Ze hadden het tijdens het oefenen wel steeds over de 18e als datum 'voor het eggie'.quote:
Wat mij betreft had ze al weggeweest..quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Marciano wil de 24uurs aanvraag voor Zoe niet regelen
nou zo wordt het wel een leegloop als ze exht gaanquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Ze zat op de wc en zei ik wil post en toen zeiden ze, van wie je post dan?quote:
Ja net zoals Tiano met JW vanmorgenquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:17 schreef puzziepie het volgende:
Martin gaat ff alleen met Jeff zijn , als dat mag
Wat is dat voor eenn manager..quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Zoe kan niet eens naar haar eigen kamer want daar ligt Jeffrey telkens in het bed van KimDquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:24 schreef Flow3r het volgende:
Zoe : of ze verplaatsen me naar 3 of ik ben weg
Daar heeft JW wel gelijk in.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:23 schreef Harry het volgende:
JW: dit heeft niets meer met spel te maken, dit heeft met intimidatie te maken. En ik ga daar wat aan doen!
Dat is toch onbegrijpelijk, is een soort van gijzelingquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:20 schreef puzziepie het volgende:
waarschijnlijk mag ie het niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Intimidatie van wie naar wie?quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:23 schreef Harry het volgende:
JW: dit heeft niets meer met spel te maken, dit heeft met intimidatie te maken. En ik ga daar wat aan doen!
Dat denk ik ook, Marciano is ook maar het een marionet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
waarschijnlijk mag ie het niet.
Babbel liet gister vlak voor een SL vallen dat er van de FEBO 3x 24u per 3 maanden mag worden aangevraagd.
zou het een rare regel vinden, maargoed gebeuren daar wel meer rare dingen.
Misschien moet ze zich als Jeff gedragen, dan krijg je dingen gedaanquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Waar hebben we dat vaker gezienquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch onbegrijpelijk, is een soort van gijzeling![]()
Iemand tegen zijn zin vasthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |