abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207629213
Erg jammer dat Madueke door de blessures nooit zijn potentie volledig waar heeft kunnen maken, al is hij natuurlijk nog steeds heel jong. Ontzettend jammer dat hij weggaat. Bijna wekelijks veruit de gevaarlijkste aanvaller. Echt een speler waar je voor naar het stadion komt.

Ik heb ook geen vertrouwen dat PSV een fatsoenlijke vervanger gaat aantrekken, op wellicht een tijdelijke huuroptie na. We worden er dus opnieuw een stuk zwakker van.
pi_207629260
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:53 schreef tompsv18 het volgende:
Erg jammer dat Madueke door de blessures nooit zijn potentie volledig waar heeft kunnen maken, al is hij natuurlijk nog steeds heel jong. Ontzettend jammer dat hij weggaat. Bijna wekelijks veruit de gevaarlijkste aanvaller. Echt een speler waar je voor naar het stadion komt.

Ik heb ook geen vertrouwen dat PSV een fatsoenlijke vervanger gaat aantrekken, op wellicht een tijdelijke huuroptie na. We worden er dus opnieuw een stuk zwakker van.
In principe wordt een Nederlandse club er altijd zwakker van als je een topspeler verkoopt omdat je nooit een gelijkwaardige vervanger terug kan halen, zelfs niet als je zelf ook enorme bedragen kan investeren.

Maar je 2 gevaarlijkste aanvallers verkopen in de winter (dus geen tijd om een nieuwe speler in te passen) is wel een andere situatie ja
pi_207629487
11 competitiegoals in 2,5 seizoen. :') Echt een krankzinnige deal wel als je het mij vraagt.
pi_207629606
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 18:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
11 competitiegoals in 2,5 seizoen. :') Echt een krankzinnige deal wel als je het mij vraagt.
Als je voor Feyenoord bent wel ja
  donderdag 19 januari 2023 @ 18:22:29 #80
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_207629620
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 18:21 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
Als je voor Feyenoord bent wel ja
:D :')
  donderdag 19 januari 2023 @ 18:26:22 #81
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_207629677
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:33 schreef Tarado het volgende:

[..]
Xavi Simons wel toch, dat is ook eigenlijk de speler waar je het team omheen moet gaan bouwen, als hij blijft tenminste.
Met een verkoop van Sangare deze zomer is er weinig reden voor Xavi Simons om te blijven. Wel gegarandeerd speeltijd maar dat is dan ook het enige pluspunt wat PSV te bieden heeft.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_207629736
quote:
Weet niet of de andere aanvallende aankopen van Chelsea er zoveel meer hebben gemaakt eigenlijk..
  donderdag 19 januari 2023 @ 18:45:57 #83
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_207629939
quote:
Eens hoor, maar het talent spat er wel vanaf….de eerste 15 minuten van de wedstrijd, als hij heel blijft.
  donderdag 19 januari 2023 @ 18:47:35 #84
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_207629957
quote:
Voor rijke PL clubs/eigenaren is dit een risicoloos koopje.
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 19 januari 2023 @ 18:48:56 #85
342627 tja77
pi_207629975
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:53 schreef tompsv18 het volgende:

Wat heeft Madueke geleverd in al z’n minuten speeltijd? Heb geen idee wat z’n gemiddelde is voor assists en goals. Maar dat lag toch niet zo heel hoog? Potentie? Jazeker. Rendement een stuk minder.
pi_207629997
40 miljoen voor Madueke, dit is de Antony-deal van PSV.
#12 is not for sale!
pi_207630092
Één van de meest talentvolle spelers die ik sinds Ronaldo in een PSV-shirt heb gezien. Misschien wel op de Nederlandse velden sinds de jaren '90.

Maar zo weinig rendement en zo vaak geblesseerd. Technisch buitencategorie, maar geen enkele voetbalintelligentie. Totaal blind in het veld en laten we niet doen alsof hij nog 17 is.

Wellicht dat hij in een echt goede selectie een stap kan maken, maar ik vermoed dat we hem over drie jaar bij WBA of Burnsley terugzien.

Dit is een geweldige deal voor PSV.
pi_207630125
Nou, dan kondig Groeneveld maar aan
pi_207630639
Ik vind het dubbel. Natuurlijk is het een mooie som geld, maar er was nu geen nood om te verkopen. Engelse homegrown speler met een bak potentie. Had die nu een halfjaar geknald had die veel meer opgeleverd. Daar ben ik van overtuigd.

Anderzijds is er zijn brakke fysieke gesteldheid waardoor je twijfelt of hij een half seizoen kan knallen. Ik denk dat dat zwaarder weegt en dan is natuurlijk makkelijker om te kiezen voor een bak geld.

Ik vind het best ambitieloos en ik zie zo 123 niet wat psv aan vervanging kan halen. Je betaalt sowieso de hoofdprijs.
  donderdag 19 januari 2023 @ 19:38:43 #90
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207630786
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 18:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Één van de meest talentvolle spelers die ik sinds Ronaldo in een PSV-shirt heb gezien. Misschien wel op de Nederlandse velden sinds de jaren '90.

Maar zo weinig rendement en zo vaak geblesseerd. Technisch buitencategorie, maar geen enkele voetbalintelligentie. Totaal blind in het veld en laten we niet doen alsof hij nog 17 is.

Wellicht dat hij in een echt goede selectie een stap kan maken, maar ik vermoed dat we hem over drie jaar bij WBA of Burnsley terugzien.

Als je geen voetbalintelligentie hebt plus weinig rendement dan ben je ook geen groot talent.

Of je was ooit een talent maar het is er nooit uitgekomen, dat kan ook.
pi_207630840
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 18:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nou nou nou nou nou
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207631074
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 19:31 schreef Lange_Lans het volgende:

Ik vind het best ambitieloos en ik zie zo 123 niet wat psv aan vervanging kan halen. Je betaalt sowieso de hoofdprijs.
Iets fatsoenlijks wat er meteen staat en ook echt iets toevoegt is waarschijnlijk niet te vinden en/of niet te betalen idd.

Het moeten ook geen paniekaankopen worden. Maar als je ooit nog eens dacht om toptalent uit Scandinavië te halen dan lijkt dit me wel het moment. Al lijkt het erop dat PSV daar de scouting opgedoekt heeft de afgelopen jaren.

Ik verwacht halfgare huurspelers.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_207631090
Announce Noa Lang naar Eindhoven
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207631125
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 19:52 schreef Caland het volgende:
:'( :'( :'(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_207631256
Wat een intens bizarre transfer dit. Die jongen heeft echt wel talent, maar heeft, mede doordat ie van glas is gevouwen, nog nooit langere tijd voor gepresteerd. Dan haal je zo’n ventje als club waar je iemand nodig hebt die per direct het verschil kan maken.

Jullie mogen in de handen wrijven dat Chelsea in paniek is, want dit is die jongen simpelweg nog niet waard zolang hij zijn potentie nog niet langer dan 3 wedstrijden op rij heeft kunnen laten zien, in de Mickey mouse competitie.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_207631366
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Als je geen voetbalintelligentie hebt plus weinig rendement dan ben je ook geen groot talent.

Of je was ooit een talent maar het is er nooit uitgekomen, dat kan ook.
Vooral dat laatste. Hij wordt over een maandje 21 en natuurlijk kan hij nog wel groeien, maar hij is ook geen 17 meer. Was hij op die leeftijd waar hij nou is dan zou het heel bijzonder zijn, maar hij staat feitelijk al 3 jaar vrijwel stil.
pi_207631388
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 19:59 schreef De_Pel het volgende:
Wat een intens bizarre transfer dit. Die jongen heeft echt wel talent, maar heeft, mede doordat ie van glas is gevouwen, nog nooit langere tijd voor gepresteerd. Dan haal je zo’n ventje als club waar je iemand nodig hebt die per direct het verschil kan maken.

Jullie mogen in de handen wrijven dat Chelsea in paniek is, want dit is die jongen simpelweg nog niet waard zolang hij zijn potentie nog niet langer dan 3 wedstrijden op rij heeft kunnen laten zien, in de Mickey mouse competitie.
Home Grown Player, dat drijft in dit geval de waarde enorm op, en dat clubs soms knettergek zijn als ze teveel geld hebben, tja, da's bekend.
pi_207631430
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Home Grown Player, dat drijft in dit geval de waarde enorm op, en dat clubs soms knettergek zijn als ze teveel geld hebben, tja, da's bekend.
Maar dan nog. Hier is echt geen uitvoerig scoutingstraject geweest. Wedstrijd tegen Milan gezien en YouTube denk ik.
pi_207631721
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 20:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Maar dan nog. Hier is echt geen uitvoerig scoutingstraject geweest. Wedstrijd tegen Milan gezien en YouTube denk ik.
Ik neem eigenlijk aan dat zo'n beetje elke PL-club Madueke al jaren lang op het lijstje "in de gaten houden" had staan. Maar ze zullen niet 3 jaar lang elke wedstrijd voor 'm op de tribune hebben gezeten.
pi_207631729
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2023 18:50 schreef Haringkop het volgende:
40 miljoen voor Madueke, dit is de Antony-deal van PSV.
Wie?
Dit, dus.
pi_207631840
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 20:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
lol
pi_207631843
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 20:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Wie?
Madueke, de speler die vijf keer de volledige 90 minuten heeft gespeeld en nu voor 40 miljoen vertrekt.
#12 is not for sale!
pi_207631858
quote:

Een van de meest talentvolle spelers op de Nederlandse velden in mensen heugenis. Maar Chelsea heeft alleen wat op YouTube en een oefenpotje gekeken.

badrgenot
pi_207632142
Schitterende transfer voor PSV.

35, maximaal 40 miljoen voor een speler die de helft van de tijd geblesseerd is en de andere helft van de tijd hooguit een kwartiertje indruk maakt in een lollercompetitie als de Eredivisie.

Die gaat hard falen bij Chelsea, maar dat is niet het probleem van PSV.
pi_207632563
Bizarre transfer, maar heel mooi voor PSV.
pi_207632587
Er wordt wel plek voor Veerman gemaakt zo. Beetje hangend van links zo. En dan El Ghazi maar van rechts proberen. Maar Ruud kennende gaat hij voor het kleurloze middenveld met Guti, Sangaré en Veerman. 0 lopende mensen. Mag onze beste speler zich op rechts gaan vastlopen omdat Teze geen idee heeft en krijgt El Ghazi eindeloos veel kansen op links. Positief: Komend weekend Babadi op het bankje. Kan niet anders.
pi_207633730
Bizar bedrag voor Madueke, bij Chelsea zijn ze echt gek geworden :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207634244
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 19:52 schreef Caland het volgende:
Je spelt Danjuma verkeerd
pi_207634311
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 22:25 schreef ISVV het volgende:

[..]
Je spelt Danjuma verkeerd
Ik gok dat PSV zijn salaris niet kan/wil betalen, of ze vallen voor de zoveelste keer in dezelfde kuil
pi_207634341
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 22:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik gok dat PSV zijn salaris niet kan/wil betalen, of ze vallen voor de zoveelste keer in dezelfde kuil
Zo'n overdreven salaris zal 'ie toch ook weer niet hebben? Silva zal meer verdienen.
pi_207634523
Ik vraag me idd af of ze dat geld voor Silva gaan gebruiken. Die wil heel graag weg bij puinclub Anderlecht, waar zelf Zulte Waregem van kan winnen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_207634526
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 22:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Geen idee wat zo'n jongen verdient. Maar ik denk ook dat ie naar Everton of zo gaat hoor. Maar zou wel een kwaliteitsimpuls zijn.

We gaan toch zeker niet zonder Gakpo en Madueke te vervangen verder? Ik maak echt zorgen om deze club.
pi_207634686
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 22:42 schreef ISVV het volgende:

[..]
Geen idee wat zo'n jongen verdient. Maar ik denk ook dat ie naar Everton of zo gaat hoor. Maar zou wel een kwaliteitsimpuls zijn.

We gaan toch zeker niet zonder Gakpo en Madueke te vervangen verder? Ik maak echt zorgen om deze club.
Ik krijg heel erg het gevoel dat ze bij PSV financieel aan het puinruimen zijn na de afgelopen jaren. Dan is het niet slim om meteen weer enorme grootverdieners binnen te harken. Al scheelt het natuurlijk wel dat je voor Madueke een dubbele hoofdprijs vangt, die is niet eens de helft waard eigenlijk _O-
pi_207634723
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 22:42 schreef Sabata het volgende:
Ik vraag me idd af of ze dat geld voor Silva gaan gebruiken. Die wil heel graag weg bij puinclub Anderlecht, waar zelf Zulte Waregem van kan winnen
Dan zal die wel tegen redelijke condities te huren zijn.

Een spits die bij Porto amper wat liet zijn, voor de hoofdprijs is gehaald door de Wolves en daar is mislukt en de laatste weken bij Anderlecht nog amper indruk maakt... Daar staan de clubs vast niet voor in de rij.
  donderdag 19 januari 2023 @ 23:41:32 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207635352
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 22:55 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan zal die wel tegen redelijke condities te huren zijn.

Een spits die bij Porto amper wat liet zijn, voor de hoofdprijs is gehaald door de Wolves en daar is mislukt en de laatste weken bij Anderlecht nog amper indruk maakt... Daar staan de clubs vast niet voor in de rij.
Maar heb je er ook wat aan?
pi_207636063
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 23:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zijn CV is gewoon beroerd. Verwacht dan ook niet dat hij het Luuk moeilijk gaat maken.
pi_207636950
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 22:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik krijg heel erg het gevoel dat ze bij PSV financieel aan het puinruimen zijn na de afgelopen jaren. Dan is het niet slim om meteen weer enorme grootverdieners binnen te harken. Al scheelt het natuurlijk wel dat je voor Madueke een dubbele hoofdprijs vangt, die is niet eens de helft waard eigenlijk _O-
Mee eens, maar dan nog. Met deze selectie word je derde. Dat schiet ook niet op.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 10:20:46 #118
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207637668
Zal morgenavond wel weer lastig zat worden tegen een toch ook gemankeerd Vitesse.
pi_207637767
wie heb je nu nog over :')

wat een zooitje daar in die directie, stelletje moneylovers maar niks willen terughalen _O-

maar goed dat is veels te veel geld voor Madueke, maar ja niet ons probleem maar eerder Chelsea's probleem van teveel uitgeven weer eens :')
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_207639543
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 23:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
Geen idee.

Zijn cv oogt niet heel indrukwekkend eigenlijk. Er is ooit 40 mio voor hem betaald, maar wat dat zegt....
pi_207640128
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 12:48 schreef Halcon het volgende:

[..]
Geen idee.

Zijn cv oogt niet heel indrukwekkend eigenlijk. Er is ooit 40 mio voor hem betaald, maar wat dat zegt....
Bruma vibes..

Maar dan jonger.

En witter.

En langer.

Lijkt helemaal niet zo op Bruma trouwens.

Snel halen dus.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_207640231
Gelukkig gaat Brands begin februari uitleg geven. Kan niet wachten! _O_
  vrijdag 20 januari 2023 @ 13:53:59 #123
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207640354
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi nog even gelegenheid om tegen Emmen en Go Ahead eerst nog wat punten te morsen.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 14:03:33 #124
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_207640454
quote:
De transfermarkt sluit toch eind januari dus dan weten we het plan toch tegen die tijd...
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_207640923
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 22:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Geluk bij een ongeluk dat laatste. Ik begrijp uit het verhaal van Ruud dat Madueke om persoonlijke redenen ook graag terug naar Engeland wilde. Dan is er geen houden aan en is dit een prima oplossing. Ik geloof er ook niks van dat zo'n bedrag en club nog een keer voor bij zouden komen voor hem.

Nu hopen dat er andere spelers opstaan en dat er een goede vervanger komt.
pi_207641234
quote:
Vast bij Studio voetbal. Dus dat wordt 3 minuten wat ingestudeerde vragen/antwoord waarna we door moeten naar de korte corner of filmpje over voetballer uit 1958 die nu sigarenboer is.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207641347
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 13:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Bruma vibes..

Maar dan jonger.

En witter.

En langer.

Lijkt helemaal niet zo op Bruma trouwens.

Snel halen dus.
Over Bruma gesproken, die blijft in Turkije. Koopoptie is gelicht. Dus daar is PSV ook weer vanaf.
pi_207641432
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 14:03 schreef PirE het volgende:

[..]
De transfermarkt sluit toch eind januari dus dan weten we het plan toch tegen die tijd...
Ja, maar dan gaat Marcel allemaal haarfijn uitleggen hoe dit nu allemaal zo gekomen is :T .

Ook al weer opgetekend uit Marcel zijn mond:"Plaatsing voor de CL was geen financiële noodzaak.". Schiet mij maar lek ondertussen, we begonnen afgelopen zomer de transferperiode met 'er is geld en we willen over Ajax heen'. Toen moest er helemaal aan het eind van de transferperiode eigenlijk per se verkocht worden, wat niet gebeurde, gebeurde nu dus alsnog, met als bonusverkoop Madueke. Het verhaal dat we elk jaar 40 miljoen moeten verdienen op transfers en dat eindigt tot nu toe met die "CL was geen noodzaak" :D .

En dat gaat Marcel allemaal recht lullen. Knap hoor! _O_
  vrijdag 20 januari 2023 @ 15:38:12 #129
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_207641538
Prima geld voor Madeuke, wel bijna geen zin meer om nog wedstrijden te kijken.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 15:39:36 #130
436595 Sked
Zonnestraal
pi_207641560
Gaat PSV niet investeren de komende anderhalve week?
pi_207641575
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:20 schreef Halcon het volgende:

[..]
Over Bruma gesproken, die blijft in Turkije. Koopoptie is gelicht. Dus daar is PSV ook weer vanaf.
20 miljoen gekost :D :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 20 januari 2023 @ 15:43:00 #132
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207641588
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:39 schreef Sked het volgende:
Gaat PSV niet investeren de komende anderhalve week?
Ze zijn nog aan het bekomen van recordverlies in 2020/2021. 23 miljoen euro negatief. Vorig seizoen 1,2 miljoen winst. Nu moet het dan goedgemaakt worden. Er werd voor dit seizoen al negatief resultaat verwacht wat gecompenseerd moest worden door verkopen.
pi_207641614
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:41 schreef RipCity het volgende:

[..]
20 miljoen gekost :D :D
En nu voor iets meer dan 4 mio verkocht :')
  vrijdag 20 januari 2023 @ 15:45:59 #134
436595 Sked
Zonnestraal
pi_207641622
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ze zijn nog aan het bekomen van recordverlies in 2020/2021. 23 miljoen euro negatief. Vorig seizoen 1,2 miljoen winst. Nu moet het dan goedgemaakt worden. Er werd voor dit seizoen al negatief resultaat verwacht wat gecompenseerd moest worden door verkopen.
Jeetje. Daar zijn ze dan mooi klaar mee. Zomaar vijfde worden en dan ben je helemaal ver van huis.
pi_207641638
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:45 schreef Sked het volgende:

[..]
Jeetje. Daar zijn ze dan mooi klaar mee. Zomaar vijfde worden en dan ben je helemaal ver van huis.
Ja. De selectie vertegenwoordigt sowieso amper nog transferwaarde, maar als je 5e wordt, weer geen CL speelt e.d. wordt dat er zeker niet beter op.
pi_207641676
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja. De selectie vertegenwoordigt sowieso amper nog transferwaarde, maar als je 5e wordt, weer geen CL speelt e.d. wordt dat er zeker niet beter op.
Dat financiële risico hebben ze nu in ieder geval gedekt..
  vrijdag 20 januari 2023 @ 16:02:11 #137
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_207641765
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Die compensatie was, naar ik dacht, 30 miljoen. Dat heb je nu 3x met de verkoop van Gakpo en Madueke. Grote kans dat Sangare ook voor een hoog bedrag weggaat in de zomer.

Als ik nu in de zomer weer aan moet horen dat er geen geld is, en dat het er tekorten gedicht moeten worden ga ik met dingen gooien. Dar verhaal moet nu klaar zijn als je voor 90 miljoen euro, plus wat je met de verkoop van Sangare binnen haalt, binnenhaalt in 1 jaar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_207641767
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:51 schreef Marcoss het volgende:

[..]
PSV zal sowieso wel niet meer begroten op CL. Spelen vaker geen CL dan wel CL. En 'n 5e plek biedt niet heel veel mindere perspectieven dan wat er de laatste jaren is gepresteerd in Europa :')

Het is meer dat je betere spelers dan gewoon minder op gaan leveren. In dit geval Sangaré en Simons, want heel veel meer om flink voor te vangen is er niet meer.
pi_207641821
Het is vooral zonde, omdat dit jaar de kans was om makkelijk kampioen te worden. I.p.v. daarvan dwaal je af richting de subtop. :')
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  vrijdag 20 januari 2023 @ 16:14:05 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207641873
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 16:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Het is vooral zonde, omdat dit jaar de kans was om makkelijk kampioen te worden. I.p.v. daarvan dwaal je af richting de subtop. :')
Makkelijk lijkt me wat overdreven, kans wel ja.
pi_207641891
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 16:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Soms stuitte PSV op een Ajax dat amper wat laat liggen. Nu doet Ajax dat wel, maar doet PSV het erger. Terwijl PSV voor de winterstop eigenlijk helemaal niet zoveel zwakker zou moeten zijn als vorig jaar.

De zwakste schakel (Drommels) is bv. vervangen. Simons is erbij gekomen, Luuk de Jong.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 16:21:28 #142
342627 tja77
pi_207641932
Bruma ook definitief weg nu _O_
pi_207642003
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 15:51 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Voor dit en komend seizoen ongeveer. Moet je je wel plaatsen voor de groepsfase EL minimaal.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 16:26:52 #144
268491 fetX
pi_207642017
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 16:15 schreef Halcon het volgende:

[..]
Soms stuitte PSV op een Ajax dat amper wat laat liggen. Nu doet Ajax dat wel, maar doet PSV het erger. Terwijl PSV voor de winterstop eigenlijk helemaal niet zoveel zwakker zou moeten zijn als vorig jaar.
PSV is vorig jaar wel heel vaak gered door de individuele klasse van Gakpo en dat was de eerste seizoenshelft al iets minder. Nu zonder Gakpo en Madueke heb je wel een heel matige aanval met weinig individuele kwaliteit. Daar moet echt wat bij anders kun je zomaar vierde of vijfde worden. Dat geld hebben ze nu toch wel? Anders huur je iets.
pi_207642054
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 16:26 schreef fetX het volgende:

[..]
PSV is vorig jaar wel heel vaak gered door de individuele klasse van Gakpo en dat was de eerste seizoenshelft al iets minder. Nu zonder Gakpo en Madueke heb je wel een heel matige aanval met weinig individuele kwaliteit. Daar moet echt wat bij anders kun je zomaar vierde of vijfde worden. Dat geld hebben ze nu toch wel? Anders huur je iets.
Madueke ga je niet zo erg missen, denk ik. Liet toch maar zeer beperkt iets zien. Gakpo natuurlijk wel. Vorig seizoen was meer dan nu de tactiek van geef Gakpo de bal en met z'n allen hopen dat 'ie er iets leuks mee doet.

Desondanks werkte dat wel beter dan nu.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 16:31:55 #146
268491 fetX
pi_207642083
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 16:29 schreef Halcon het volgende:

[..]
Madueke ga je niet zo erg missen, denk ik. Liet toch maar zeer beperkt iets zien. Gakpo natuurlijk wel. Vorig seizoen was meer dan nu de tactiek van geef Gakpo de bal en met z'n allen hopen dat 'ie er iets leuks mee doet.

Desondanks werkte dat wel beter dan nu.
Maar welke buitenspelers met een goede actie en voorzet hebben ze nu nog waar bijvoorbeeld een De Jong baar bij heeft? Bakayoko? Saibari? El Ghazi? Dat is ook allemaal niks. Madueke had dat wel alleen liet dat slechts sporadisch zien en was vaak geblesseerd.
pi_207642184
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 16:31 schreef fetX het volgende:

[..]
Maar welke buitenspelers met een goede actie en voorzet hebben ze nu nog waar bijvoorbeeld een De Jong baar bij heeft? Bakayoko? Saibari? El Ghazi? Dat is ook allemaal niks. Madueke had dat wel alleen liet dat slechts sporadisch zien en was vaak geblesseerd.
Dat probleem hadden we al voor Gakpo en Madueke vertrokken maar het zal er nu niet beter op worden.

De Jong is een prima wapen, als je hem correct gebruikt en dat is dus met veel goede hoge voorzetten. Zijn die er niet, dan heb je gewoon een langzame beperkte spits die niks zelf kan creëren.

Die voorzetten mogen ook best van de backs komen trouwens, maar Max is al 20 jaar uit vorm en Teze heeft er ook maar zo eens één per 5 wedstrijden.
pi_207642207
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 16:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
Met het puntenaantal van de laatste seizoenen was PSV gewoon kampioen geworden. Ajax is echt vreselijk dit seizoen.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 16:47:54 #149
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207642266
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 16:42 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Met het puntenaantal van de laatste seizoenen was PSV gewoon kampioen geworden. Ajax is echt vreselijk dit seizoen.
Maar PSV was toch met Gakpo en Madueke er nog bij niet beter dit seizoen.
pi_207642308
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 16:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
Maar PSV was toch met Gakpo en Madueke er nog bij niet beter dit seizoen.
Klopt, maar het aanstellen van Ruud was al belachelijk. De 1e seizoenshelft was al onvoldoende. En nu gaat het helemaal nergens meer over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')