Schijnt er last af te gaan, hebben de anderen ookquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:37 schreef Harry het volgende:
Wast Janet zich niet goed? Al een week teksten op haar arm.
Kunnen ze weer een weekje mee vooruitquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:38 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda 20
Kim W 20
Mexx 0
Zoe 0
Isaac 0
Wendy 0
Kenzy 0
Rupert 0
Sasha 0
Eunice 0
Bern 20
Erik 20
Esther 20
Moraima 0
GJ 20
Mirthe 0
Babette 0
JW 0
Kim D 20
Jeffrey 0
Jasper 0
Marciano 0
Janet 0
Imadiddin 0
Martin 20
Totaal: 160
En vraagt: wat is er gebeurd.quote:
Maar gelukkig kan er gerookt wordenquote:
Haha ze mogen blij zijn als ze daar 2 dagen mee redden.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kunnen ze weer een weekje mee vooruit
Hij is alweer terugquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En vraagt: wat is er gebeurd.
(geen idee verder, )
Gekkie.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Misschien eens een gewoon een boterham als lunch?
Ik zeg maar wat.
Goed planquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Misschien eens een gewoon een boterham als lunch?
Ik zeg maar wat.
Tot de volgende opdracht (en de bestelling daarvan binnen is), dus mogelijk een weekquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:41 schreef OmaJacky het volgende:
160 euro voor 25 man eten tot in t weekend is wel heel erg weinig, dat is brood en water.
Hoe kan je hier bewijs van hebben is dan mijn vraag. NIemand kan dit weten dan alleen de FEBO en Jeff.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:06 schreef Harry het volgende:
Dus, JW is de nieuwe Robin Hood, de eerlijken tegen de leugenaars.
Mirthe zat in Kamer 5 omdat ze zich bedreigd voelt. Dat is niet normaal. Jeffrey heeft eerder gezegd dat hij Mirthe psychisch kapot wil maken, en dan snap ik dat gevoel wel. Jeffrey straalt dat toch uit.... Dat Jeffrey het daar de laatste tijd niet meer over heeft is, omdat een juridisch team hier naar gekeken heeft en Kamer 5 Jeffrey de wacht aangezegd heeft (ik heb dat bewijs hier met 2 Fokkers gedeeld, zodat ik er feitelijk op terug kan komen). Jeffrey heeft het ook niet over "Bern dood maken". Ook daar is door Kamer 5 ingegrepen. Blijft Jeffrey dit doen, dan moet hij er direct uit. Vreemd blijft, dat er niet iets van een Gele Kaart geven is geweest voor dat gedrag. Maar, zolang de groep er geen (echt) probleem van maakt..... Stamvoeten, schelden en tieren is nu dat wat Jeffrey nog laat zien.
Het gaat echt heel leuk en interessant worden nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |