Ze kan zich niet over haar jaloezie heen zettenquote:
Dan mag ze blijvenquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kan zich niet over haar jaloezie heen zetten
Ja opvallendquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
Duidelijk wel dat JW geen zak van zijn medebewoners weet.
Hij denkt er echt middenin te staan, maar heeft geen idee wat er speelt.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
Hij heeft alles vanaf de blauwe stoel gadegeslagenquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
Een FEBOterhamquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat zijn ze allemaal opstinaat, allemaal 'n upper-pilletje gehad voor ontbijt?
Isaakquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:08 schreef Tascha071 het volgende:
Wie willen gj en jw er nou uit werken?
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:08 schreef KinKiJan het volgende:
K3 over terugslaan als iemand slaat.
Kim W "Ik ben zo opgevoed dat wanneer ik geslagen wordt, ik 10x zo hard terug sla"
Mexx: "Ja maar als jij mij nu slaat en ik verdedig en sla jou terug, ben ik naar huis"
Is er weer gemept? Ik kom er zo invallen, moet nog terug lezen
Omdat een aantal mensen gisteren er nog weer eens achter achter dat Isaac degene is die alles regelt en bespeelt , mensen onder druk etcquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:07 schreef mootie het volgende:
Maar ik snap niet dat ze het steeds over gisteren hebben, en hun pijlen dan op Isaac richten.
Esther heeft wat steken laten vallenquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:09 schreef FreshFruit het volgende:
Na 2 gesprekken nog geen steek verder.
Laat ik Esther even erbuiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
De 'gele kaart dames' hebben het over mensen slaan, gohquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:08 schreef KinKiJan het volgende:
Kim W "Ik ben zo opgevoed dat wanneer ik geslagen wordt, ik 10x zo hard terug sla"
Mexx: "Ja maar als jij mij nu slaat en ik verdedig en sla jou terug, ben ik naar huis"
Was gister een praatje dat zelfverdediging wel mocht.quote:
Mirthe had het gisteravond ook al over iemand wel of niet terug mogen duwen/slaanquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:08 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Esther heeft wat steken laten vallen
Breiwerk naar de klote?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Jaquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was gister een praatje dat zelfverdediging wel mocht.
Dat was het.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe had het gisteravond ook al over iemand wel of niet terug mogen duwen/slaan
[..]
Er zit een steekje losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jepquote:
Ik vind het juist wel netjes van JW.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
Ook wel een ietwat zwak van JW
Dat hij niet eerlijk zegt waarom Esther gaat
Mirthe had het daar heelquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Je krijgt geen geel als je een mep terug geeft
Maar er is niemand echt geslagen (wat wij hebben gezien )
Iedereen daar weet het welquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
Ook wel een ietwat zwak van JW
Dat hij niet eerlijk zegt waarom Esther gaat
Ik denk niet dat het hem daarom te doen isquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel netjes van JW.
Hij laat nu Esther in haar waarde.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ook niet bepaalde de scherpste breinaald in de koker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |