Die gaat weer een inzinking krijgen als JW weer eens met Eunice op schoot ligtquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:53 schreef pingu66 het volgende:
Esther moet gewoon gaan ze kan het hele JW verhaal niet aan en kan geen nee horen. Als je JW belangrijker vindt dan haar doel (gehoorapparaat) dan moet je maar een andere manier vinden om dat geld te bemachtigen. Door een aangepaste baan te zoeken bijvoorbeeld want ze kan meer dan ze denkt qua fysiek.
Zeker! Maar bedoel meer dat ik me in het algemeen wel kan voorstellen dat iemand niks met die man te maken wil hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh ik vind haar hier in eigenwijs en koppig
De ruzie met gj was haar aandeel minstens even groot als het aandeel van GJ
Wat is er eigelijk gebeurd tussen die twee?quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Esther wil niets met deze man(GJ) te maken te hebben.
Als jij het weet, dan weet ik het ook.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat is er eigelijk gebeurd tussen die twee?
Aandacht zoeken en krijgen. Die gaat(helaas) nergens naar toe.quote:
Kan ze dat mooi vanuit thuis bekijken. Daar krijgt ze ( wel) altijd aandacht van alle mannen (zegt ze).en kan ze mooi 3 dagen carnaval vieren ( dat is trouwens best zwaar en vermoeiend ook zonder alcohol.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die gaat weer een inzinking krijgen als JW weer eens met Eunice op schoot ligt
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:03 schreef woxxel het volgende:
Kenzy meteen alles doorvertellen aan isaak
Mirthe heeft Spaanse les nuquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:06 schreef Harry het volgende:
Dus, JW is de nieuwe Robin Hood, de eerlijken tegen de leugenaars.
Mirthe zit nu in Kamer 5 omdat ze zich fysiek bedreigd voelt. Dat is niet normaal. Jeffrey heeft eerder gezegd dat hij Mirthe psychisch kapot wil maken, en dan snap ik dat gevoel wel. Jeffrey straalt dat toch uit.... Dat Jeffrey het daar de laatste tijd niet meer over heeft is, omdat een juridisch team hier naar gekeken heeft en Kamer 5 Jeffrey de wacht aangezegd heeft (ik heb dat bewijs hier met 2 Fokkers gedeeld, zodat ik er feitelijk op terug kan komen). Jeffrey heeft het ook niet over "Bern dood maken". Ook daar is door Kamer 5 ingegrepen. Blijft Jeffrey dit doen, dan moet hij er direct uit. Vreemd blijft, dat er niet iets van een Gele Kaart geven is geweest voor dat gedrag. Maar, zolang de groep er geen (echt) probleem van maakt..... Stamvoeten, schelden en tieren is nu dat wat Jeffrey nog laat zien.
Het gaat echt heel leuk en interessant worden nu!
Geruchten geruchten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:06 schreef Harry het volgende:
Dus, JW is de nieuwe Robin Hood, de eerlijken tegen de leugenaars.
Mirthe zat in Kamer 5 omdat ze zich bedreigd voelt. Dat is niet normaal. Jeffrey heeft eerder gezegd dat hij Mirthe psychisch kapot wil maken, en dan snap ik dat gevoel wel. Jeffrey straalt dat toch uit.... Dat Jeffrey het daar de laatste tijd niet meer over heeft is, omdat een juridisch team hier naar gekeken heeft en Kamer 5 Jeffrey de wacht aangezegd heeft (ik heb dat bewijs hier met 2 Fokkers gedeeld, zodat ik er feitelijk op terug kan komen). Jeffrey heeft het ook niet over "Bern dood maken". Ook daar is door Kamer 5 ingegrepen. Blijft Jeffrey dit doen, dan moet hij er direct uit. Vreemd blijft, dat er niet iets van een Gele Kaart geven is geweest voor dat gedrag. Maar, zolang de groep er geen (echt) probleem van maakt..... Stamvoeten, schelden en tieren is nu dat wat Jeffrey nog laat zien.
Het gaat echt heel leuk en interessant worden nu!
Nee, daar ben jij van. Dat is iedereen hier wel duidelijk intussen.quote:
Jij doet hier aannames en schermt met bewijs van 2 fokkers....niet echt geloofwaardig...quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee, daar ben jij van. Dat is iedereen hier wel duidelijk intussen.
Het is anders. Ik heb het bewijs met 2 Fokkers gedeeld.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij doet hier aannames en schermt met bewijs van 2 fokkers....niet echt geloofwaardig...
Dat maakt jouw aanname nog geen feit.....quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is anders. Ik heb het bewijs met 2 Fokkers gedeeld.
Typisch Freek. Er staat "bewijs", of wil je dat niet lezen??quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat maakt jouw aanname nog geen feit.....
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:14 schreef pingu66 het volgende:
Gooi die maniak het kantoor uit en praat met JW alleen.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Typisch Freek. Er staat "bewijs", of wil je dat niet lezen??
Ontopic graag!
Die gaat niet door.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:18 schreef BigBreg83 het volgende:
Goede morgen!![]()
Hoe zit het met de 24 uur van Jappie?
Was geen 24-uurs aanvraag maar een gesprekquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:18 schreef BigBreg83 het volgende:
Goede morgen!![]()
Hoe zit het met de 24 uur van Jappie?
Dat durfde hij.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:20 schreef mootie het volgende:
Jw lult alleen maar.
Hij accepteert stelen niet.
Euh, hij zegt er al maanden al niks van. Ja, 1 keer tegen Leila.
Ja en dat ging over fucking wc papier.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:20 schreef mootie het volgende:
Jw lult alleen maar.
Hij accepteert stelen niet.
Euh, hij zegt er al maanden al niks van. Ja, 1 keer tegen Leila.
Jaaa was ook wel te verwachten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was geen 24-uurs aanvraag maar een gesprek
Wie het weet mag het zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:20 schreef schizolientje het volgende:
Waarom zit Martin bij dat gesprek?
Bang om iets te missen.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:21 schreef freaky40 het volgende:
Esther gaat gewoon, die wil voor dat Carnaval weer thuis zijn natuurlijk...
Zegt Mexx....quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
Mexx wil niet geassocieerd worden met dit gedrag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |