speelt het onschuldige kleine poppetjequote:Op donderdag 12 januari 2023 20:48 schreef puzziepie het volgende:
Eunice is ook vals ,achterbakse bitch
Mirthe blijft beter weg bij Eunice want die zoekt zulke kwetsbare types juist opquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:52 schreef D. het volgende:
JW is bij Mirthe nu, dat is meer zijn type denk ik
Maar echt hequote:Op donderdag 12 januari 2023 20:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
speelt het onschuldige kleine poppetje
Zei hij dat?quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:58 schreef Aggie46 het volgende:
Esther loopt de keuken uit.
Isaac zegt: ga lekker naar je mannetje. Je mannetje wordt veroverd.
Stokert pur sangquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:58 schreef Aggie46 het volgende:
Als wij ons er al aan ergeren moet je nagaan hoe het voor Esther Eva isquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:00 schreef puzziepie het volgende:
Esther kan ook niet aan die stem van Eunice ontkomen
Stoken, omdat het kanquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:58 schreef Aggie46 het volgende:
Eunice, Mexx, KimD en Kenzyquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:01 schreef Silves het volgende:
Die kut lach van eunice komt er nu wel erg bovenuit..iedereen ergert zich daar trouwens kapot aan.
hmmmquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:02 schreef Flow3r het volgende:
Wie heeft de raarste fetish?
Esther met haar massages want die moet altijd aan iemand zitten
aldus Eunice
Nee bedankt!quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Voor de liefhebbers op de achtergrond een Martin zonder shirt
het is net alsof Esther gedronken heeftquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:04 schreef Silves het volgende:
Eva heeft een punt..ze kan toch ook bij Erik zo gaan liggen..
Dan heeft iedereen daar drie uur lang een acute lachbuiquote:
Eunice ziet er een behoorlijk stuk ouder uit dan 42 hoor want 62 zou me ook niet hebben verbaasdquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
Eva kijkt nog maar even in de spiegel
tja
Eunice is natuurlijk ietsje jonger
Esther ziet er ook een stuk ouder uit dan 55quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice ziet er een behoorlijk stuk ouder uit dan 42 hoor
Weleens leuk voor de afwisseling ditquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:07 schreef Was-beer het volgende:
De regie die steeds switcht tussen Esther en Eunice
Echt welquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther ziet er ook een stuk ouder uit dan 55
Na een nachtje smaakt het echt wel naar knoflook.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
er zijn nog 2 teentjes echte knoflook
Jij hebt ze mooi gevangen, ik was steeds net te laat.quote:
Om nog maar te zwijgen over Erik maar dat verhaaltje kennen we onderhand welquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther ziet er ook een stuk ouder uit dan 55
Zoiets dacht ik ook, wat een idioterie allemaalquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
Dit is geniaal! En absurd! Net alsof we naar een soort Twin Peaks zitten te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ik vind het wel vermakelijk om naar te kijkenquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk om naar te kijken
Oww dat absoluutquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk om naar te kijken
Ja maar... Ja maar.. Dan zitten wij nog met Isaacquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:17 schreef pingu66 het volgende:
Met deze situatie kunnen ze Beter Esther nomineren. Die gooit als ze wint Eunice eruit. En als ze verliest gaat ze zelf.
Win win situatie.
Moest ik zojuist ook aan denkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:17 schreef pingu66 het volgende:
Met deze situatie kunnen ze Beter Esther nomineren. Die gooit als ze wint Eunice eruit. En als ze verliest gaat ze zelf.
Win win situatie.
volgens de dames viel het wel meequote:Op donderdag 12 januari 2023 21:19 schreef Silves het volgende:
Jef ik praat te weinig met mensen..ja je heb het alleen over jezelf de hele tijd..
Vind ik ook raar gedragquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:20 schreef engine het volgende:
Man die Kim heeft weer een scheetje gelaten op het aanrecht. De gemiddelde bouwvakker loopt minder te ruften.
en weer boeren.. zit nog in de peuterfase ofzo raar kutkindquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:20 schreef engine het volgende:
Man die Kim heeft weer een scheetje gelaten op het aanrecht. De gemiddelde bouwvakker loopt minder te ruften.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en weer boeren.. zit nog in de peuterfase ofzo raar kutkind
Al die ranzige woorden komen natuurlijk telkens naar boven maar op die manier onderdrukt ze diequote:Op donderdag 12 januari 2023 21:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en weer boeren.. zit nog in de peuterfase ofzo raar kutkind
Nee donderdag hoor ik ze nu net zeggenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Is dat vandaag die ranking with the stars editie?
De groep van Wanda wil tochquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja maar... Ja maar.. Dan zitten wij nog met Isaac
Kwa taalgebruik zou je een zus kunnen zijn van Kim Kquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:25 schreef Sestra666 het volgende:
kimk hou gewoon je smoel en ga naar bed
gelukkig, streamwissel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Hangt er daar maar net van af wie Wanda nu weer verkeerd aangekeken heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De groep van Wanda wil toch
De drie E's eruit hebben.
Isaac lukt alleen als ze zelf op de stip gaan staan.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kwa taalgebruik zou je een zus kunnen zijn van Kim K![]()
run Forrest runSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
De gehele dag zowatquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:29 schreef Silves het volgende:
Jappie al uren en uren in deze positie..liggend.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kwa taalgebruik zou je een zus kunnen zijn van Kim K![]()
NOU JAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Goed bezig vandaag puzzquote:
Mexx kan bijna de split, Kim D kwam niet in de buurtquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:29 schreef greysbones het volgende:
ze lening als Kim D is
zo stijf is Mexx
nu ook niet hoorquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Mexx kan bijna de split, Kim D kwam niet in de buurt
is heel hipquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:34 schreef Silves het volgende:
Gatver reepjes fricandel voor de kapsalon morgen..
Donorquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:34 schreef engine het volgende:
Ahh ze gaan van die frikandellen shoarma maken?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:34 schreef Silves het volgende:
Smerigquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:34 schreef Silves het volgende:
heb het al veel voorbij zien komenquote:
GATVERDAMME!quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:34 schreef Silves het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb het al veel voorbij zien komen
als de nederlandse versie van kapsalon(ook al is kapsalon ook NLs)
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn verslag zojuist van gisterenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Mexx kan bijna de split, Kim D kwam niet in de buurt
Ik dus nooit..maar ik ook strontverwend met eten, bedoel de klassiekers..dit is en moet zeker een tiktok recept wordenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik begrijp datquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Vanmorgen zei men dat ook al over de frikandellen met ei
Bobsleeën lijkt me wel wat voor Mexxquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:29 schreef greysbones het volgende:
ze lening als Kim D is
zo stijf is Mexx
juistquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik dus nooit..maar ik ook strontverwend met eten, bedoel de klassiekers..dit is en moet zeker een tiktok recept worden
Wie?quote:
Ik vind frikandel geen serieuze vleesvervanger, dan maar geen vleesquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat de frikandel hier vandaag wel in een kwaad daglicht wordt gesteld
Thee hoef je helemaal niet te roerenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:40 schreef KinKiJan het volgende:
Nog even en ze roeren hun thee met frikandellen
Het is ook geen vervangerquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind frikandel geen serieuze vleesvervanger, dan maar geen vlees
Die prutsers van regie moeten de audio van het tafelvoetbal uitschakelenquote:
Volgens mij bedoeld om kosten te besparen en niet om vlees te vervangen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind frikandel geen serieuze vleesvervanger, dan maar geen vlees
Ja, gewoon die bal lekprikken, herrie ding!quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die prutsers van regie moeten de audio van het tafelvoetbal uitschakelen
Nee gewoon hun geluid wegdraaienquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, gewoon die bal lekprikken, herrie ding!
Het wordt toch gebruikt voor in de kapsalon en daar gaat toch geen shoarma in.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld om kosten te besparen en niet om vlees te vervangen.
Zeg!quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, gewoon die bal lekprikken, herrie ding!
Ik ving iets op van dat Jeff vroeg aan Jappie of ze nog vrienden zijn en Wanda zei dat Jeff bang is en baalt dat hij niet betrokken is bij de nominatieplannen, Wanda geniet hier vanquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:43 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze zijn weer lekker te verstaan inderdaad.....
kebabquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Wie?![]()
Maar ik vind het wel leuk gevonden.
Een kapsalon is niet zo moeilijk. Daar gaat in wat je erin stopt, kan ook shoarma zijnquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt toch gebruikt voor in de kapsalon en daar gaat toch geen shoarma in.
Ik snap ook wel dat ze inventief zijn met die frikandellen, maar ik wil ook even iets te zeiken hebben
Ken ik niet.quote:
Ik ben al klaarquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Een kapsalon is niet zo moeilijk. Daar gaat in wat je erin stopt, kan ook shoarma zijn![]()
Maar leef je uit verder
Oehhhquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
Wanda
Marciano heeft niet door dat...
geen idee
jap en wandaquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:49 schreef puzziepie het volgende:
Sas en Wanda zijn precies het tegenovergestelde van elkaar, Wanda : Was ik maar meer Sascha
Wanda gun ik een popipoll waarbij ze op dat grote scherm ziet dat Wendy bovenaan staat en zij op de degradatieplekkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:48 schreef puzziepie het volgende:
Wanda : Hoe kom je hier weer uit , het is net drijfzand
heb mijn oortjes inquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
Wil Wanda en Jappie wel horen maar het kost echt te veel moeite met dit geluid.
Ik luister er al helemaal niet meer naar. Ik heb al oorsuizen en als ik dat geluid nog wat harder zet, begint het nog harder te fluiten. Dus ik pasquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
Wil Wanda en Jappie wel horen maar het kost echt te veel moeite met dit geluid.
dat heel K3 onderaan bungeltquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda gun ik een popipoll waarbij ze op dat grote scherm ziet dat Wendy bovenaan staat en zij op de degradatieplekken
Is @engine net van Sasha naar Wanda, wordt Wanda meer Sashaquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:49 schreef puzziepie het volgende:
Sas en Wanda zijn precies het tegenovergestelde van elkaar, Wanda : Was ik maar meer Sascha
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Is @:engine net van Sasha naar Wanda, wordt Wanda meer Sasha
Ja! Want zijn verhaal klopte nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:52 schreef Silves het volgende:
Over bep..wanda wil alles horen, en weer een soort van backstabbing van Jap.
poehhhquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Twee dagen niets live gezien, nog iets om terug te zoeken ?
Erikmeisterquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
oja las ik, over de douchekop?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
poehhh
ow erik die vanmorgen weer uit zijn plaatje ging
jaquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:54 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
oja las ik, over de douchekop?
Mij prima hoor. Misschien gaat ze wat netter praten danquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Is @:engine net van Sasha naar Wanda, wordt Wanda meer Sasha
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
poehhh
Mss een collage van Erik die zijn snot en oogpulp blijft vreten op beeld..zodat zijn fans eens de andere kant van die viezerik ontdekken..quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als je er zo boos bij kijkt...quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bijna 11 januari tot 2400 uur online, moet vandaag nog doen ....
Babbel wil alles van jou weten maar ze zegt nooit iets over Babsquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:51 schreef puzziepie het volgende:
Jappie over zijn gesprek met babbel
Blijft lachen!quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
poehhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nee, het is gewoon fokking veel werk ....quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:57 schreef D. het volgende:
Als je er zo boos bij kijkt...
Het wordt zeer gewaardeerd, maar voel je niet verplicht he
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blijft lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
doe je beide?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon fokking veel werk ....
Deze zin snap ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babbel wil alles van jou weten maar ze zegt nooit iets over Babs
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb even BB geprobeerd, paar filmpjes staan online, maar het boeit mij niet echt ....
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blijft lachen!Vraag me af wat de mannelijke equivalent van 'kutnijd' eigenlijk is want daar heeft Erik momenteel last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
werkt primaquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar Jeff gaat dus voor een kapsalon morgen met geschilde frikandellen, gaat hem niet worden denk ik .....
‘Komt allemaal goed.’quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:02 schreef D. het volgende:
Babette geeft Esther hoop, da's ook nie lief
En "Je moet gewoon geduld hebben"quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:02 schreef mootie het volgende:
Bep moet Esther niet zo aansporen. Tandje bijzetten…
Jw is niet op die manier niet geïnteresseerd in oma Es. Klaar.
Babs kruipt Esther (en anderen) gewoon op haar manier in de reet want je weet nooit waar het later goed voor isquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:02 schreef D. het volgende:
Babette geeft Esther hoop, da's ook nie lief
En de knoflooksaus zonder knoflook. Ik vind het idee van de frikandellen wel leuk maar wel zonde om geen echte knoflook te gebruiken in de saus.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar Jeff gaat dus voor een kapsalon morgen met geschilde frikandellen, gaat hem niet worden denk ik .....
Zou dat een teken zijn ?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Ze hebben Esther wel lekker veel in beeld vanavond
Natuurlijk, maar ik ben er nog niet achter welk teken.quote:
Dat maakt het rotwerk wat draaglijker.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kim en Jeff hebben wel een lekker wijntje erbij zo te zien .....
echt Hemaquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat wil je ook, hij is de man. Daar valt iedereen bij in het niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Jeff vindt het weer allemaal zielige mensen, sterker dat zijn het ook.
Je moet toch wat met zo'n kutgroepquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
je moet echt tiktok filmpjes gaan kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand wel eens een chef(kok) frikandellen met een kaasschaaf zien schillen ... ?
Vergeet de beweging me de handen nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:10 schreef mootie het volgende:
Jeff wil gewoon pap pap pap, alsof het een soort burgerking is.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand wel eens een chef(kok) frikandellen met een kaasschaaf zien schillen ... ?
Sorry, daar doe ik niet aan ....quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:10 schreef greysbones het volgende:
je moet echt tiktok filmpjes gaan kijken![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Die gebruiken dunschillers inderdaad
Ja die gaat even niet zo lekker. Ze is vooral kwaad op zichzelf zei ze eerder.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Esther zit nog steeds te mokken voor de open haard.
JW heeft haar al een paar keer duidelijk gemaakt dat het echt niks kan worden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja die gaat even niet zo lekker. Ze is vooral kwaad op zichzelf zei ze eerder.
Het lijkt me ook lastig, ze zal aan zichzelf toe moeten geven dat ze wel gevoelens heeft voor Jan-Willem (zo heet ie toch? )
Waarom is ze boos op zichzelf dan?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja die gaat even niet zo lekker. Ze is vooral kwaad op zichzelf zei ze eerder.
Het lijkt me ook lastig, ze zal aan zichzelf toe moeten geven dat ze wel gevoelens heeft voor Jan-Willem (zo heet ie toch? )
Ik zou daar inderdaad ook wel doodmoe van worden als je een verplicht stelletje moet zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
JW heeft haar al een paar keer duidelijk gemaakt dat het echt niks kan worden.
Laatst keer was vorige week en Esther was weer van slag.
Hij wil het niet. Punt.
Hij vindt het ook vervelend dat anderen zeggen dat hij zijn vrouwtje moet gaan opzoeken (of iets dergelijks)
Ze is kwaad over hoe ze zich voelde toen Eunice tegen hem aan lag te slapen. Verstandelijk weet ze wel dat het platonisch is, maar blijkbaar werkt haar gevoel niet mee. Daar baalt ze van.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom is ze boos op zichzelf dan?
Ze zei vanavond dat ze steeds meer op JW gesteld raakt.
Maar JW heeft al gezegd dat hij haar niet op die manier ziet.
Precies ditquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze is kwaad over hoe ze zich voelde toen Eunice tegen hem aan lag te slapen. Verstandelijk weet ze wel dat het platonisch is, maar blijkbaar werkt haar gevoel niet mee. Daar baalt ze van.
Misschien moet zij ook eens ophouden met hem 'haar man' noemenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
JW heeft haar al een paar keer duidelijk gemaakt dat het echt niks kan worden.
Laatst keer was vorige week en Esther was weer van slag.
Hij wil het niet. Punt.
Hij vindt het ook vervelend dat anderen zeggen dat hij zijn vrouwtje moet gaan opzoeken (of iets dergelijks)
Maar ze heeft hoop dat het nog groeit, en Babette voedt die hoopquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze is kwaad over hoe ze zich voelde toen Eunice tegen hem aan lag te slapen. Verstandelijk weet ze wel dat het platonisch is, maar blijkbaar werkt haar gevoel niet mee. Daar baalt ze van.
Babette, die wil psych worden toch?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ze heeft hoop dat het nog groeit, en Babette voedt die hoop
Ja, diequote:Op donderdag 12 januari 2023 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Babette, die wil psych worden toch?
Dan is ze lekker fout bezig nu.
Ik denk dat ze beter een beetje afstand kan nemen, maar zoveel keus uit andere mensen is er niet, maar ze kan er beter voor kiezen om minder met hem in de stoeltjes en de mand te hangen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, maar lastig in die setting. Irl ontwijk je iemand gewoon en dan slijten die gevoelens.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter een beetje afstand kan nemen, maar zoveel keus uit andere mensen is er niet, maar ze kan er beter voor kiezen om minder met hem in de stoeltjes en de mand te hangen.
Ze heeft ook verder met niemand een bandquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, maar lastig in die setting. Irl ontwijk je iemand gewoon en dan slijten die gevoelens.
Die indruk kreeg ik ook al.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft ook verder met niemand een band
Esther heeft ook weinig te vertellen , op een gegeven moment ben je wel klaarquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft ook verder met niemand een band
Ook datquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther heeft ook weinig te vertellen op een gegeven moment ben je wel klaar
Ik heb weleens een plakje kipkebab uit de supermarkt geproefd, en zo heel veel verschilt dat niet van frikandel hoorquote:
iddquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:40 schreef Flow3r het volgende:
elke keer die streams op Erik![]()
hoop dat ie er uit gaat, zijn we daar ook van af
dat heeft ie nu al ....quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:41 schreef D. het volgende:
Erik heeft straks een strakkere 'beachbody' dan Isaac
Hij zorgt de afgelopen dagen voor aardig wat vermaakquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:40 schreef Flow3r het volgende:
elke keer die streams op Erik![]()
hoop dat ie er uit gaat, zijn we daar ook van af
Erik naar de finalequote:Op donderdag 12 januari 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zorgt de afgelopen dagen voor aardig wat vermaak
vreemd idee van vermaak heb jijquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zorgt de afgelopen dagen voor aardig wat vermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |