Prima prijs, maar het laat ook zien waar de ambitie van PSV momenteel ligt. Die is blijkbaar niet heel erg hoog. Enige voordeel is dat we nu met 90 miljoen + Sangare in de zomer even vooruit kunnen en we misschien niet elke zomer een debieltje op hoeven te halen voor 2 miljoen in de hoop dat die een goede bal geeft.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is natuurlijk een absolute werelddeal voor PSV dit. Snap werkelijk niet dat ook maar iemand in Eindhoven hier boos om kan zijn.
Bij Gakpo vond ik het wat weinig, hier kun je prima mee weg komenquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is natuurlijk een absolute werelddeal voor PSV dit. Snap werkelijk niet dat ook maar iemand in Eindhoven hier boos om kan zijn.
Vergeet Vertessen niet, die is nog niet weg. En ik denk eigenlijk dat die op de flanken nog wel eens beter uit de verf kan komen dan die andere 2.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Heerlijk, van Gakpo/Madueke straks El Ghazi en Saibari oogaids op de flanken
Dat kan maar dan moet je van de zomer weer verkopen, misschien dat ze wachten en dan in de zomer wat gerichtere dingen doen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:10 schreef fetX het volgende:
Wat een keurig bedrag. Heel logisch dat je die meteen weg doet. Kunnen ze dit allemaal herinvesteren?
Wie weet trekken ze tijdelijk de portemonnee voor Danjuma als overbrugging tot eind seizoen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:24 schreef RipCity het volgende:
Dat wordt zaterdag genieten in het stadion van 3 gehandicapten in de aanval. Saibari zeker weer erbij
En niet alleen zaterdag. Voordat je en zaken gedaan hebt en je nieuweling(en) speelklaar zijn ben je zo vier weken verder.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:24 schreef RipCity het volgende:
Dat wordt zaterdag genieten in het stadion van 3 gehandicapten in de aanval. Saibari zeker weer erbij
'rustig brengen'. 'heeft al een tijdje niet gespeeld en moet nog wennen'. 'We brengen hem rustig want moet nog wennen aan ons systeem'.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En niet alleen zaterdag. Voordat je en zaken gedaan hebt en je nieuweling(en) speelklaar zijn ben je zo vier weken verder.
Xavi Simons wel toch, dat is ook eigenlijk de speler waar je het team omheen moet gaan bouwen, als hij blijft tenminste.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
'rustig brengen'. 'heeft al een tijdje niet gespeeld en moet nog wennen'. 'We brengen hem rustig want moet nog wennen aan ons systeem'.
Er is geen enkele speler meer over bij PSV waar je nog voor naar het stadion komt. Danjuma is al helemaal overrated. Half jaartje hype en verder niks. Zo inconsistent als de pest. Zegt genoeg dat hij bij de Everton's/nottingham's van deze wereld aangeboden is.
Dan moet je hem wel op 10 laten spelen. Dat is echt zijn beste positie. Maar die gaat nu uit pure armoede vanzelf naar de flanken verdwijnen vrees ik.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Xavi Simons wel toch, dat is ook eigenlijk de speler waar je het team omheen moet gaan bouwen, als hij blijft tenminste.
Is misschien wel wat veel gevraagd voor die jongen om het team te dragen maar dat is wel een voltreffer qua aankoop gebleken, echt een leuke speler.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je hem wel op 10 laten spelen. Dat is echt zijn beste positie. Maar die gaat nu uit pure armoede vanzelf naar de flanken verdwijnen vrees ik.
Zeker een voltreffer, maar dikke kans dat we die ook kwijtraken in de zomer.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is misschien wel wat veel gevraagd voor die jongen om het team te dragen maar dat is wel een voltreffer qua aankoop gebleken, echt een leuke speler.
100 miljoenquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker een voltreffer, maar dikke kans dat we die ook kwijtraken in de zomer.
PSG kan hem voor 10+ ophalen als Simons dat zelf wil.quote:
Maar dat wil hij natuurlijk niet. Dus 100 miljoenquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSG kan hem voor 10+ ophalen als Simons dat zelf wil.
Tussenjaartje. Volgend seizoen gaan we knallenquote:
Optimistischquote:
Topsport Toon terughalen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tussenjaartje. Volgend seizoen gaan we knallen
In principe wordt een Nederlandse club er altijd zwakker van als je een topspeler verkoopt omdat je nooit een gelijkwaardige vervanger terug kan halen, zelfs niet als je zelf ook enorme bedragen kan investeren.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:53 schreef tompsv18 het volgende:
Erg jammer dat Madueke door de blessures nooit zijn potentie volledig waar heeft kunnen maken, al is hij natuurlijk nog steeds heel jong. Ontzettend jammer dat hij weggaat. Bijna wekelijks veruit de gevaarlijkste aanvaller. Echt een speler waar je voor naar het stadion komt.
Ik heb ook geen vertrouwen dat PSV een fatsoenlijke vervanger gaat aantrekken, op wellicht een tijdelijke huuroptie na. We worden er dus opnieuw een stuk zwakker van.
Als je voor Feyenoord bent wel jaquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
11 competitiegoals in 2,5 seizoen.Echt een krankzinnige deal wel als je het mij vraagt.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je voor Feyenoord bent wel ja
Met een verkoop van Sangare deze zomer is er weinig reden voor Xavi Simons om te blijven. Wel gegarandeerd speeltijd maar dat is dan ook het enige pluspunt wat PSV te bieden heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Xavi Simons wel toch, dat is ook eigenlijk de speler waar je het team omheen moet gaan bouwen, als hij blijft tenminste.
Weet niet of de andere aanvallende aankopen van Chelsea er zoveel meer hebben gemaakt eigenlijk..quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
11 competitiegoals in 2,5 seizoen.Echt een krankzinnige deal wel als je het mij vraagt.
Eens hoor, maar het talent spat er wel vanaf….de eerste 15 minuten van de wedstrijd, als hij heel blijft.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Voor rijke PL clubs/eigenaren is dit een risicoloos koopje.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat heeft Madueke geleverd in al z’n minuten speeltijd? Heb geen idee wat z’n gemiddelde is voor assists en goals. Maar dat lag toch niet zo heel hoog? Potentie? Jazeker. Rendement een stuk minder.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:53 schreef tompsv18 het volgende:
Erg jammer dat Madueke door de blessures nooit zijn potentie volledig waar heeft kunnen maken, al is hij natuurlijk nog steeds heel jong. Ontzettend jammer dat hij weggaat. Bijna wekelijks veruit de gevaarlijkste aanvaller. Echt een speler waar je voor naar het stadion komt.
Ik heb ook geen vertrouwen dat PSV een fatsoenlijke vervanger gaat aantrekken, op wellicht een tijdelijke huuroptie na. We worden er dus opnieuw een stuk zwakker van.
Als je geen voetbalintelligentie hebt plus weinig rendement dan ben je ook geen groot talent.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Één van de meest talentvolle spelers die ik sinds Ronaldo in een PSV-shirt heb gezien. Misschien wel op de Nederlandse velden sinds de jaren '90.
Maar zo weinig rendement en zo vaak geblesseerd. Technisch buitencategorie, maar geen enkele voetbalintelligentie. Totaal blind in het veld en laten we niet doen alsof hij nog 17 is.
Wellicht dat hij in een echt goede selectie een stap kan maken, maar ik vermoed dat we hem over drie jaar bij WBA of Burnsley terugzien.
Dit is een geweldige deal voor PSV.
Nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Één van de meest talentvolle spelers die ik sinds Ronaldo in een PSV-shirt heb gezien. Misschien wel op de Nederlandse velden sinds de jaren '90.
Iets fatsoenlijks wat er meteen staat en ook echt iets toevoegt is waarschijnlijk niet te vinden en/of niet te betalen idd.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind het best ambitieloos en ik zie zo 123 niet wat psv aan vervanging kan halen. Je betaalt sowieso de hoofdprijs.
quote:
Vooral dat laatste. Hij wordt over een maandje 21 en natuurlijk kan hij nog wel groeien, maar hij is ook geen 17 meer. Was hij op die leeftijd waar hij nou is dan zou het heel bijzonder zijn, maar hij staat feitelijk al 3 jaar vrijwel stil.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je geen voetbalintelligentie hebt plus weinig rendement dan ben je ook geen groot talent.
Of je was ooit een talent maar het is er nooit uitgekomen, dat kan ook.
Home Grown Player, dat drijft in dit geval de waarde enorm op, en dat clubs soms knettergek zijn als ze teveel geld hebben, tja, da's bekend.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:59 schreef De_Pel het volgende:
Wat een intens bizarre transfer dit. Die jongen heeft echt wel talent, maar heeft, mede doordat ie van glas is gevouwen, nog nooit langere tijd voor gepresteerd. Dan haal je zo’n ventje als club waar je iemand nodig hebt die per direct het verschil kan maken.
Jullie mogen in de handen wrijven dat Chelsea in paniek is, want dit is die jongen simpelweg nog niet waard zolang hij zijn potentie nog niet langer dan 3 wedstrijden op rij heeft kunnen laten zien, in de Mickey mouse competitie.
Maar dan nog. Hier is echt geen uitvoerig scoutingstraject geweest. Wedstrijd tegen Milan gezien en YouTube denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Home Grown Player, dat drijft in dit geval de waarde enorm op, en dat clubs soms knettergek zijn als ze teveel geld hebben, tja, da's bekend.
Ik neem eigenlijk aan dat zo'n beetje elke PL-club Madueke al jaren lang op het lijstje "in de gaten houden" had staan. Maar ze zullen niet 3 jaar lang elke wedstrijd voor 'm op de tribune hebben gezeten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dan nog. Hier is echt geen uitvoerig scoutingstraject geweest. Wedstrijd tegen Milan gezien en YouTube denk ik.
Wie?quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:50 schreef Haringkop het volgende:
40 miljoen voor Madueke, dit is de Antony-deal van PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |