Was dat die collectieve meltdown net voor rust? Kan me niet herinneren dat er iets per se aan van Nistelrooij te wijten viel daar, maar zou kunnen. Aan de statistieken te zien had PSV ook wel iets meer dan 2 van hun 27 kansen kunnen benutten die dag.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
In ieder geval ga je er dan niet af bij Groningen.
Omdat het voetbal kut is. Stukje protest.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom loopt jullie OP zo achter?
quote:Op zondag 15 januari 2023 18:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vandaag 32 schoten, waarvan slechts 12 op doel, en je scoort er 2.
Als dat zou gebeuren stop ik met PSV.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dan lees je ook nog dat ze geprobeerd hebben om Daley Blind te halen.
Toch niet echt het type killer dat we achterin nodig hebben momenteel.
Moet je wel met een flinke korrel zout nemen, Gakpo en Blind hebben dezelfde zaakwaarnemer dus er zal over zijn situatie gesproken zijn maar meer ook niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dan lees je ook nog dat ze geprobeerd hebben om Daley Blind te halen.
Toch niet echt het type killer dat we achterin nodig hebben momenteel.
Men spreekt over een 'informeel lijntje'. Dat zal niet veel meer zijn dan:"Hey Daley, zou je PSV zien zitten?". Ik denk dat ze bij PSV ook wel snappen dat die kans erg klein is. Daley is 100% Ajacied, die zou hooguit uit rancune naar de concurrent gaan maar ook daar vind ik hem niet echt het type voor. Het is niet bepaald een Cruijff, zullen we maar zeggen (op geen enkel vlak).quote:Op maandag 16 januari 2023 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je wel met een flinke korrel zout nemen, Gakpo en Blind hebben dezelfde zaakwaarnemer dus er zal over zijn situatie gesproken zijn maar meer ook niet.
Zoiets zal het geweest zijn en als je hem aan de praat krijgt met goeie rugdekking kan hij heel nuttig zijn want aan de bal is hij gewoon erg goed, hij zal bij Bayern echt wel z'n minuten gaan makenquote:Op maandag 16 januari 2023 16:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Men spreekt over een 'informeel lijntje'. Dat zal niet veel meer zijn dan:"Hey Daley, zou je PSV zien zitten?". Ik denk dat ze bij PSV ook wel snappen dat die kans erg klein is. Daley is 100% Ajacied, die zou hooguit uit rancune naar de concurrent gaan maar ook daar vind ik hem niet echt het type voor. Het is niet bepaald een Cruijff, zullen we maar zeggen (op geen enkel vlak).
Overigens vrees ik wel dat hij voor PSV een echte versterking zou zijn geweest. Het komt alleen wel heel nauw wat voor opdrachten je hem meegeeft en hoe de rest van het elftal om kan gaan met zijn beperkingen. Ik zie hem gek genoeg bij Bayern eerder van meerwaarde zijn dan bij PSV.
En dan niet rugdekking van Boscagliquote:Op maandag 16 januari 2023 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoiets zal het geweest zijn en als je hem aan de praat krijgt met goeie rugdekking kan hij heel nuttig zijn want aan de bal is hij gewoon erg goed, hij zal bij Bayern echt wel z'n minuten gaan maken
Dat dus. En ik denk dat die rugdekking bij Bayern meer op orde zal zijn dan bij PSV of Ajax. Zeker tegen de mindere goden in Duitsland kunnen zijn kwaliteiten aan de bal best wel eens erg van pas komen als er een muur doorgebroken moet worden.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoiets zal het geweest zijn en als je hem aan de praat krijgt met goeie rugdekking kan hij heel nuttig zijn want aan de bal is hij gewoon erg goed, hij zal bij Bayern echt wel z'n minuten gaan maken
Nee, ook nooit gehad.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:33 schreef De_Pel het volgende:
Hebben we nog een beetje vertrouwen in Ruudje hier?
Ik geloof dat letterlijk iedereen hier bij de aanstelling heeft gezegd dat het wat vroeg was en het beter zou zijn als hij eerst bij een subtopper aan de slag was gegaan.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:33 schreef De_Pel het volgende:
Hebben we nog een beetje vertrouwen in Ruudje hier?
Wat een miskoop zou dat zijn voor PSVquote:
Het gaat dan ook huur worden ipv koop.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat een miskoop zou dat zijn voor PSV
Duidelijk verhaal, met een goed garpje ook nogquote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof dat letterlijk iedereen hier bij de aanstelling heeft gezegd dat het wat vroeg was en het beter zou zijn als hij eerst bij een subtopper aan de slag was gegaan.
Nou is dat laatste uiteindelijk ook gebeurd, maar niet helemaal zoals bedoeld.
mishuur?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat dan ook huur worden ipv koop.
Ik ben niet onder de indruk van 'm, laat ik daar mee beginnen. Hij heeft ook wel een paar keer rare dingen in de media geroepen waarvan ik dacht:"zeg dat nou gewoon niet, of iig niet zó". Het laatste voorbeeld daarvan was de uitspraak dat Drommel de vaste keeper voor de beker is.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal, met een goed garpje ook nog
Kom hier niet zo vaak, dus het was een oprechte vraag.
Opvallender dan z’n gebrek aan ervaring vind ik vooral z’n aanstelling kort nadat ie zich zelf gediskwalificeerd had.
Over zijn daadwerkelijke trainerscapaciteiten kan ik daarentegen weinig zeggen, dus ben benieuwd hoe men dat hier ziet.
Dank.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk van 'm, laat ik daar mee beginnen. Hij heeft ook wel een paar keer rare dingen in de media geroepen waarvan ik dacht:"zeg dat nou gewoon niet, of iig niet zó". Het laatste voorbeeld daarvan was de uitspraak dat Drommel de vaste keeper voor de beker is.
Dat kan je best in je kop hebben, je kan best Drommel opstellen in de beker maar door het zo uitgesproken te zeggen zet je jezelf klem en kan je niet meer van keeper wisselen zonder een soap te ontketenen. Scenario: PSV komt tot finale en doet het in de competitie zo beroerd dat het bekerwinst heel goed kan gebruiken voor het veilig stellen van Europees voetbal. Ondertussen heeft Drommel in de weg daar naar toe al een paar keer flink lopen grabbelen (de eerste grabbel is ondertussen al een feit zelfs). Ondertussen heeft Benitez de ene na de andere onhoudbare bal eruit lopen rammen in de competitie en Europa. Simpele voetballogica dicteert dan dat je in het clubbelang voor je beste keeper kiest in zo'n finale. Dat kan dus nu niet meer zonder een mes in de rug van Drommel te steken. En kies je dus alsnog voor Drommel, dan komt dat je weer op allerlei kritiek te staan, helemáál als je dan dat ding ook nog eens niet wint.
Kan je allemaal voorkomen door gewoon die uitspraak niet te doen.
Op gouden wissels valt hij ook niet boven gemiddeld te betrappen (nou heeft dat ook met het spelersmateriaal van doen) en hij lijkt net als zijn voorgangers Bommeltje und Schmidtie ook behoorlijk eigenwijs. Beste voorbeeld daarvan is Guti, het is ondertussen al wel een kleine 2 competitiehelften duidelijk dat die gewoon in de basis hoort. Niet omdat het zo'n wereldvoetballer is maar met hem in het veld klopt de organisatie gewoon een stuk beter blijkt keer op keer.
Spelers beter maken, daar blinkt hij (en de rest van de staf) ook niet in uit. De echte talenten (Gakpo, Simons en komende tijd hopelijk Madueke), die maken wel stappen, maar voor de rest zie ik niemand zijn plafond hoger leggen. Goede trainers (en staf) zijn in staat om van matige spelers redelijke spelers te maken, van redelijke goede enzovoorts. Of het althans te laten lijken dat ze beter zijn geworden. Dat kan vaak al door wat te sleutelen aan organisatie en opdrachten waarmee je iemand het veld instuurt en ze wat simpele zaken af te leren dan wel aan te leren.
Ik heb niet het idee dat dat er allemaal totaal niet in zit bij Ruud maar wel dat hij daar gewoon nog te weinig know-how voor heeft. Iets wat hij zelf eigenlijk impliciet heeft geroepen door te zeggen dat hij nog niet klaar was voor de klus. En dat pleit dan weer voor hem, dat hij dat inzicht heeft.
Danjuma.Komt.Niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:23 schreef Scrummie het volgende:
PSV wil Danjuma en niet 1 post erover. Dit topic is een parodie op een clubtopic.
Ik denk dat ze Mbappe ook wel willen. Niemand gelooft toch dat Danjuma naar PSV komt joh.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:23 schreef Scrummie het volgende:
PSV wil Danjuma en niet 1 post erover. Dit topic is een parodie op een clubtopic.
PSV wel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Mbappe ook wel willen. Niemand gelooft toch dat Danjuma naar PSV komt joh.
Dat is in de categorie "nooit geschoten", en dat is ook prima dat ze dat doen, maar ik acht de kans heel klein.quote:
Wat moeten we daar nou weer meequote:Op woensdag 18 januari 2023 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Dat zou de meest bizarre eredivisietransfer van het seizoen zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Jawel joh, dat is juist een jongen die het fysiek niet aankan in het buitenland maar hier alles aan flarden gaat schieten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:22 schreef leolinedance het volgende:
Geloof niet dat Groeneveld veel toe zal voegen.
Mocht Feyenoord willen, die is gewoon te duur.quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat moeten we daar nou weer meeFeyenoord spelertje.
Sowieso vrij belachelijk dat er Eredivisieclubs zijn die hem niet zouden willen. Is een absolute baas met meer potentie dan Bergwijn, alleen wat blessuregevoeliger.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mocht Feyenoord willen, die is gewoon te duur.
Denk niet dat hij beter is dan Bergwijn, beetje hetzelfde type.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sowieso vrij belachelijk dat er Eredivisieclubs zijn die hem niet zouden willen. Is een absolute baas met meer potentie dan Bergwijn, alleen wat blessuregevoeliger.
Stuk betere instelling wel. Dus beter.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat hij beter is dan Bergwijn, beetje hetzelfde type.
Van Gaal is het niet met je eens.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Stuk betere instelling wel. Dus beter.
Vond het dan ook een onbegrijpelijke keuze van Louis. Had ze overigens allebei meegenomen want Bergwijn had op basis van eerdere periodes wel wat krediet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Gaal is het niet met je eens.
Grootste fout vond ik dat hij op Memphis wedde, in vorm veruit de beste uiteraard maar zonder ritme niet, zowel Gakpo als Bergwijn zijn op hun best vanaf links maar die werden opgeofferd voor Memphis zonder vorm.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vond het dan ook een onbegrijpelijke keuze van Louis. Had ze overigens allebei meegenomen want Bergwijn had op basis van eerdere periodes wel wat krediet.
Tja, is wel zo maar iedereen was ook wel dermate uit vorm dat er ook gewoon niet zoveel meer in zat.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grootste fout vond ik dat hij op Memphis wedde, in vorm veruit de beste uiteraard maar zonder ritme niet, zowel Gakpo als Bergwijn zijn op hun best vanaf links maar die werden opgeofferd voor Memphis zonder vorm.
Is natuurlijk een absolute werelddeal voor PSV dit. Snap werkelijk niet dat ook maar iemand in Eindhoven hier boos om kan zijn.quote:
Prima prijs, maar het laat ook zien waar de ambitie van PSV momenteel ligt. Die is blijkbaar niet heel erg hoog. Enige voordeel is dat we nu met 90 miljoen + Sangare in de zomer even vooruit kunnen en we misschien niet elke zomer een debieltje op hoeven te halen voor 2 miljoen in de hoop dat die een goede bal geeft.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is natuurlijk een absolute werelddeal voor PSV dit. Snap werkelijk niet dat ook maar iemand in Eindhoven hier boos om kan zijn.
Bij Gakpo vond ik het wat weinig, hier kun je prima mee weg komenquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is natuurlijk een absolute werelddeal voor PSV dit. Snap werkelijk niet dat ook maar iemand in Eindhoven hier boos om kan zijn.
Vergeet Vertessen niet, die is nog niet weg. En ik denk eigenlijk dat die op de flanken nog wel eens beter uit de verf kan komen dan die andere 2.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Heerlijk, van Gakpo/Madueke straks El Ghazi en Saibari oogaids op de flanken
Dat kan maar dan moet je van de zomer weer verkopen, misschien dat ze wachten en dan in de zomer wat gerichtere dingen doen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:10 schreef fetX het volgende:
Wat een keurig bedrag. Heel logisch dat je die meteen weg doet. Kunnen ze dit allemaal herinvesteren?
Wie weet trekken ze tijdelijk de portemonnee voor Danjuma als overbrugging tot eind seizoen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:24 schreef RipCity het volgende:
Dat wordt zaterdag genieten in het stadion van 3 gehandicapten in de aanval. Saibari zeker weer erbij
En niet alleen zaterdag. Voordat je en zaken gedaan hebt en je nieuweling(en) speelklaar zijn ben je zo vier weken verder.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:24 schreef RipCity het volgende:
Dat wordt zaterdag genieten in het stadion van 3 gehandicapten in de aanval. Saibari zeker weer erbij
'rustig brengen'. 'heeft al een tijdje niet gespeeld en moet nog wennen'. 'We brengen hem rustig want moet nog wennen aan ons systeem'.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En niet alleen zaterdag. Voordat je en zaken gedaan hebt en je nieuweling(en) speelklaar zijn ben je zo vier weken verder.
Xavi Simons wel toch, dat is ook eigenlijk de speler waar je het team omheen moet gaan bouwen, als hij blijft tenminste.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
'rustig brengen'. 'heeft al een tijdje niet gespeeld en moet nog wennen'. 'We brengen hem rustig want moet nog wennen aan ons systeem'.
Er is geen enkele speler meer over bij PSV waar je nog voor naar het stadion komt. Danjuma is al helemaal overrated. Half jaartje hype en verder niks. Zo inconsistent als de pest. Zegt genoeg dat hij bij de Everton's/nottingham's van deze wereld aangeboden is.
Dan moet je hem wel op 10 laten spelen. Dat is echt zijn beste positie. Maar die gaat nu uit pure armoede vanzelf naar de flanken verdwijnen vrees ik.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Xavi Simons wel toch, dat is ook eigenlijk de speler waar je het team omheen moet gaan bouwen, als hij blijft tenminste.
Is misschien wel wat veel gevraagd voor die jongen om het team te dragen maar dat is wel een voltreffer qua aankoop gebleken, echt een leuke speler.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je hem wel op 10 laten spelen. Dat is echt zijn beste positie. Maar die gaat nu uit pure armoede vanzelf naar de flanken verdwijnen vrees ik.
Zeker een voltreffer, maar dikke kans dat we die ook kwijtraken in de zomer.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is misschien wel wat veel gevraagd voor die jongen om het team te dragen maar dat is wel een voltreffer qua aankoop gebleken, echt een leuke speler.
100 miljoenquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker een voltreffer, maar dikke kans dat we die ook kwijtraken in de zomer.
PSG kan hem voor 10+ ophalen als Simons dat zelf wil.quote:
Maar dat wil hij natuurlijk niet. Dus 100 miljoenquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSG kan hem voor 10+ ophalen als Simons dat zelf wil.
Tussenjaartje. Volgend seizoen gaan we knallenquote:
Optimistischquote:
Topsport Toon terughalen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tussenjaartje. Volgend seizoen gaan we knallen
In principe wordt een Nederlandse club er altijd zwakker van als je een topspeler verkoopt omdat je nooit een gelijkwaardige vervanger terug kan halen, zelfs niet als je zelf ook enorme bedragen kan investeren.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:53 schreef tompsv18 het volgende:
Erg jammer dat Madueke door de blessures nooit zijn potentie volledig waar heeft kunnen maken, al is hij natuurlijk nog steeds heel jong. Ontzettend jammer dat hij weggaat. Bijna wekelijks veruit de gevaarlijkste aanvaller. Echt een speler waar je voor naar het stadion komt.
Ik heb ook geen vertrouwen dat PSV een fatsoenlijke vervanger gaat aantrekken, op wellicht een tijdelijke huuroptie na. We worden er dus opnieuw een stuk zwakker van.
Als je voor Feyenoord bent wel jaquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
11 competitiegoals in 2,5 seizoen.Echt een krankzinnige deal wel als je het mij vraagt.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je voor Feyenoord bent wel ja
Met een verkoop van Sangare deze zomer is er weinig reden voor Xavi Simons om te blijven. Wel gegarandeerd speeltijd maar dat is dan ook het enige pluspunt wat PSV te bieden heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Xavi Simons wel toch, dat is ook eigenlijk de speler waar je het team omheen moet gaan bouwen, als hij blijft tenminste.
Weet niet of de andere aanvallende aankopen van Chelsea er zoveel meer hebben gemaakt eigenlijk..quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
11 competitiegoals in 2,5 seizoen.Echt een krankzinnige deal wel als je het mij vraagt.
Eens hoor, maar het talent spat er wel vanaf….de eerste 15 minuten van de wedstrijd, als hij heel blijft.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Voor rijke PL clubs/eigenaren is dit een risicoloos koopje.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat heeft Madueke geleverd in al z’n minuten speeltijd? Heb geen idee wat z’n gemiddelde is voor assists en goals. Maar dat lag toch niet zo heel hoog? Potentie? Jazeker. Rendement een stuk minder.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:53 schreef tompsv18 het volgende:
Erg jammer dat Madueke door de blessures nooit zijn potentie volledig waar heeft kunnen maken, al is hij natuurlijk nog steeds heel jong. Ontzettend jammer dat hij weggaat. Bijna wekelijks veruit de gevaarlijkste aanvaller. Echt een speler waar je voor naar het stadion komt.
Ik heb ook geen vertrouwen dat PSV een fatsoenlijke vervanger gaat aantrekken, op wellicht een tijdelijke huuroptie na. We worden er dus opnieuw een stuk zwakker van.
Als je geen voetbalintelligentie hebt plus weinig rendement dan ben je ook geen groot talent.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Één van de meest talentvolle spelers die ik sinds Ronaldo in een PSV-shirt heb gezien. Misschien wel op de Nederlandse velden sinds de jaren '90.
Maar zo weinig rendement en zo vaak geblesseerd. Technisch buitencategorie, maar geen enkele voetbalintelligentie. Totaal blind in het veld en laten we niet doen alsof hij nog 17 is.
Wellicht dat hij in een echt goede selectie een stap kan maken, maar ik vermoed dat we hem over drie jaar bij WBA of Burnsley terugzien.
Dit is een geweldige deal voor PSV.
Nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Één van de meest talentvolle spelers die ik sinds Ronaldo in een PSV-shirt heb gezien. Misschien wel op de Nederlandse velden sinds de jaren '90.
Iets fatsoenlijks wat er meteen staat en ook echt iets toevoegt is waarschijnlijk niet te vinden en/of niet te betalen idd.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind het best ambitieloos en ik zie zo 123 niet wat psv aan vervanging kan halen. Je betaalt sowieso de hoofdprijs.
quote:
Vooral dat laatste. Hij wordt over een maandje 21 en natuurlijk kan hij nog wel groeien, maar hij is ook geen 17 meer. Was hij op die leeftijd waar hij nou is dan zou het heel bijzonder zijn, maar hij staat feitelijk al 3 jaar vrijwel stil.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je geen voetbalintelligentie hebt plus weinig rendement dan ben je ook geen groot talent.
Of je was ooit een talent maar het is er nooit uitgekomen, dat kan ook.
Home Grown Player, dat drijft in dit geval de waarde enorm op, en dat clubs soms knettergek zijn als ze teveel geld hebben, tja, da's bekend.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:59 schreef De_Pel het volgende:
Wat een intens bizarre transfer dit. Die jongen heeft echt wel talent, maar heeft, mede doordat ie van glas is gevouwen, nog nooit langere tijd voor gepresteerd. Dan haal je zo’n ventje als club waar je iemand nodig hebt die per direct het verschil kan maken.
Jullie mogen in de handen wrijven dat Chelsea in paniek is, want dit is die jongen simpelweg nog niet waard zolang hij zijn potentie nog niet langer dan 3 wedstrijden op rij heeft kunnen laten zien, in de Mickey mouse competitie.
Maar dan nog. Hier is echt geen uitvoerig scoutingstraject geweest. Wedstrijd tegen Milan gezien en YouTube denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Home Grown Player, dat drijft in dit geval de waarde enorm op, en dat clubs soms knettergek zijn als ze teveel geld hebben, tja, da's bekend.
Ik neem eigenlijk aan dat zo'n beetje elke PL-club Madueke al jaren lang op het lijstje "in de gaten houden" had staan. Maar ze zullen niet 3 jaar lang elke wedstrijd voor 'm op de tribune hebben gezeten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dan nog. Hier is echt geen uitvoerig scoutingstraject geweest. Wedstrijd tegen Milan gezien en YouTube denk ik.
Wie?quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:50 schreef Haringkop het volgende:
40 miljoen voor Madueke, dit is de Antony-deal van PSV.
lolquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dan nog. Hier is echt geen uitvoerig scoutingstraject geweest. Wedstrijd tegen Milan gezien en YouTube denk ik.
Madueke, de speler die vijf keer de volledige 90 minuten heeft gespeeld en nu voor 40 miljoen vertrekt.quote:
Een van de meest talentvolle spelers op de Nederlandse velden in mensen heugenis. Maar Chelsea heeft alleen wat op YouTube en een oefenpotje gekeken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar zo weinig rendement en zo vaak geblesseerd. Technisch buitencategorie, maar geen enkele voetbalintelligentie. Totaal blind in het veld en laten we niet doen alsof hij nog 17 is.
Wellicht dat hij in een echt goede selectie een stap kan maken, maar ik vermoed dat we hem over drie jaar bij WBA of Burnsley terugzien.
Dit is een geweldige deal voor PSV.
Ik gok dat PSV zijn salaris niet kan/wil betalen, of ze vallen voor de zoveelste keer in dezelfde kuilquote:
Zo'n overdreven salaris zal 'ie toch ook weer niet hebben? Silva zal meer verdienen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat PSV zijn salaris niet kan/wil betalen, of ze vallen voor de zoveelste keer in dezelfde kuil
Geen idee wat zo'n jongen verdient. Maar ik denk ook dat ie naar Everton of zo gaat hoor. Maar zou wel een kwaliteitsimpuls zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat PSV zijn salaris niet kan/wil betalen, of ze vallen voor de zoveelste keer in dezelfde kuil
Ik krijg heel erg het gevoel dat ze bij PSV financieel aan het puinruimen zijn na de afgelopen jaren. Dan is het niet slim om meteen weer enorme grootverdieners binnen te harken. Al scheelt het natuurlijk wel dat je voor Madueke een dubbele hoofdprijs vangt, die is niet eens de helft waard eigenlijkquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Geen idee wat zo'n jongen verdient. Maar ik denk ook dat ie naar Everton of zo gaat hoor. Maar zou wel een kwaliteitsimpuls zijn.
We gaan toch zeker niet zonder Gakpo en Madueke te vervangen verder? Ik maak echt zorgen om deze club.
Dan zal die wel tegen redelijke condities te huren zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:42 schreef Sabata het volgende:
Ik vraag me idd af of ze dat geld voor Silva gaan gebruiken. Die wil heel graag weg bij puinclub Anderlecht, waar zelf Zulte Waregem van kan winnen
Maar heb je er ook wat aan?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zal die wel tegen redelijke condities te huren zijn.
Een spits die bij Porto amper wat liet zijn, voor de hoofdprijs is gehaald door de Wolves en daar is mislukt en de laatste weken bij Anderlecht nog amper indruk maakt... Daar staan de clubs vast niet voor in de rij.
Zijn CV is gewoon beroerd. Verwacht dan ook niet dat hij het Luuk moeilijk gaat maken.quote:
Mee eens, maar dan nog. Met deze selectie word je derde. Dat schiet ook niet op.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg het gevoel dat ze bij PSV financieel aan het puinruimen zijn na de afgelopen jaren. Dan is het niet slim om meteen weer enorme grootverdieners binnen te harken. Al scheelt het natuurlijk wel dat je voor Madueke een dubbele hoofdprijs vangt, die is niet eens de helft waard eigenlijk
Geen idee.quote:
Bruma vibes..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee.
Zijn cv oogt niet heel indrukwekkend eigenlijk. Er is ooit 40 mio voor hem betaald, maar wat dat zegt....
Mooi nog even gelegenheid om tegen Emmen en Go Ahead eerst nog wat punten te morsen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig gaat Brands begin februari uitleg geven. Kan niet wachten!
De transfermarkt sluit toch eind januari dus dan weten we het plan toch tegen die tijd...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geluk bij een ongeluk dat laatste. Ik begrijp uit het verhaal van Ruud dat Madueke om persoonlijke redenen ook graag terug naar Engeland wilde. Dan is er geen houden aan en is dit een prima oplossing. Ik geloof er ook niks van dat zo'n bedrag en club nog een keer voor bij zouden komen voor hem.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg het gevoel dat ze bij PSV financieel aan het puinruimen zijn na de afgelopen jaren. Dan is het niet slim om meteen weer enorme grootverdieners binnen te harken. Al scheelt het natuurlijk wel dat je voor Madueke een dubbele hoofdprijs vangt, die is niet eens de helft waard eigenlijk
Vast bij Studio voetbal. Dus dat wordt 3 minuten wat ingestudeerde vragen/antwoord waarna we door moeten naar de korte corner of filmpje over voetballer uit 1958 die nu sigarenboer is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Over Bruma gesproken, die blijft in Turkije. Koopoptie is gelicht. Dus daar is PSV ook weer vanaf.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bruma vibes..
Maar dan jonger.
En witter.
En langer.
Lijkt helemaal niet zo op Bruma trouwens.
Snel halen dus.
Ja, maar dan gaat Marcel allemaal haarfijn uitleggen hoe dit nu allemaal zo gekomen isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:03 schreef PirE het volgende:
[..]
De transfermarkt sluit toch eind januari dus dan weten we het plan toch tegen die tijd...
20 miljoen gekostquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Over Bruma gesproken, die blijft in Turkije. Koopoptie is gelicht. Dus daar is PSV ook weer vanaf.
Ze zijn nog aan het bekomen van recordverlies in 2020/2021. 23 miljoen euro negatief. Vorig seizoen 1,2 miljoen winst. Nu moet het dan goedgemaakt worden. Er werd voor dit seizoen al negatief resultaat verwacht wat gecompenseerd moest worden door verkopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:39 schreef Sked het volgende:
Gaat PSV niet investeren de komende anderhalve week?
Jeetje. Daar zijn ze dan mooi klaar mee. Zomaar vijfde worden en dan ben je helemaal ver van huis.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zijn nog aan het bekomen van recordverlies in 2020/2021. 23 miljoen euro negatief. Vorig seizoen 1,2 miljoen winst. Nu moet het dan goedgemaakt worden. Er werd voor dit seizoen al negatief resultaat verwacht wat gecompenseerd moest worden door verkopen.
Ja. De selectie vertegenwoordigt sowieso amper nog transferwaarde, maar als je 5e wordt, weer geen CL speelt e.d. wordt dat er zeker niet beter op.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Jeetje. Daar zijn ze dan mooi klaar mee. Zomaar vijfde worden en dan ben je helemaal ver van huis.
Dat financiële risico hebben ze nu in ieder geval gedekt..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. De selectie vertegenwoordigt sowieso amper nog transferwaarde, maar als je 5e wordt, weer geen CL speelt e.d. wordt dat er zeker niet beter op.
Die compensatie was, naar ik dacht, 30 miljoen. Dat heb je nu 3x met de verkoop van Gakpo en Madueke. Grote kans dat Sangare ook voor een hoog bedrag weggaat in de zomer.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zijn nog aan het bekomen van recordverlies in 2020/2021. 23 miljoen euro negatief. Vorig seizoen 1,2 miljoen winst. Nu moet het dan goedgemaakt worden. Er werd voor dit seizoen al negatief resultaat verwacht wat gecompenseerd moest worden door verkopen.
PSV zal sowieso wel niet meer begroten op CL. Spelen vaker geen CL dan wel CL. En 'n 5e plek biedt niet heel veel mindere perspectieven dan wat er de laatste jaren is gepresteerd in Europaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat financiële risico hebben ze nu in ieder geval gedekt..
Makkelijk lijkt me wat overdreven, kans wel ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Het is vooral zonde, omdat dit jaar de kans was om makkelijk kampioen te worden. I.p.v. daarvan dwaal je af richting de subtop.
Soms stuitte PSV op een Ajax dat amper wat laat liggen. Nu doet Ajax dat wel, maar doet PSV het erger. Terwijl PSV voor de winterstop eigenlijk helemaal niet zoveel zwakker zou moeten zijn als vorig jaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Makkelijk lijkt me wat overdreven, kans wel ja.
Voor dit en komend seizoen ongeveer. Moet je je wel plaatsen voor de groepsfase EL minimaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat financiële risico hebben ze nu in ieder geval gedekt..
PSV is vorig jaar wel heel vaak gered door de individuele klasse van Gakpo en dat was de eerste seizoenshelft al iets minder. Nu zonder Gakpo en Madueke heb je wel een heel matige aanval met weinig individuele kwaliteit. Daar moet echt wat bij anders kun je zomaar vierde of vijfde worden. Dat geld hebben ze nu toch wel? Anders huur je iets.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Soms stuitte PSV op een Ajax dat amper wat laat liggen. Nu doet Ajax dat wel, maar doet PSV het erger. Terwijl PSV voor de winterstop eigenlijk helemaal niet zoveel zwakker zou moeten zijn als vorig jaar.
Madueke ga je niet zo erg missen, denk ik. Liet toch maar zeer beperkt iets zien. Gakpo natuurlijk wel. Vorig seizoen was meer dan nu de tactiek van geef Gakpo de bal en met z'n allen hopen dat 'ie er iets leuks mee doet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:26 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV is vorig jaar wel heel vaak gered door de individuele klasse van Gakpo en dat was de eerste seizoenshelft al iets minder. Nu zonder Gakpo en Madueke heb je wel een heel matige aanval met weinig individuele kwaliteit. Daar moet echt wat bij anders kun je zomaar vierde of vijfde worden. Dat geld hebben ze nu toch wel? Anders huur je iets.
Maar welke buitenspelers met een goede actie en voorzet hebben ze nu nog waar bijvoorbeeld een De Jong baar bij heeft? Bakayoko? Saibari? El Ghazi? Dat is ook allemaal niks. Madueke had dat wel alleen liet dat slechts sporadisch zien en was vaak geblesseerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Madueke ga je niet zo erg missen, denk ik. Liet toch maar zeer beperkt iets zien. Gakpo natuurlijk wel. Vorig seizoen was meer dan nu de tactiek van geef Gakpo de bal en met z'n allen hopen dat 'ie er iets leuks mee doet.
Desondanks werkte dat wel beter dan nu.
Dat probleem hadden we al voor Gakpo en Madueke vertrokken maar het zal er nu niet beter op worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar welke buitenspelers met een goede actie en voorzet hebben ze nu nog waar bijvoorbeeld een De Jong baar bij heeft? Bakayoko? Saibari? El Ghazi? Dat is ook allemaal niks. Madueke had dat wel alleen liet dat slechts sporadisch zien en was vaak geblesseerd.
Met het puntenaantal van de laatste seizoenen was PSV gewoon kampioen geworden. Ajax is echt vreselijk dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Makkelijk lijkt me wat overdreven, kans wel ja.
Maar PSV was toch met Gakpo en Madueke er nog bij niet beter dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Met het puntenaantal van de laatste seizoenen was PSV gewoon kampioen geworden. Ajax is echt vreselijk dit seizoen.
Klopt, maar het aanstellen van Ruud was al belachelijk. De 1e seizoenshelft was al onvoldoende. En nu gaat het helemaal nergens meer over.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar PSV was toch met Gakpo en Madueke er nog bij niet beter dit seizoen.
Ze hebben dit seizoen 97 minuten samen gespeeld, maar jij zag al dat PSV met deze 2 niet beter zou zijn dan Ajax?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar PSV was toch met Gakpo en Madueke er nog bij niet beter dit seizoen.
Die zijn er niet. Bakayoko vind ik meer een spits dan een buitenspeler met een goede, hoge voorzet. Saibari heeft helemaal geen rendement. El Ghazi vind ik wel goed om erbij te hebben. Al met al is het erg dunnetjes, ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar welke buitenspelers met een goede actie en voorzet hebben ze nu nog waar bijvoorbeeld een De Jong baar bij heeft? Bakayoko? Saibari? El Ghazi? Dat is ook allemaal niks. Madueke had dat wel alleen liet dat slechts sporadisch zien en was vaak geblesseerd.
Madueke was na Gakpo de beste speler van PSV, dus natuurlijk ga je die missen. Het klopt dat hij veel geblesseerd was, maar dat betekent natuurlijk niet dat hij dat in de toekomst ook zal zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Madueke ga je niet zo erg missen, denk ik. Liet toch maar zeer beperkt iets zien. Gakpo natuurlijk wel. Vorig seizoen was meer dan nu de tactiek van geef Gakpo de bal en met z'n allen hopen dat 'ie er iets leuks mee doet.
Desondanks werkte dat wel beter dan nu.
Madueke was niet de beste speler en al helemaal niet de belangrijkste. Misschien wel degene met het meeste talent maar een Simons en Sangaré zijn sowieso belangrijker. Ga Madueke niet beter/belangrijker maken dan dat hij was. Na 15 minuten was het niet veel meer dan balverlies en zich vastlopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Madueke was na Gakpo de beste speler van PSV, dus natuurlijk ga je die missen. Het klopt dat hij veel geblesseerd was, maar dat betekent natuurlijk niet dat hij dat in de toekomst ook zal zijn.
Nee. Madueke is gewoon amper doorslaggevend geweest. Als hij niet geblesseerd was, waren het vaak 1 of 2 leuke acties (met weinig rendement) en de rest van de wedstrijd helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Madueke was na Gakpo de beste speler van PSV, dus natuurlijk ga je die missen. Het klopt dat hij veel geblesseerd was, maar dat betekent natuurlijk niet dat hij dat in de toekomst ook zal zijn.
Nou, nou dit is wel heel erg gechargeerd. Verder een debiele transfersom voor een blesssuriggevoelige speler als dit en derhalve onmogelijk om te weigerenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Madueke is gewoon amper doorslaggevend geweest. Als hij niet geblesseerd was, waren het vaak 1 of 2 leuke acties (met weinig rendement) en de rest van de wedstrijd helemaal niks.
Dit. Het meest positieve aan hem was dat hij altijd wel 2 tegenstanders op scherp hield omdat hij ondanks zijn gebreken toch waanzinnig getalenteerd is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Madueke is gewoon amper doorslaggevend geweest. Als hij niet geblesseerd was, waren het vaak 1 of 2 leuke acties (met weinig rendement) en de rest van de wedstrijd helemaal niks.
Ging om zijn post dat PSV makkelijk kampioen had kunnen worden dit seizoen met Gakpo en Madueke, dat was dus niet te zien toen de selectie nog compleet was.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze hebben dit seizoen 97 minuten samen gespeeld, maar jij zag al dat PSV met deze 2 niet beter zou zijn dan Ajax?
Overigens had Madueke natuurlijk nooit iedere wedstrijd gespeeld vanaf nu, maar met de huidige vorm van Ajax vind ik het nogal wat om dit statement te maken.
Een arrogant ventje maar wel een leuke voetballer, als je El Ghazi al op links hebt dan lijkt me een speler voor de rechterkant noodzakelijker.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:36 schreef Caland het volgende:
De weg lijkt me nu vrij voor Noa Lang die Eindhoven weer heet gaat maken
Zo’n el ghazi moet eigenlijk je 17de man oid zijn… dat is een saibari op oudere leeftijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een arrogant ventje maar wel een leuke voetballer, als je El Ghazi al op links hebt dan lijkt me een speler voor de rechterkant noodzakelijker.
Ik denk dat Saibari dat niveau nooit gaat halen want die kan er echt helemaal niets van op een aanvallende positie.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo’n el ghazi moet eigenlijk je 17de man oid zijn… dat is een saibari op oudere leeftijd.
Precies wat ik ook al eens gedacht heb.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:19 schreef Obiekulu het volgende:
El Ghazi heeft nog niet 100 procent de verdenking weg kunnen spelen dat hij nog steeds de belangen van Ajax meer dient dan die van PSV.
Hij mist kansen en maakt fouten als iemand die op z'n eigen wedstrijden gokt.
Een enkele vrije trap op de lat is niet genoeg om dat weg te nemen.
Zeer matig en zeer weinig overtuiging.
Te lang niet gevoetbald, dat breekt hem gewoon op, blijft gokken zulke spelers die ooit een bepaald niveau hebben aangetikt maar het al een jaar niet hebben laten zien, ook al was dat in een andere competitie.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:19 schreef Obiekulu het volgende:
El Ghazi heeft nog niet 100 procent de verdenking weg kunnen spelen dat hij nog steeds de belangen van Ajax meer dient dan die van PSV.
Hij mist kansen en maakt fouten als iemand die op z'n eigen wedstrijden gokt.
Een enkele vrije trap op de lat is niet genoeg om dat weg te nemen.
Zeer matig en zeer weinig overtuiging.
Ik snap de haat op Saibari niet zo goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo’n el ghazi moet eigenlijk je 17de man oid zijn… dat is een saibari op oudere leeftijd.
Het is toch ook nooit echt een geweldenaar geweest?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Te lang niet gevoetbald, dat breekt hem gewoon op, blijft gokken zulke spelers die ooit een bepaald niveau hebben aangetikt maar het al een jaar niet hebben laten zien, ook al was dat in een andere competitie.
Nee eens maar zou goed genoeg moeten zijn voor de eredivisie top.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is toch ook nooit echt een geweldenaar geweest?
Ik ben het ergens wel met je eens hoor. Maar als je dat even aanneemt, er bij optelt dat het organisatorisch bij de trainer ook nog niet wil lukken en je desondanks nog gewoon meedoet voor de titel dan kun je je afvragen of de norm die je hanteert voor een basisspeler in de Eredivisie nog wel klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Saibari dat niveau nooit gaat halen want die kan er echt helemaal niets van op een aanvallende positie.
Wie hebben nog wel het niveau wat ze zouden moeten hebben, dan kom je op Simons, de keeper waar ik de naam even kwijt van ben, Sangare al ontbreekt bij hem de voetbalintelligentie en Guti, de rest is eigenlijk bankmateriaal.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben het ergens wel met je eens hoor. Maar als je dat even aanneemt, er bij optelt dat het organisatorisch bij de trainer ook nog niet wil lukken en je desondanks nog gewoon meedoet voor de titel dan kun je je afvragen of de norm die je hanteert voor een basisspeler in de Eredivisie nog wel klopt.
Ik zie namelijk bij Feyenoord, Twente en AZ gemiddeld geen betere spelers. Bij Ajax wel, maar daar rollebolt het weer als vanouds door de gangen en die hebben 3x zoveel te besteden.
Hij zegt niets bijzonders hoor, het gaat over het gemiddelde. Vergeet niet dat er bij PSV nog steeds spelers als Sangaré, de Jong, Guti, Veerman en Simons rondlopen. De rest is wel een pak minder ja. Maar als je kijkt naar transferwaarde, dan denk jij dat AZ, Twente en Feyenoord voor een groter kapitaal op het veld hebben staan?quote:
Kapitaal misschien niet, want als ik zie dat jullie Madueke voor 30 mln verkopen daar zal een AZ, Twente of Feyenoord niet zo snel aan komen op Kokcu na dan. Dus dat zit wel goed en dat is ook wel een andere discussie.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij zegt niets bijzonders hoor, het gaat over het gemiddelde. Vergeet niet dat er bij PSV nog steeds spelers als Sangaré, de Jong, Guti, Veerman en Simons rondlopen. De rest is wel een pak minder ja. Maar als je kijkt naar transferwaarde, dan denk jij dat AZ, Twente en Feyenoord voor een groter kapitaal op het veld hebben staan?
38 Miljoen trouwens maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Kapitaal misschien niet, want als ik zie dat jullie Madueke voor 30 mln verkopen daar zal Feyenoord niet zo snel aan komen op Kokcu na dan. Dus dat zit wel goed en dat is ook wel een andere discussie.
Maar als ik kijk naar het middenveld en de verdediging van PSV, dan vind ik dat bijvoorbeeld bij een Feyenoord (mits Trauner fit) toch wel wat beter in elkaar zitten.
Grappig, ik vind het achterin bij Feyenoord (veel) beter waar ik PSV voorheen voorin een stuk sterker vond. Het middenveld vind ik ook wel wat beter bij Feyenoord, maar ik ben niet zo’n fan van het type voetballer Sangaré. Al gaat die vast ook 30+ opleveren.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
38 Miljoen trouwens maar dat terzijde.
Verdediging is bij PSV ronduit zwak.
Middenveld met spelers als Simons, Guti, Veerman en Sangaré vind ik goed. Maar Simons zou je dan naar voren kunnen schuiven, dan heb je daar nog enigszins dreiging. Boscagli en Mauro jr. zouden wellicht voor wat meer evenwicht kunnen zorgen. Maar ik vind de basis 11 van Feyenoord niet zoveel beter. Slot heeft het een stuk beter staan dan Ruud, dat dan weer wel.
Middenveld is oké en de keeper vooruit, de rest is topclub onwaardig natuurlijk. Simons, Sangare, Guti en Veerman prima voetballersquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Er staat nu toch wel een heel pover elftal hoor. Op Simons, Sangaré en vooruit die keeper is het niet veel. Zeker bij Feyenoord loopt daar toch wel meer kwaliteit rond. Voorin is het alleen in de gehele Eredivisie (behalve Ajax) matig.
Luuk?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Middenveld is oké en de keeper vooruit, de rest is topclub onwaardig natuurlijk. Simons, Sangare, Guti en Veerman prima voetballers
En natuurlijk Ramalho, Obispo, Til en Van Ginkel, dat zijn gewoon zeer goede spelers voor PSV.quote:
Moet ook maar weer eens een bal gaan raken hè, de eerlijkheid gebied te zeggen dat het tot nu toe niet veel is dit seizoen. Mist ook kansen bij de vleet, doet me wel wat denken aan 2017/2018.quote:
Begon sterk, kakte behoorlijk in ja. Als hij ze niet gaat maken, wie dan wel? Simons?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moet ook maar weer eens een bal gaan raken hè, de eerlijkheid gebied te zeggen dat het tot nu toe niet veel is dit seizoen. Mist ook kansen bij de vleet, doet me wel wat denken aan 2017/2018.
PSV mist wel een type Baumgartl.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En natuurlijk Ramalho, Obispo, Til en Van Ginkel, dat zijn gewoon zeer goede spelers voor PSV.
Gaat voor het hoogst haalbare: 0-0.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:01 schreef tompsv18 het volgende:
Cocu bouwt het helemaal dicht. Ik tel 7 verdedigers.
Til?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Begon sterk, kakte behoorlijk in ja. Als hij ze niet gaat maken, wie dan wel? Simons?
Nou…normaal gesproken zou ik nee zeggen.quote:
Is na Simons jullie topscorerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou…normaal gesproken zou ik nee zeggen.
Maar met het gebrek aan creativiteit in dit elftal, tegen een defensief Vitesse, kan hij samen met Luuk wel met sleuren en hard werken, misschien wel wat forceren.
Die verdediging zou nog Vitesse zelf onwaardig zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:05 schreef tja77 het volgende:
Benitez
Teze Branthwaite Obispo Mwene
Sangaré Til Guti
Simons, de Jong, El Ghazi
Dit gaat een schitterend voetbalavondje worden.
Ajax zou nu dolblij zijn met een speler als Baumgartl in de selectie, zeker als je ziet hoe Rensch en Bassey aan het prutsen zijn de laatste weken.quote:
Wat een overdreven gedoe, Teze, Braithwaite en Obispo stonden gewoon in de basis toen PSV van de huidige koploper Feyenoord won (met 4-3). Alleen speelt Mwene nu in plaats van Max, ja dat is wel iets minder maar daardoor is de gehele defensie niet eens niveau Vitessequote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die verdediging zou nog Vitesse zelf onwaardig zijn.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:40 schreef Shreyas het volgende:
Los hiervan las ik dat Bruma ook definitief weg is bij PSV, ergens toch zonde dat PSV nooit het maximale uit die wereldspeler heeft weten te halen.
Hielp die kans weer vakkundig om zeep maar ja, buitenspel dus niet erg.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:04 schreef RipCity het volgende:
Dat schot weer van El Ghazi meteenNog net niet over de zijlijn.
3?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
Alweer 3 enorme kansen gemist. Tja, zo maak je het jezelf iedere pot lastig.
Ghazi net na heerlijk balletje Xavi, Luuk op de paal en Ghazi meteen in het begin (die was wel buitenspel).quote:
Dit ja. Ik wil niet heel zuur overkomen, maar ik heb zo weinig vertrouwen in dit elftal.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:28 schreef hanns het volgende:
Erg moeilijk weer allemaal...dan weet je bijna wel hoe dit eindigt.
Is altijd al een enorm slechte nemer geweest. 7 van de 20 gemist nu.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:26 schreef tja77 het volgende:
Van de laatste 10 heeft Luuk er 4 gemist?
Tijd voor een ander om ze te nemen lijkt me.
Wat een frotpingel was dat zeg.
Simons vooral ja. Het elftal mist schrijnend veel creativiteit.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Begon sterk, kakte behoorlijk in ja. Als hij ze niet gaat maken, wie dan wel? Simons?
Ja net zoals jijquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Simons vooral ja. Het elftal mist schrijnend veel creativiteit.
Zou weleens een 4e of 5e plek kunnen worden dit jaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:43 schreef RipCity het volgende:
Ga 2de helft niet eens meer kijken. Je krijgt gewoon een hekel aan voetbal als je deze wedstrijd kijkt.
Snap ook niet dat PSV die gehaald heeftquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:48 schreef tompsv18 het volgende:
Die Ghazi is de boel aan het saboteren, dat kan niet anders
Ik vind dat je Guti te kort doet. Die staat een dijk van een pot te spelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:49 schreef tja77 het volgende:
Alleen Simons kan zich onderscheiden.
De rest laat niks goeds zien.
En Tilgod.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat je Guti te kort doet. Die staat een dijk van een pot te spelen.
Mauro kan ook prima mee in een draaiend elftal. Als 'ie straks weer helemaal fit is.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
Simons, Sangare en Benitez zijn hele goede spelers voor PSV. Guti en Luuk kunnen mee in een prima draaiend elftal. That’s it. Wat een middelmaat.
Klopt, die was ik nog vergeten. Fijn dat hij vandaag weer even mee kon doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mauro kan ook prima mee in een draaiend elftal. Als 'ie straks weer helemaal fit is.
Ik vond Guti de eerste helft echt niet zo goed spelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat je Guti te kort doet. Die staat een dijk van een pot te spelen.
Dit was veel slechter als tegen Fortuna. Volgende uitwedstrijdje krijgen ‘we’ ze weer op de kloten. Wat een drama elftal.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, dat was weer om te janken, blij met de 3 punten en dat was het wel.
Precies. Flinke tik uitgedeeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zo, dat Vitesse weet ook weer waar het staat.
Dat laatste is nog de grootste winst.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
Inderdaad. Allebei puntverlies en Schreuder blijft.
Klopt. En dus is alles nog mogelijk dit seizoen.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:59 schreef tja77 het volgende:
Dat dit zooitje boven Ajax staat en slechts op 3 punten van de koploper mag best wel een wonder genoemd worden.
Nee, dat lijkt me prima dat die vertrekt. Ik had ook niet het idee dat hij er ooit echt zin in had om bij PSV te slagen.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoever terug naar Engeland. Had ik wel mee dan dit van verwacht.
Geen gemis iig.
Veerman verhuren zou wel totale waanzin zijn, kan me niet voorstellen dat dat serieus wordt overwogen.quote:
lolquote:
Dat kunnen we inmiddels wel over bijna iedereen zeggen. Mijn God wat een bagger..quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik snap alleen echt niet waarom El Ghazi dan mag blijven staan. Echt wtf
En die krijgt dadelijk de schuld, terwijl je niet eens een PSV waardig elftal op kunt stellen...quote:
Met deze selectie? Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:45 schreef BlaZ het volgende:
Als ze vandaag verliezen heeft PSV al meer verliespunten dan het hele vorige seizoen, en dat met nog 15 wedstrijden te gaan. Blijft jammer dat Schmidt niet een extra jaar is gebleven dan was je dit jaar met een straatlengte voorsprong kampioen geworden.
Ook voor de winterstop behaalde PSV al flink minder punten per wedstrijd gemiddeld dan vorig jaar. We zien onder Van Nistelrooy helaas een neergaande trendlijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Met deze selectie? Dat lijkt me niet.
Welnee, dat gaat gewoon die Fabio Silva en nog een of andere vage huurling worden joh.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:48 schreef Caland het volgende:
Toch jammer dat door deze mogelijke nederlaag PSV nog wel eens de knip kan gaan trekken.
Fortuna - PSV 1 pntquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:44 schreef Coelho het volgende:
[..]
En die krijgt dadelijk de schuld, terwijl je niet eens een PSV waardig elftal op kunt stellen...
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Totaal gebrek aan ritme bij Mauro. Onhandige actie, meer dan terecht rood al geloof ik niet dat het zijn intentie was om hem zo lullig te raken.
Precies. Goed dat je het ook zo ziet.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:08 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje lullig geraakt, kan gebeuren.
Zolang je met prutsers als Obispo en Teze blijft spelen kun je Guardiola of Ancelotti binnen halen, maar dan blijf je gewoon veel tegengoals krijgen. Wat was de laatste echt PSV-waardige verdediger, Moreno? Te achterlijk voor woorden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Fortuna - PSV 1 pnt
FC Groningen - PSV 0 pnt
FC Emmen - PSV 0 pnt (tussentand)
Cambuur - PSV 0 pnt
Tegen de nr 13,15, 16 en 18 van de Eredivisie hebben we voorlopig 1 punt te pakken en 10 tegendoelpunten (!!!). 11 verliespunten tegen 4 van de onderste 6 clubs.
Ruud is een prachtige vent. Maar als hij hier niet meer verantwoordelijk voor gehouden kan worden, voor wat dan wel? Het is ook niet dat het voor het WK allemaal nou zo denderend en overtuigend was. Maar 1 ding klopt zeker, deze puinhoop is niet alleen aan hem te danken. Iets binnen PSV gaat er in ieder geval vreselijk fout.
Ruud had (nog) nooit aangesteld moeten worden, dat ten eerste. Dat gedoe met verdedigers is naar mijn idee ooit beginnen olv Brands. Laat hij nou net teruggekeerd zijn. Ook zoiets waar ik niet zo'n fan van het idee ben.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zolang je met prutsers als Obispo en Teze blijft spelen kun je Guardiola of Ancelotti binnen halen, maar dan blijf je gewoon veel tegengoals krijgen. Wat was de laatste echt PSV-waardige verdediger, Moreno? Te achterlijk voor woorden.
Benitez is ook een prima keeper, op die ketser tegen Rangers na, maar met dit soort gasten voor je neus is er geen houden aan. Speel je zelfs nog met Guti en Sangare, 2 van de weinige die PSV-waardig zijn, voor hun ook.
We kunnen Ruud er wel uitgooien hoor, mij om het even, maar ik denk niet dat je er iets mee opschiet.
Ja, iemand die eerst bedankt en dan onder druk alsnog komt is natuurlijk nooit goed. Wel eens dat je zelfs met deze prutsers dit soort wedstrijden gewoon moet kunnen winnen, je kan best een off-day hebben, maar 4 van dit soort pottenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ruud had (nog) nooit aangesteld moeten worden, dat ten eerste. Dat gedoe met verdedigers is naar mijn idee ooit beginnen olv Brands. Laat hij nou net teruggekeerd zijn. Ook zoiets waar ik niet zo'n fan van het idee ben.
Nogmaals, er gaat binnen PSV iets gigantisch mis en dat is al een tijdje aan de gang. Ruud is niet de aanvoerder van deze malaise. Maar ook met dit waardeloze elftal zou je dit soort wedstrijden moeten weten te winnen. Alleen heb ik nog steeds geen idee wat het idee achter Ruuds tactiek is.
Oh, deed die mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:23 schreef Caland het volgende:
Wat is het idee van in een alles of niets slotfase Til wisselen?
“Ongelukje”quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:08 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:08 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel 90 miljoen binnen!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:31 schreef RipCity het volgende:
En dit was nog de periode met alle 'makkelijke' wedstrijdenGaan echt op dieptepunt eindigen zo.
De ingrediënten voor een rampseizoen van historische proporties beginnen lekker op te stapelen zo. Tenzij er nog wat betekenisvolle konijnen uit de transferhoed getoverd gaan worden de komende week.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:31 schreef RipCity het volgende:
En dit was nog de periode met alle 'makkelijke' wedstrijdenGaan echt op dieptepunt eindigen zo.
Zeker lullig..het scheelt maar een fractuur of hij had de bal geraaktquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:08 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |