voornamelijk aan zichzelf en zijn naastenquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij was daar de best verdienende manager in zijn maand
quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah gewoon weer verder met babsweek. Die mic onder de jas maakt het er niet beter op
Bij de tweede gele kaart zat geen boete..quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had idd de gele kaarten niet meegerekend. I stand corrected
Jij vind de manier van communicatie van Jeff wel kunnen. Even een vraag.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ohja met wat dan?!
Pestgedrag dusquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe voelt zich ook totaal niet gesteund want Jeff noemt haar 'een dik varken' en Babs kijkt ernaar en doet helemaal niks
Het gaat om het hele plaatje wat Aardappelpantoffel ook al aangaf. En dat vergelijken met wat Zoe inbrengt, of verkloot zoals opdrachten is dat een dag en nacht verschil.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
De groep verdiende het, Jeff gaf het alleen maar uit, en dan voornamelijk aan zichzelf en zijn naasten
Babs kan roken, da's belangrijker voor haar dan hoe Zoe zich voeltquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe voelt zich ook totaal niet gesteund want Jeff noemt haar 'een dik varken' en Babs kijkt ernaar en doet helemaal niks
Die micro is idd irritant. Daar is de checkquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah gewoon weer verder met babsweek. Die mic onder de jas maakt het er niet beter op
Stonden de camera's er zeker niet opquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zender zit bij haar kraag van haar jasquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:57 schreef RobjeGeus het volgende:
Babette moet een x geel krijgen. Altijd die zender onder haar Jas. Wel 200 keer.
Ja ze heeft hem altijd onder haar jas, ze zal nou toch wel een x weten hoe het werkt ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zender zit bij haar kraag van haar jas
In principe goed, maar garantie tot de deurquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:59 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het met de gesprekken van JW en andere afgelopen.
Ja, het kan zo maar anders gaan waaien daarquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:00 schreef D. het volgende:
[..]
In principe goed, maar garantie tot de deur
ik vind dat mensen zich te veel refereren naar het buitenleven..quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij vind de manier van communicatie van Jeff wel kunnen. Even een vraag.
Babette moet alle zeilen bijzetten om iedereen in het gareel te houden
Zijn wel meer die dat hebben idd. of onder hun trui of shirtquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:59 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja ze heeft hem altijd onder haar jas, ze zal nou toch wel een x weten hoe het werkt ?
'Jeff, dat was een pot tabak die je nu misloopt, 20 euro, hoe verslaafd ben je nou eigenlijk...'quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:56 schreef Clasientje het volgende:
Nou waar blijft Jeffrey met zijn grote bek. Hij beweerde toch steeds dat hij de enige is die geld ophaald.
Nou er is er maar 1 die het altijd heeft zodra ze buiten is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zijn wel meer die dat hebben idd. of onder hun trui of shirt
quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:00 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik vind dat mensen zich te veel refereren naar het buitenleven..
ze zitten in een spel, als eenling. dat men zo gefixeerd is op het vriendjes zijn is niet mijn visie van dit spel..
daarom zou ik ook over lijken gaan als ik mee zou doen hieraan
Met GJ op 1 lijn, met Kenzy mogelijk een gevecht om het managerschap (als ze nog zin had, want ze twijfelde), Jappie liet weinig los, maar hintte naar dat ze dezelfde 2 'vijanden' hebben, en zou ook met Wanda praten, en Marciano snapte hem en was blij een strijdende JW te zien (en Martin zat er knikkend bij, zei ook wat, maar dat filter ik vaakquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het kan zo maar anders gaan waaien daar
Zo werkt het bij allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe zal wel even naar achter moeten en straks komt ze herboren terug. Jammer dit van de Febo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |