Ze hebben dit seizoen 97 minuten samen gespeeld, maar jij zag al dat PSV met deze 2 niet beter zou zijn dan Ajax?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar PSV was toch met Gakpo en Madueke er nog bij niet beter dit seizoen.
Die zijn er niet. Bakayoko vind ik meer een spits dan een buitenspeler met een goede, hoge voorzet. Saibari heeft helemaal geen rendement. El Ghazi vind ik wel goed om erbij te hebben. Al met al is het erg dunnetjes, ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar welke buitenspelers met een goede actie en voorzet hebben ze nu nog waar bijvoorbeeld een De Jong baar bij heeft? Bakayoko? Saibari? El Ghazi? Dat is ook allemaal niks. Madueke had dat wel alleen liet dat slechts sporadisch zien en was vaak geblesseerd.
Madueke was na Gakpo de beste speler van PSV, dus natuurlijk ga je die missen. Het klopt dat hij veel geblesseerd was, maar dat betekent natuurlijk niet dat hij dat in de toekomst ook zal zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Madueke ga je niet zo erg missen, denk ik. Liet toch maar zeer beperkt iets zien. Gakpo natuurlijk wel. Vorig seizoen was meer dan nu de tactiek van geef Gakpo de bal en met z'n allen hopen dat 'ie er iets leuks mee doet.
Desondanks werkte dat wel beter dan nu.
Madueke was niet de beste speler en al helemaal niet de belangrijkste. Misschien wel degene met het meeste talent maar een Simons en Sangaré zijn sowieso belangrijker. Ga Madueke niet beter/belangrijker maken dan dat hij was. Na 15 minuten was het niet veel meer dan balverlies en zich vastlopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Madueke was na Gakpo de beste speler van PSV, dus natuurlijk ga je die missen. Het klopt dat hij veel geblesseerd was, maar dat betekent natuurlijk niet dat hij dat in de toekomst ook zal zijn.
Nee. Madueke is gewoon amper doorslaggevend geweest. Als hij niet geblesseerd was, waren het vaak 1 of 2 leuke acties (met weinig rendement) en de rest van de wedstrijd helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Madueke was na Gakpo de beste speler van PSV, dus natuurlijk ga je die missen. Het klopt dat hij veel geblesseerd was, maar dat betekent natuurlijk niet dat hij dat in de toekomst ook zal zijn.
Nou, nou dit is wel heel erg gechargeerd. Verder een debiele transfersom voor een blesssuriggevoelige speler als dit en derhalve onmogelijk om te weigerenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Madueke is gewoon amper doorslaggevend geweest. Als hij niet geblesseerd was, waren het vaak 1 of 2 leuke acties (met weinig rendement) en de rest van de wedstrijd helemaal niks.
Dit. Het meest positieve aan hem was dat hij altijd wel 2 tegenstanders op scherp hield omdat hij ondanks zijn gebreken toch waanzinnig getalenteerd is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Madueke is gewoon amper doorslaggevend geweest. Als hij niet geblesseerd was, waren het vaak 1 of 2 leuke acties (met weinig rendement) en de rest van de wedstrijd helemaal niks.
Ging om zijn post dat PSV makkelijk kampioen had kunnen worden dit seizoen met Gakpo en Madueke, dat was dus niet te zien toen de selectie nog compleet was.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze hebben dit seizoen 97 minuten samen gespeeld, maar jij zag al dat PSV met deze 2 niet beter zou zijn dan Ajax?
Overigens had Madueke natuurlijk nooit iedere wedstrijd gespeeld vanaf nu, maar met de huidige vorm van Ajax vind ik het nogal wat om dit statement te maken.
Een arrogant ventje maar wel een leuke voetballer, als je El Ghazi al op links hebt dan lijkt me een speler voor de rechterkant noodzakelijker.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:36 schreef Caland het volgende:
De weg lijkt me nu vrij voor Noa Lang die Eindhoven weer heet gaat maken
Zo’n el ghazi moet eigenlijk je 17de man oid zijn… dat is een saibari op oudere leeftijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een arrogant ventje maar wel een leuke voetballer, als je El Ghazi al op links hebt dan lijkt me een speler voor de rechterkant noodzakelijker.
Ik denk dat Saibari dat niveau nooit gaat halen want die kan er echt helemaal niets van op een aanvallende positie.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo’n el ghazi moet eigenlijk je 17de man oid zijn… dat is een saibari op oudere leeftijd.
Precies wat ik ook al eens gedacht heb.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:19 schreef Obiekulu het volgende:
El Ghazi heeft nog niet 100 procent de verdenking weg kunnen spelen dat hij nog steeds de belangen van Ajax meer dient dan die van PSV.
Hij mist kansen en maakt fouten als iemand die op z'n eigen wedstrijden gokt.
Een enkele vrije trap op de lat is niet genoeg om dat weg te nemen.
Zeer matig en zeer weinig overtuiging.
Te lang niet gevoetbald, dat breekt hem gewoon op, blijft gokken zulke spelers die ooit een bepaald niveau hebben aangetikt maar het al een jaar niet hebben laten zien, ook al was dat in een andere competitie.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:19 schreef Obiekulu het volgende:
El Ghazi heeft nog niet 100 procent de verdenking weg kunnen spelen dat hij nog steeds de belangen van Ajax meer dient dan die van PSV.
Hij mist kansen en maakt fouten als iemand die op z'n eigen wedstrijden gokt.
Een enkele vrije trap op de lat is niet genoeg om dat weg te nemen.
Zeer matig en zeer weinig overtuiging.
Ik snap de haat op Saibari niet zo goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo’n el ghazi moet eigenlijk je 17de man oid zijn… dat is een saibari op oudere leeftijd.
Het is toch ook nooit echt een geweldenaar geweest?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Te lang niet gevoetbald, dat breekt hem gewoon op, blijft gokken zulke spelers die ooit een bepaald niveau hebben aangetikt maar het al een jaar niet hebben laten zien, ook al was dat in een andere competitie.
Nee eens maar zou goed genoeg moeten zijn voor de eredivisie top.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is toch ook nooit echt een geweldenaar geweest?
Ik ben het ergens wel met je eens hoor. Maar als je dat even aanneemt, er bij optelt dat het organisatorisch bij de trainer ook nog niet wil lukken en je desondanks nog gewoon meedoet voor de titel dan kun je je afvragen of de norm die je hanteert voor een basisspeler in de Eredivisie nog wel klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Saibari dat niveau nooit gaat halen want die kan er echt helemaal niets van op een aanvallende positie.
Wie hebben nog wel het niveau wat ze zouden moeten hebben, dan kom je op Simons, de keeper waar ik de naam even kwijt van ben, Sangare al ontbreekt bij hem de voetbalintelligentie en Guti, de rest is eigenlijk bankmateriaal.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben het ergens wel met je eens hoor. Maar als je dat even aanneemt, er bij optelt dat het organisatorisch bij de trainer ook nog niet wil lukken en je desondanks nog gewoon meedoet voor de titel dan kun je je afvragen of de norm die je hanteert voor een basisspeler in de Eredivisie nog wel klopt.
Ik zie namelijk bij Feyenoord, Twente en AZ gemiddeld geen betere spelers. Bij Ajax wel, maar daar rollebolt het weer als vanouds door de gangen en die hebben 3x zoveel te besteden.
Hij zegt niets bijzonders hoor, het gaat over het gemiddelde. Vergeet niet dat er bij PSV nog steeds spelers als Sangaré, de Jong, Guti, Veerman en Simons rondlopen. De rest is wel een pak minder ja. Maar als je kijkt naar transferwaarde, dan denk jij dat AZ, Twente en Feyenoord voor een groter kapitaal op het veld hebben staan?quote:
Kapitaal misschien niet, want als ik zie dat jullie Madueke voor 30 mln verkopen daar zal een AZ, Twente of Feyenoord niet zo snel aan komen op Kokcu na dan. Dus dat zit wel goed en dat is ook wel een andere discussie.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij zegt niets bijzonders hoor, het gaat over het gemiddelde. Vergeet niet dat er bij PSV nog steeds spelers als Sangaré, de Jong, Guti, Veerman en Simons rondlopen. De rest is wel een pak minder ja. Maar als je kijkt naar transferwaarde, dan denk jij dat AZ, Twente en Feyenoord voor een groter kapitaal op het veld hebben staan?
38 Miljoen trouwens maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Kapitaal misschien niet, want als ik zie dat jullie Madueke voor 30 mln verkopen daar zal Feyenoord niet zo snel aan komen op Kokcu na dan. Dus dat zit wel goed en dat is ook wel een andere discussie.
Maar als ik kijk naar het middenveld en de verdediging van PSV, dan vind ik dat bijvoorbeeld bij een Feyenoord (mits Trauner fit) toch wel wat beter in elkaar zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |