Die naam werd ook genoemd.quote:
Anders wordt hij wel ingeseind vanuit die ene kamer buiten de loods.quote:
Ik denk Isaac en tiano ?? Of heb ik het dan misquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:24 schreef puzziepie het volgende:
Jappie doelt volgens mij op de febo
Slappe hap die febo...quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Begon met Leila een week geleden
Nee stel je voor dat hij daarmee Wanda ook voor de bus gooitquote:
Echt hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:26 schreef mootie het volgende:
Jap blijft vragen wat Jw dan wil doen.
Eigenlijk niks… ofzo
Jappie voegt zelf niks toequote:
Hij wordt een doldwaze stierquote:
Die komt dan ook niet met een heel gedoe dat hij er met gestrekt been in wil gaan, dingen moeten anders en meer blabla.quote:
Hakblok.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Die komt dan ook niet met een heel gedoe dat hij er met gestrekt been in wil gaan, dingen moeten anders en meer blabla.
Dat is ook niet wat JW tegen Jappie zegtquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Die komt dan ook niet met een heel gedoe dat hij er met gestrekt been in wil gaan, dingen moeten anders en meer blabla.
Of hij doelt op Jeffquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
Jappie houdt dus Tiano buiten schot
En die hoort er toch echt bij
Vergeleken bij die andere 2 is Tiano echt verwaarloosbaar.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
Jappie houdt dus Tiano buiten schot
En die hoort er toch echt bij
I knowquote:
Die doet 3 stappen naar achter.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:31 schreef greysbones het volgende:
Het zou gaaf zijn
Als er een actie komt
Zegt Jappie
De actie komt dus niet van Jappie
Juistquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die doet 3 stappen naar achter.
And no more sitting duck.quote:
Eens . Marciano is in die zin ook ergens onbetrouwbaarquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
I know
Voor mij hoort Tiano er bij
Die zal altijd Isaak dekken
Die zit tussen 2 inquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens . Marciano is in die zin ook ergens onbetrouwbaar
En dan heb je Jeff nog , een ongeleid projectiel die alles uit de kast trekt om zijn zin te krijgenquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zit tussen 2 in
Isaak en Kim k
Daarom wil Isaak kim ook weg
Jepquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En dan heb je Jeff nog , een ongeleid projectiel die alles uit de kast trekt om zijn zin te krijgen
Eensquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
En Isaak naait dat op door aan 2 kanten te stoken
Eunicequote:Op woensdag 18 januari 2023 10:36 schreef puzziepie het volgende:
Er staan meer uitlaatkleppen voor JW klaar
Hij gaat het respecteren.quote:
Dat idee krijg ik nu wel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
Heeft JW Esther nú helemaal verkeerd begrepen ???
Zijn hoofd vol van zijn planquote:
Het gaat ook wel maf, als door de bliksem geraakt rondjes lopen om afspraken te maken.. lijkt wel gestuurd...quote:
Juistquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het gaat ook wel maf, als door de bliksem geraakt rondjes lopen om afspraken te maken.. lijkt wel gestuurd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |