‘Komt allemaal goed.’quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:02 schreef D. het volgende:
Babette geeft Esther hoop, da's ook nie lief
En "Je moet gewoon geduld hebben"quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:02 schreef mootie het volgende:
Bep moet Esther niet zo aansporen. Tandje bijzetten…
Jw is niet op die manier niet geïnteresseerd in oma Es. Klaar.
Babs kruipt Esther (en anderen) gewoon op haar manier in de reet want je weet nooit waar het later goed voor isquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:02 schreef D. het volgende:
Babette geeft Esther hoop, da's ook nie lief
En de knoflooksaus zonder knoflook. Ik vind het idee van de frikandellen wel leuk maar wel zonde om geen echte knoflook te gebruiken in de saus.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar Jeff gaat dus voor een kapsalon morgen met geschilde frikandellen, gaat hem niet worden denk ik .....
Zou dat een teken zijn ?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Ze hebben Esther wel lekker veel in beeld vanavond
Natuurlijk, maar ik ben er nog niet achter welk teken.quote:
Dat maakt het rotwerk wat draaglijker.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kim en Jeff hebben wel een lekker wijntje erbij zo te zien .....
echt Hemaquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat wil je ook, hij is de man. Daar valt iedereen bij in het niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Jeff vindt het weer allemaal zielige mensen, sterker dat zijn het ook.
Je moet toch wat met zo'n kutgroepquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
je moet echt tiktok filmpjes gaan kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand wel eens een chef(kok) frikandellen met een kaasschaaf zien schillen ... ?
Vergeet de beweging me de handen nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:10 schreef mootie het volgende:
Jeff wil gewoon pap pap pap, alsof het een soort burgerking is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |