Ken ik niet.quote:
Ik ben al klaarquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Een kapsalon is niet zo moeilijk. Daar gaat in wat je erin stopt, kan ook shoarma zijn![]()
Maar leef je uit verder
Oehhhquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:49 schreef greysbones het volgende:
Wanda
Marciano heeft niet door dat...
geen idee
jap en wandaquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:49 schreef puzziepie het volgende:
Sas en Wanda zijn precies het tegenovergestelde van elkaar, Wanda : Was ik maar meer Sascha
Wanda gun ik een popipoll waarbij ze op dat grote scherm ziet dat Wendy bovenaan staat en zij op de degradatieplekkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:48 schreef puzziepie het volgende:
Wanda : Hoe kom je hier weer uit , het is net drijfzand
heb mijn oortjes inquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
Wil Wanda en Jappie wel horen maar het kost echt te veel moeite met dit geluid.
Ik luister er al helemaal niet meer naar. Ik heb al oorsuizen en als ik dat geluid nog wat harder zet, begint het nog harder te fluiten. Dus ik pasquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
Wil Wanda en Jappie wel horen maar het kost echt te veel moeite met dit geluid.
dat heel K3 onderaan bungeltquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda gun ik een popipoll waarbij ze op dat grote scherm ziet dat Wendy bovenaan staat en zij op de degradatieplekken
Is @engine net van Sasha naar Wanda, wordt Wanda meer Sashaquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:49 schreef puzziepie het volgende:
Sas en Wanda zijn precies het tegenovergestelde van elkaar, Wanda : Was ik maar meer Sascha
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Is @:engine net van Sasha naar Wanda, wordt Wanda meer Sasha
Ja! Want zijn verhaal klopte nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:52 schreef Silves het volgende:
Over bep..wanda wil alles horen, en weer een soort van backstabbing van Jap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |