Ik vind frikandel geen serieuze vleesvervanger, dan maar geen vleesquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat de frikandel hier vandaag wel in een kwaad daglicht wordt gesteld
Thee hoef je helemaal niet te roerenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:40 schreef KinKiJan het volgende:
Nog even en ze roeren hun thee met frikandellen
Het is ook geen vervangerquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind frikandel geen serieuze vleesvervanger, dan maar geen vlees
Die prutsers van regie moeten de audio van het tafelvoetbal uitschakelenquote:
Volgens mij bedoeld om kosten te besparen en niet om vlees te vervangen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind frikandel geen serieuze vleesvervanger, dan maar geen vlees
Ja, gewoon die bal lekprikken, herrie ding!quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die prutsers van regie moeten de audio van het tafelvoetbal uitschakelen
Nee gewoon hun geluid wegdraaienquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, gewoon die bal lekprikken, herrie ding!
Het wordt toch gebruikt voor in de kapsalon en daar gaat toch geen shoarma in.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld om kosten te besparen en niet om vlees te vervangen.
Zeg!quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, gewoon die bal lekprikken, herrie ding!
Ik ving iets op van dat Jeff vroeg aan Jappie of ze nog vrienden zijn en Wanda zei dat Jeff bang is en baalt dat hij niet betrokken is bij de nominatieplannen, Wanda geniet hier vanquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:43 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze zijn weer lekker te verstaan inderdaad.....
kebabquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Wie?![]()
Maar ik vind het wel leuk gevonden.
Een kapsalon is niet zo moeilijk. Daar gaat in wat je erin stopt, kan ook shoarma zijnquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt toch gebruikt voor in de kapsalon en daar gaat toch geen shoarma in.
Ik snap ook wel dat ze inventief zijn met die frikandellen, maar ik wil ook even iets te zeiken hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |