Was dat die collectieve meltdown net voor rust? Kan me niet herinneren dat er iets per se aan van Nistelrooij te wijten viel daar, maar zou kunnen. Aan de statistieken te zien had PSV ook wel iets meer dan 2 van hun 27 kansen kunnen benutten die dag.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
In ieder geval ga je er dan niet af bij Groningen.
Omdat het voetbal kut is. Stukje protest.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom loopt jullie OP zo achter?
quote:Op zondag 15 januari 2023 18:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vandaag 32 schoten, waarvan slechts 12 op doel, en je scoort er 2.
Als dat zou gebeuren stop ik met PSV.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dan lees je ook nog dat ze geprobeerd hebben om Daley Blind te halen.
Toch niet echt het type killer dat we achterin nodig hebben momenteel.
Moet je wel met een flinke korrel zout nemen, Gakpo en Blind hebben dezelfde zaakwaarnemer dus er zal over zijn situatie gesproken zijn maar meer ook niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dan lees je ook nog dat ze geprobeerd hebben om Daley Blind te halen.
Toch niet echt het type killer dat we achterin nodig hebben momenteel.
Men spreekt over een 'informeel lijntje'. Dat zal niet veel meer zijn dan:"Hey Daley, zou je PSV zien zitten?". Ik denk dat ze bij PSV ook wel snappen dat die kans erg klein is. Daley is 100% Ajacied, die zou hooguit uit rancune naar de concurrent gaan maar ook daar vind ik hem niet echt het type voor. Het is niet bepaald een Cruijff, zullen we maar zeggen (op geen enkel vlak).quote:Op maandag 16 januari 2023 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je wel met een flinke korrel zout nemen, Gakpo en Blind hebben dezelfde zaakwaarnemer dus er zal over zijn situatie gesproken zijn maar meer ook niet.
Zoiets zal het geweest zijn en als je hem aan de praat krijgt met goeie rugdekking kan hij heel nuttig zijn want aan de bal is hij gewoon erg goed, hij zal bij Bayern echt wel z'n minuten gaan makenquote:Op maandag 16 januari 2023 16:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Men spreekt over een 'informeel lijntje'. Dat zal niet veel meer zijn dan:"Hey Daley, zou je PSV zien zitten?". Ik denk dat ze bij PSV ook wel snappen dat die kans erg klein is. Daley is 100% Ajacied, die zou hooguit uit rancune naar de concurrent gaan maar ook daar vind ik hem niet echt het type voor. Het is niet bepaald een Cruijff, zullen we maar zeggen (op geen enkel vlak).
Overigens vrees ik wel dat hij voor PSV een echte versterking zou zijn geweest. Het komt alleen wel heel nauw wat voor opdrachten je hem meegeeft en hoe de rest van het elftal om kan gaan met zijn beperkingen. Ik zie hem gek genoeg bij Bayern eerder van meerwaarde zijn dan bij PSV.
En dan niet rugdekking van Boscagliquote:Op maandag 16 januari 2023 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoiets zal het geweest zijn en als je hem aan de praat krijgt met goeie rugdekking kan hij heel nuttig zijn want aan de bal is hij gewoon erg goed, hij zal bij Bayern echt wel z'n minuten gaan maken
Dat dus. En ik denk dat die rugdekking bij Bayern meer op orde zal zijn dan bij PSV of Ajax. Zeker tegen de mindere goden in Duitsland kunnen zijn kwaliteiten aan de bal best wel eens erg van pas komen als er een muur doorgebroken moet worden.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoiets zal het geweest zijn en als je hem aan de praat krijgt met goeie rugdekking kan hij heel nuttig zijn want aan de bal is hij gewoon erg goed, hij zal bij Bayern echt wel z'n minuten gaan maken
Nee, ook nooit gehad.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:33 schreef De_Pel het volgende:
Hebben we nog een beetje vertrouwen in Ruudje hier?
Ik geloof dat letterlijk iedereen hier bij de aanstelling heeft gezegd dat het wat vroeg was en het beter zou zijn als hij eerst bij een subtopper aan de slag was gegaan.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:33 schreef De_Pel het volgende:
Hebben we nog een beetje vertrouwen in Ruudje hier?
Wat een miskoop zou dat zijn voor PSVquote:
Het gaat dan ook huur worden ipv koop.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat een miskoop zou dat zijn voor PSV
Duidelijk verhaal, met een goed garpje ook nogquote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof dat letterlijk iedereen hier bij de aanstelling heeft gezegd dat het wat vroeg was en het beter zou zijn als hij eerst bij een subtopper aan de slag was gegaan.
Nou is dat laatste uiteindelijk ook gebeurd, maar niet helemaal zoals bedoeld.
mishuur?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat dan ook huur worden ipv koop.
Ik ben niet onder de indruk van 'm, laat ik daar mee beginnen. Hij heeft ook wel een paar keer rare dingen in de media geroepen waarvan ik dacht:"zeg dat nou gewoon niet, of iig niet zó". Het laatste voorbeeld daarvan was de uitspraak dat Drommel de vaste keeper voor de beker is.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal, met een goed garpje ook nog
Kom hier niet zo vaak, dus het was een oprechte vraag.
Opvallender dan z’n gebrek aan ervaring vind ik vooral z’n aanstelling kort nadat ie zich zelf gediskwalificeerd had.
Over zijn daadwerkelijke trainerscapaciteiten kan ik daarentegen weinig zeggen, dus ben benieuwd hoe men dat hier ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |