Ze kan zich niet over haar jaloezie heen zettenquote:
Dan mag ze blijvenquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kan zich niet over haar jaloezie heen zetten
Ja opvallendquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
Duidelijk wel dat JW geen zak van zijn medebewoners weet.
Hij denkt er echt middenin te staan, maar heeft geen idee wat er speelt.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
Hij heeft alles vanaf de blauwe stoel gadegeslagenquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
Een FEBOterhamquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat zijn ze allemaal opstinaat, allemaal 'n upper-pilletje gehad voor ontbijt?
Isaakquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:08 schreef Tascha071 het volgende:
Wie willen gj en jw er nou uit werken?
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:08 schreef KinKiJan het volgende:
K3 over terugslaan als iemand slaat.
Kim W "Ik ben zo opgevoed dat wanneer ik geslagen wordt, ik 10x zo hard terug sla"
Mexx: "Ja maar als jij mij nu slaat en ik verdedig en sla jou terug, ben ik naar huis"
Is er weer gemept? Ik kom er zo invallen, moet nog terug lezen
Omdat een aantal mensen gisteren er nog weer eens achter achter dat Isaac degene is die alles regelt en bespeelt , mensen onder druk etcquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:07 schreef mootie het volgende:
Maar ik snap niet dat ze het steeds over gisteren hebben, en hun pijlen dan op Isaac richten.
Esther heeft wat steken laten vallenquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:09 schreef FreshFruit het volgende:
Na 2 gesprekken nog geen steek verder.
Laat ik Esther even erbuiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
De 'gele kaart dames' hebben het over mensen slaan, gohquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:08 schreef KinKiJan het volgende:
Kim W "Ik ben zo opgevoed dat wanneer ik geslagen wordt, ik 10x zo hard terug sla"
Mexx: "Ja maar als jij mij nu slaat en ik verdedig en sla jou terug, ben ik naar huis"
Was gister een praatje dat zelfverdediging wel mocht.quote:
Mirthe had het gisteravond ook al over iemand wel of niet terug mogen duwen/slaanquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:08 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther heeft wat steken laten vallen
Breiwerk naar de klote?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Jaquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was gister een praatje dat zelfverdediging wel mocht.
Dat was het.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe had het gisteravond ook al over iemand wel of niet terug mogen duwen/slaan
[..]
Er zit een steekje losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jepquote:
Ik vind het juist wel netjes van JW.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
Ook wel een ietwat zwak van JW
Dat hij niet eerlijk zegt waarom Esther gaat
Mirthe had het daar heelquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Je krijgt geen geel als je een mep terug geeft
Maar er is niemand echt geslagen (wat wij hebben gezien )
Iedereen daar weet het welquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
Ook wel een ietwat zwak van JW
Dat hij niet eerlijk zegt waarom Esther gaat
Ik denk niet dat het hem daarom te doen isquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel netjes van JW.
Hij laat nu Esther in haar waarde.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ook niet bepaalde de scherpste breinaald in de koker
Nou als GJ even wiebertquote:
Gj moet eerst ff 10 slechte grappen maken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou als GJ even wiebert
Kan JW met Jappie praten
Jappie ziet er rustiger en alerter uit vanmorgen.quote:
Die heeft iets in de gaten.quote:
Ze denkt dat dat gaat gebeuren bij haar dior iemand ( weet niet wie) maar dat diegene haar zou gaan duwen en vroeg aan Marciano of ze dan terug mocht duwen. Hij zei van wel. Maar niet slaan. Of anders bij hem komen dan zou hij diegene aanspreken ( als manager)quote:
'Schriftje' is net klaarquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:17 schreef puzziepie het volgende:
Ben benieuwd wanneer Isaac toevallig ook gaat lopen
Daar heeft JW wel gelijk inquote:
Ging over Jeff.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze denkt dat dat gaat gebeuren bij haar dior iemand ( weet niet wie) maar dat diegene haar zou gaan duwen en vroeg aan Marciano of ze dan terug mocht duwen. Hij zei van wel. Maar niet slaan. Of anders bij hem komen dan zou hij diegene aanspreken ( als manager)
en dan doet niemand zijn bek open.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
Haske leuk dit,maar ik had dan nu de hele groep bij elkaar geroepen ipv dit soort loze gesprekjes.
en dit gaat weer weken door, totdat een volgende nominatie aankomt..quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
Haske leuk dit,maar ik had dan nu de hele groep bij elkaar geroepen ipv dit soort loze gesprekjes.
Het is niet alleen Isaac die het doet.Ook K3 zet mensen onder druk.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:22 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan doet niemand zijn bek open.
Beter eerst bij een aantal personen in de week leggen, zodat men weet waar het over gaat.
Jw doet dit wel goed vind ik, rustig en onderbouwend.
Dus wel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
Jappie gaat het nu nog niet vertellen
Jeff is er al 2 dagen mee bezig.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is niet alleen Isaac die het doet.Ook K3 zet mensen onder druk.
Begon met Leila een week geledenquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:24 schreef Frummelie het volgende:
Allemaal zieken op de kamer van Jeff...
Wanda ook ziek?
Werkt lekker die afspraak, overdag niet meer in bed...
Die naam werd ook genoemd.quote:
Anders wordt hij wel ingeseind vanuit die ene kamer buiten de loods.quote:
Ik denk Isaac en tiano ?? Of heb ik het dan misquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:24 schreef puzziepie het volgende:
Jappie doelt volgens mij op de febo
Slappe hap die febo...quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Begon met Leila een week geleden
Nee stel je voor dat hij daarmee Wanda ook voor de bus gooitquote:
Echt hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:26 schreef mootie het volgende:
Jap blijft vragen wat Jw dan wil doen.
Eigenlijk niks… ofzo
Die komt dan ook niet met een heel gedoe dat hij er met gestrekt been in wil gaan, dingen moeten anders en meer blabla.quote:
Hakblok.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Die komt dan ook niet met een heel gedoe dat hij er met gestrekt been in wil gaan, dingen moeten anders en meer blabla.
Dat is ook niet wat JW tegen Jappie zegtquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Die komt dan ook niet met een heel gedoe dat hij er met gestrekt been in wil gaan, dingen moeten anders en meer blabla.
Of hij doelt op Jeffquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
Jappie houdt dus Tiano buiten schot
En die hoort er toch echt bij
Vergeleken bij die andere 2 is Tiano echt verwaarloosbaar.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
Jappie houdt dus Tiano buiten schot
En die hoort er toch echt bij
I knowquote:
Die doet 3 stappen naar achter.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:31 schreef greysbones het volgende:
Het zou gaaf zijn
Als er een actie komt
Zegt Jappie
De actie komt dus niet van Jappie
Juistquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die doet 3 stappen naar achter.
And no more sitting duck.quote:
Eens . Marciano is in die zin ook ergens onbetrouwbaarquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
I know
Voor mij hoort Tiano er bij
Die zal altijd Isaak dekken
Die zit tussen 2 inquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens . Marciano is in die zin ook ergens onbetrouwbaar
En dan heb je Jeff nog , een ongeleid projectiel die alles uit de kast trekt om zijn zin te krijgenquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zit tussen 2 in
Isaak en Kim k
Daarom wil Isaak kim ook weg
Jepquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En dan heb je Jeff nog , een ongeleid projectiel die alles uit de kast trekt om zijn zin te krijgen
Eensquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
En Isaak naait dat op door aan 2 kanten te stoken
Eunicequote:Op woensdag 18 januari 2023 10:36 schreef puzziepie het volgende:
Er staan meer uitlaatkleppen voor JW klaar
Hij gaat het respecteren.quote:
Dat idee krijg ik nu wel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
Heeft JW Esther nú helemaal verkeerd begrepen ???
Zijn hoofd vol van zijn planquote:
Het gaat ook wel maf, als door de bliksem geraakt rondjes lopen om afspraken te maken.. lijkt wel gestuurd...quote:
Juistquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het gaat ook wel maf, als door de bliksem geraakt rondjes lopen om afspraken te maken.. lijkt wel gestuurd...
Ach,Eunice brengt hem ook wel pap en koffie.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn hoofd vol van zijn plan
En totaal niet bedacht dat Esther gaat om hem![]()
Wel watquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:39 schreef juul. het volgende:
JW gaat helemaal niets klaar maken, hij doorziet helemaal niets
300% broquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:41 schreef Loveable het volgende:
Maar is het al 100% zeker dat Esther weg gaat?
Het is sowieso raar ,want je moet 24 uur aanvragen en daar zit ze nog niet eens op maar ze zegt dat ze gaatquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:41 schreef Loveable het volgende:
Ik hoorde haar net tegen Rupert zeggen dat ze erover nadenkt en dat als ze blijft ze t spel gaat spelen. Ze is er nog niet zeker van dus.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:41 schreef Loveable het volgende:
Erik blijft erbij.quote:
En ze had toch pas na 17:00 24 aangevraagd, wat normaal ook niet kan. We zien het wel of ze vandaag de poort uit loopt of anders morgen danquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is sowieso raar ,want je moet 24 uur aanvragen en daar zit ze nog niet eens op maar ze zegt dat ze gaat
Dan komt Eva naar bovenquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoorde haar net tegen Rupert zeggen dat ze erover nadenkt en dat als ze blijft ze t spel gaat spelen. Ze is er nog niet zeker van dus.
Vindt Esther niet erg, die houdt wel van deze aandacht. Die baalde gewoon ontzettend van de faal van Leila, die gaat gewoon blijven.quote:
Gister heel laat in de avondquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
En ze had toch pas na 17:00 24 aangevraagd, wat normaal ook niet kan. We zien het wel of ze vandaag de poort uit loopt of anders morgen dan
Esther zegt dat ook niet op die manierquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hij wil het niet horen
Of???
Straks welquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther zegt dat ook niet op die manier
Dit in context met JW kan ik er niks aan doen dan het welbekende beeld van de in blote bast poserende Poetin voor me te zien met het hoofd van JW eropquote:
Is ze ook redelijk obsessief meequote:Op woensdag 18 januari 2023 10:50 schreef puzziepie het volgende:
Esther wil weten hoe GJ erover denkt
Ziekelijk bijnaquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ze ook redelijk obsessief mee
Net als Eunice
Dat snap ik dan wel weer heel goedquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
Esther wil niks met GJ te maken hebben
Mwahhh ik vind haar hier in eigenwijs en koppigquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel weer heel goed
Die gaat weer een inzinking krijgen als JW weer eens met Eunice op schoot ligtquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:53 schreef pingu66 het volgende:
Esther moet gewoon gaan ze kan het hele JW verhaal niet aan en kan geen nee horen. Als je JW belangrijker vindt dan haar doel (gehoorapparaat) dan moet je maar een andere manier vinden om dat geld te bemachtigen. Door een aangepaste baan te zoeken bijvoorbeeld want ze kan meer dan ze denkt qua fysiek.
Zeker! Maar bedoel meer dat ik me in het algemeen wel kan voorstellen dat iemand niks met die man te maken wil hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh ik vind haar hier in eigenwijs en koppig
De ruzie met gj was haar aandeel minstens even groot als het aandeel van GJ
Wat is er eigelijk gebeurd tussen die twee?quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Esther wil niets met deze man(GJ) te maken te hebben.
Als jij het weet, dan weet ik het ook.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat is er eigelijk gebeurd tussen die twee?
Aandacht zoeken en krijgen. Die gaat(helaas) nergens naar toe.quote:
Kan ze dat mooi vanuit thuis bekijken. Daar krijgt ze ( wel) altijd aandacht van alle mannen (zegt ze).en kan ze mooi 3 dagen carnaval vieren ( dat is trouwens best zwaar en vermoeiend ook zonder alcohol.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die gaat weer een inzinking krijgen als JW weer eens met Eunice op schoot ligt
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:03 schreef woxxel het volgende:
Kenzy meteen alles doorvertellen aan isaak
Mirthe heeft Spaanse les nuquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:06 schreef Harry het volgende:
Dus, JW is de nieuwe Robin Hood, de eerlijken tegen de leugenaars.
Mirthe zit nu in Kamer 5 omdat ze zich fysiek bedreigd voelt. Dat is niet normaal. Jeffrey heeft eerder gezegd dat hij Mirthe psychisch kapot wil maken, en dan snap ik dat gevoel wel. Jeffrey straalt dat toch uit.... Dat Jeffrey het daar de laatste tijd niet meer over heeft is, omdat een juridisch team hier naar gekeken heeft en Kamer 5 Jeffrey de wacht aangezegd heeft (ik heb dat bewijs hier met 2 Fokkers gedeeld, zodat ik er feitelijk op terug kan komen). Jeffrey heeft het ook niet over "Bern dood maken". Ook daar is door Kamer 5 ingegrepen. Blijft Jeffrey dit doen, dan moet hij er direct uit. Vreemd blijft, dat er niet iets van een Gele Kaart geven is geweest voor dat gedrag. Maar, zolang de groep er geen (echt) probleem van maakt..... Stamvoeten, schelden en tieren is nu dat wat Jeffrey nog laat zien.
Het gaat echt heel leuk en interessant worden nu!
Geruchten geruchten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:06 schreef Harry het volgende:
Dus, JW is de nieuwe Robin Hood, de eerlijken tegen de leugenaars.
Mirthe zat in Kamer 5 omdat ze zich bedreigd voelt. Dat is niet normaal. Jeffrey heeft eerder gezegd dat hij Mirthe psychisch kapot wil maken, en dan snap ik dat gevoel wel. Jeffrey straalt dat toch uit.... Dat Jeffrey het daar de laatste tijd niet meer over heeft is, omdat een juridisch team hier naar gekeken heeft en Kamer 5 Jeffrey de wacht aangezegd heeft (ik heb dat bewijs hier met 2 Fokkers gedeeld, zodat ik er feitelijk op terug kan komen). Jeffrey heeft het ook niet over "Bern dood maken". Ook daar is door Kamer 5 ingegrepen. Blijft Jeffrey dit doen, dan moet hij er direct uit. Vreemd blijft, dat er niet iets van een Gele Kaart geven is geweest voor dat gedrag. Maar, zolang de groep er geen (echt) probleem van maakt..... Stamvoeten, schelden en tieren is nu dat wat Jeffrey nog laat zien.
Het gaat echt heel leuk en interessant worden nu!
Nee, daar ben jij van. Dat is iedereen hier wel duidelijk intussen.quote:
Jij doet hier aannames en schermt met bewijs van 2 fokkers....niet echt geloofwaardig...quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee, daar ben jij van. Dat is iedereen hier wel duidelijk intussen.
Het is anders. Ik heb het bewijs met 2 Fokkers gedeeld.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij doet hier aannames en schermt met bewijs van 2 fokkers....niet echt geloofwaardig...
Dat maakt jouw aanname nog geen feit.....quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is anders. Ik heb het bewijs met 2 Fokkers gedeeld.
Typisch Freek. Er staat "bewijs", of wil je dat niet lezen??quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat maakt jouw aanname nog geen feit.....
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:14 schreef pingu66 het volgende:
Gooi die maniak het kantoor uit en praat met JW alleen.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Typisch Freek. Er staat "bewijs", of wil je dat niet lezen??
Ontopic graag!
Die gaat niet door.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:18 schreef BigBreg83 het volgende:
Goede morgen!![]()
Hoe zit het met de 24 uur van Jappie?
Was geen 24-uurs aanvraag maar een gesprekquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:18 schreef BigBreg83 het volgende:
Goede morgen!![]()
Hoe zit het met de 24 uur van Jappie?
Dat durfde hij.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:20 schreef mootie het volgende:
Jw lult alleen maar.
Hij accepteert stelen niet.
Euh, hij zegt er al maanden al niks van. Ja, 1 keer tegen Leila.
Ja en dat ging over fucking wc papier.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:20 schreef mootie het volgende:
Jw lult alleen maar.
Hij accepteert stelen niet.
Euh, hij zegt er al maanden al niks van. Ja, 1 keer tegen Leila.
Jaaa was ook wel te verwachten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was geen 24-uurs aanvraag maar een gesprek
Wie het weet mag het zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:20 schreef schizolientje het volgende:
Waarom zit Martin bij dat gesprek?
Bang om iets te missen.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:21 schreef freaky40 het volgende:
Esther gaat gewoon, die wil voor dat Carnaval weer thuis zijn natuurlijk...
Zegt Mexx....quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
Mexx wil niet geassocieerd worden met dit gedrag![]()
Zwak van JWquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
Martin: "Ik vind dat intimiderende gedrag erger dan dat stelen. Vind je dat ik zo overkom JW?"
JW tegen Martin: "Nou.. Jij speelt geen toneel, jij bent gewoon nou ene keer maf"
In elk geintje zit een seintje.quote:
Het FEBO plan wordt in werking gezetquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:28 schreef puzziepie het volgende:
We mogen niets meer zien behalve sport
En de rest gaat weer op mute gevolgd door een streamwisselquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:27 schreef BigBreg83 het volgende:
Hèhè Tiano stuurt Mattin weg: dit is niet jou gesprek man!
Een ekte.quote:
die hebben een mentale beperking hoor.. kan niet anders..quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
Lekker papegaaienquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
Als je zelf een gele kaart hebt voor bepaald gedragquote:
Kenzi liep uren met Isaakquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:33 schreef puzziepie het volgende:
Kim D liep volgens Kenzi uuuuren met Esther
Is ook bsquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar Kenzi zei dat Kim D uren met Esther liep
Hoop het, nog een keer met spullen smijten en hoppa Mexxitquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:35 schreef Silves het volgende:
Mexx weer iemand beschuldigen..de zoveelste keer...gewoon ruzie zoeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |