Nee, dat lijkt me prima dat die vertrekt. Ik had ook niet het idee dat hij er ooit echt zin in had om bij PSV te slagen.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoever terug naar Engeland. Had ik wel mee dan dit van verwacht.
Geen gemis iig.
Veerman verhuren zou wel totale waanzin zijn, kan me niet voorstellen dat dat serieus wordt overwogen.quote:
lolquote:
Dat kunnen we inmiddels wel over bijna iedereen zeggen. Mijn God wat een bagger..quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik snap alleen echt niet waarom El Ghazi dan mag blijven staan. Echt wtf
En die krijgt dadelijk de schuld, terwijl je niet eens een PSV waardig elftal op kunt stellen...quote:
Met deze selectie? Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:45 schreef BlaZ het volgende:
Als ze vandaag verliezen heeft PSV al meer verliespunten dan het hele vorige seizoen, en dat met nog 15 wedstrijden te gaan. Blijft jammer dat Schmidt niet een extra jaar is gebleven dan was je dit jaar met een straatlengte voorsprong kampioen geworden.
Ook voor de winterstop behaalde PSV al flink minder punten per wedstrijd gemiddeld dan vorig jaar. We zien onder Van Nistelrooy helaas een neergaande trendlijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Met deze selectie? Dat lijkt me niet.
Welnee, dat gaat gewoon die Fabio Silva en nog een of andere vage huurling worden joh.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:48 schreef Caland het volgende:
Toch jammer dat door deze mogelijke nederlaag PSV nog wel eens de knip kan gaan trekken.
Fortuna - PSV 1 pntquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:44 schreef Coelho het volgende:
[..]
En die krijgt dadelijk de schuld, terwijl je niet eens een PSV waardig elftal op kunt stellen...
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Totaal gebrek aan ritme bij Mauro. Onhandige actie, meer dan terecht rood al geloof ik niet dat het zijn intentie was om hem zo lullig te raken.
Precies. Goed dat je het ook zo ziet.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:08 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje lullig geraakt, kan gebeuren.
Zolang je met prutsers als Obispo en Teze blijft spelen kun je Guardiola of Ancelotti binnen halen, maar dan blijf je gewoon veel tegengoals krijgen. Wat was de laatste echt PSV-waardige verdediger, Moreno? Te achterlijk voor woorden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Fortuna - PSV 1 pnt
FC Groningen - PSV 0 pnt
FC Emmen - PSV 0 pnt (tussentand)
Cambuur - PSV 0 pnt
Tegen de nr 13,15, 16 en 18 van de Eredivisie hebben we voorlopig 1 punt te pakken en 10 tegendoelpunten (!!!). 11 verliespunten tegen 4 van de onderste 6 clubs.
Ruud is een prachtige vent. Maar als hij hier niet meer verantwoordelijk voor gehouden kan worden, voor wat dan wel? Het is ook niet dat het voor het WK allemaal nou zo denderend en overtuigend was. Maar 1 ding klopt zeker, deze puinhoop is niet alleen aan hem te danken. Iets binnen PSV gaat er in ieder geval vreselijk fout.
Ruud had (nog) nooit aangesteld moeten worden, dat ten eerste. Dat gedoe met verdedigers is naar mijn idee ooit beginnen olv Brands. Laat hij nou net teruggekeerd zijn. Ook zoiets waar ik niet zo'n fan van het idee ben.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zolang je met prutsers als Obispo en Teze blijft spelen kun je Guardiola of Ancelotti binnen halen, maar dan blijf je gewoon veel tegengoals krijgen. Wat was de laatste echt PSV-waardige verdediger, Moreno? Te achterlijk voor woorden.
Benitez is ook een prima keeper, op die ketser tegen Rangers na, maar met dit soort gasten voor je neus is er geen houden aan. Speel je zelfs nog met Guti en Sangare, 2 van de weinige die PSV-waardig zijn, voor hun ook.
We kunnen Ruud er wel uitgooien hoor, mij om het even, maar ik denk niet dat je er iets mee opschiet.
Ja, iemand die eerst bedankt en dan onder druk alsnog komt is natuurlijk nooit goed. Wel eens dat je zelfs met deze prutsers dit soort wedstrijden gewoon moet kunnen winnen, je kan best een off-day hebben, maar 4 van dit soort pottenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ruud had (nog) nooit aangesteld moeten worden, dat ten eerste. Dat gedoe met verdedigers is naar mijn idee ooit beginnen olv Brands. Laat hij nou net teruggekeerd zijn. Ook zoiets waar ik niet zo'n fan van het idee ben.
Nogmaals, er gaat binnen PSV iets gigantisch mis en dat is al een tijdje aan de gang. Ruud is niet de aanvoerder van deze malaise. Maar ook met dit waardeloze elftal zou je dit soort wedstrijden moeten weten te winnen. Alleen heb ik nog steeds geen idee wat het idee achter Ruuds tactiek is.
Oh, deed die mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:23 schreef Caland het volgende:
Wat is het idee van in een alles of niets slotfase Til wisselen?
“Ongelukje”quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:08 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:08 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel 90 miljoen binnen!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:31 schreef RipCity het volgende:
En dit was nog de periode met alle 'makkelijke' wedstrijdenGaan echt op dieptepunt eindigen zo.
De ingrediënten voor een rampseizoen van historische proporties beginnen lekker op te stapelen zo. Tenzij er nog wat betekenisvolle konijnen uit de transferhoed getoverd gaan worden de komende week.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:31 schreef RipCity het volgende:
En dit was nog de periode met alle 'makkelijke' wedstrijdenGaan echt op dieptepunt eindigen zo.
Zeker lullig..het scheelt maar een fractuur of hij had de bal geraaktquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:08 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |