quote:
Op woensdag 18 januari 2023 11:06 schreef Harry het volgende:Dus, JW is de nieuwe Robin Hood, de eerlijken tegen de leugenaars.
Mirthe zat in Kamer 5 omdat ze zich bedreigd voelt. Dat is niet normaal. Jeffrey heeft eerder gezegd dat hij Mirthe psychisch kapot wil maken, en dan snap ik dat gevoel wel. Jeffrey straalt dat toch uit.... Dat Jeffrey het daar de laatste tijd niet meer over heeft is, omdat een juridisch team hier naar gekeken heeft en Kamer 5 Jeffrey de wacht aangezegd heeft (ik heb dat bewijs hier met 2 Fokkers gedeeld, zodat ik er feitelijk op terug kan komen). Jeffrey heeft het ook niet over "Bern dood maken". Ook daar is door Kamer 5 ingegrepen. Blijft Jeffrey dit doen, dan moet hij er direct uit. Vreemd blijft, dat er niet iets van een Gele Kaart geven is geweest voor dat gedrag. Maar, zolang de groep er geen (echt) probleem van maakt..... Stamvoeten, schelden en tieren is nu dat wat Jeffrey nog laat zien.
Het gaat echt heel leuk en interessant worden nu!
Hoe kan je hier bewijs van hebben is dan mijn vraag. NIemand kan dit weten dan alleen de FEBO en Jeff.
Ik kom binnen in een hoop herrie, er wordt een spel gespeeld.
Geen idee wat ze moeten doen moet ik denk een eind terug lezen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op
zaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef
JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P