Babs is al vanaf de start helemaal weg van Jeff en koppel dat aan peuken en het is al helemaal een feestquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:43 schreef pingu66 het volgende:
Bep die het gedrag van Jeff goed praat.....met zijn dreigingen naar mensen toe.
Hij is bij mij echt door de mand gevallen na gisteren. '/Man zonder karakterquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat Marciano het niet wil zien
Bep is de enige die soms doordrinkt...De enige wat hem de waarheid zegt..maar ook te naief om te denken dat er sommige te vertrouwen zijn..quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:43 schreef pingu66 het volgende:
Bep die het gedrag van Jeff goed praat.....met zijn dreigingen naar mensen toe.
Jeffquote:
En terecht.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:45 schreef Clasientje het volgende:
Afschuwelijke vent vind ik die Jeffrey en iedereen keurt zijn gedrag goed🙄
En zelfs dan ligt ie niet in zijn eigen bedjequote:Op woensdag 18 januari 2023 13:39 schreef pingu66 het volgende:
Dreigende kleuter is ziekjes en ligt op bed
Een bed is een bed.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En zelfs dan ligt ie niet in zijn eigen bedje
Gaat ze never nooit lukken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:48 schreef Silves het volgende:
Het nieuwe plan is Izeik en Jef tegen elkaar te zetten..en elkaar gaan opruimen![]()
Injectie van wat?quote:
Haha door drinkt,leuke typo in dit gevalquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Bep is de enige die soms doordrinkt...De enige wat hem de waarheid zegt..maar ook te naief om te denken dat er sommige te vertrouwen zijn..
Frum =Esther=Eva ? 😉quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:50 schreef Frummelie het volgende:
Frum heeft oor kapot, geen playbackshow vanavond... ik was ervan overtuigd dat het vanavond was..
Denk het wel, bijna iedereen heeft genoeg van beide eikels...als het de nieuwe versie is zoals gisteren, is het wel makkelijker..quote:
Bep zeker die dat zegt.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:52 schreef puzziepie het volgende:
Wanda laat andere mensen de hete aardappels uit het vuur halen
Dat gaat Jeff glansrijk winnen dan.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk het wel, bijna iedereen heeft genoeg van beide eikels...als het de nieuwe versie is zoals gisteren, is het wel makkelijker..
Goede observatie.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:52 schreef puzziepie het volgende:
Wanda laat andere mensen de hete aardappels uit het vuur halen
Zoe is natuurlijk geen Aliciaquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:53 schreef puzziepie het volgende:
GJ heeft het helemaal gehad met Zoe
Zo rolt Wanda al vanaf het begin. Slissende hamster...quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:53 schreef Harry het volgende:
[..]
Goede observatie.
Gisteren, tijdens de stemmingen ook, hoor of zie je Wanda niet. Ook bij andere groepszaken als weekbespreking. Maar op haar kamer.......
Kom oren te kort vandaagquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:53 schreef puzziepie het volgende:
GertJan de moraal ridder moet eens naar huis toe gaan en Alicia opzoekenquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:53 schreef puzziepie het volgende:
Volgens mij was dit gister de bedoeling dat dit makkelijk kon gebeuren..maar de deelnemers snappen het dus niet, ja achteraf ..quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaat Jeff glansrijk winnen dan.
Vreselijk al die gesprekken van Babette. Met haar ook klaar sinds ze openlijk partij trok voor Jeff en iedereen over wilden halen om op groen te gaan.quote:
Wie weet een tactiek als ik haar net hoorde over het nieuwe plan..quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk al die gesprekken van Babette. Met haar ook klaar sinds ze openlijk partij trok voor Jeff en iedereen over wilden halen om op groen te gaan.
Op zich niet zo gek, ze is zelf ook een rookster.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk al die gesprekken van Babette. Met haar ook klaar sinds ze openlijk partij trok voor Jeff en iedereen over wilden halen om op groen te gaan.
Dan zit die jaloerse Esther vaak op het kantoor (als ze blijft)quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:59 schreef Harry het volgende:
JW gaat de komende maand voor manager.
Esther waarschuwt hem alvast voor de sneaky Isaac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |