poehhhquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Twee dagen niets live gezien, nog iets om terug te zoeken ?
Erikmeisterquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
oja las ik, over de douchekop?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
poehhh
ow erik die vanmorgen weer uit zijn plaatje ging
jaquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:54 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
oja las ik, over de douchekop?
Mij prima hoor. Misschien gaat ze wat netter praten danquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Is @:engine net van Sasha naar Wanda, wordt Wanda meer Sasha
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
poehhh
Mss een collage van Erik die zijn snot en oogpulp blijft vreten op beeld..zodat zijn fans eens de andere kant van die viezerik ontdekken..quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als je er zo boos bij kijkt...quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bijna 11 januari tot 2400 uur online, moet vandaag nog doen ....
Babbel wil alles van jou weten maar ze zegt nooit iets over Babsquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:51 schreef puzziepie het volgende:
Jappie over zijn gesprek met babbel
Blijft lachen!quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
poehhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nee, het is gewoon fokking veel werk ....quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:57 schreef D. het volgende:
Als je er zo boos bij kijkt...
Het wordt zeer gewaardeerd, maar voel je niet verplicht he
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blijft lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
doe je beide?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon fokking veel werk ....
Deze zin snap ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babbel wil alles van jou weten maar ze zegt nooit iets over Babs
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb even BB geprobeerd, paar filmpjes staan online, maar het boeit mij niet echt ....
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blijft lachen!Vraag me af wat de mannelijke equivalent van 'kutnijd' eigenlijk is want daar heeft Erik momenteel last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
werkt primaquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar Jeff gaat dus voor een kapsalon morgen met geschilde frikandellen, gaat hem niet worden denk ik .....
‘Komt allemaal goed.’quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:02 schreef D. het volgende:
Babette geeft Esther hoop, da's ook nie lief
En "Je moet gewoon geduld hebben"quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:02 schreef mootie het volgende:
Bep moet Esther niet zo aansporen. Tandje bijzetten…
Jw is niet op die manier niet geïnteresseerd in oma Es. Klaar.
Babs kruipt Esther (en anderen) gewoon op haar manier in de reet want je weet nooit waar het later goed voor isquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:02 schreef D. het volgende:
Babette geeft Esther hoop, da's ook nie lief
En de knoflooksaus zonder knoflook. Ik vind het idee van de frikandellen wel leuk maar wel zonde om geen echte knoflook te gebruiken in de saus.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar Jeff gaat dus voor een kapsalon morgen met geschilde frikandellen, gaat hem niet worden denk ik .....
Zou dat een teken zijn ?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Ze hebben Esther wel lekker veel in beeld vanavond
Natuurlijk, maar ik ben er nog niet achter welk teken.quote:
Dat maakt het rotwerk wat draaglijker.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kim en Jeff hebben wel een lekker wijntje erbij zo te zien .....
echt Hemaquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat wil je ook, hij is de man. Daar valt iedereen bij in het niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Jeff vindt het weer allemaal zielige mensen, sterker dat zijn het ook.
Je moet toch wat met zo'n kutgroepquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
je moet echt tiktok filmpjes gaan kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft iemand wel eens een chef(kok) frikandellen met een kaasschaaf zien schillen ... ?
Vergeet de beweging me de handen nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:10 schreef mootie het volgende:
Jeff wil gewoon pap pap pap, alsof het een soort burgerking is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |