ze liggen beide de hele tijd aan zichzelf te plukkenquote:
ik zit bij babbel en jappiequote:Op donderdag 12 januari 2023 19:38 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga ff wat anders kijken, word zelf helemaal leip van dat gesprek met Kim, hoor haar nu al uuuuuuuren praten. Ik dacht dat het klaar was en nu gaan ze weer beginnen...
Ik dacht dat ze al klaar warenquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK en Tiano gaan verder met ronde 3
quote:
verstandig, ze gaan letterlijk weer beginnenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK en Tiano gaan verder met ronde 3
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
wie in de COS kan het nog verslaan
deze vermoeiende situatie?
Kim K is pas klaar als ze gelijk krijgtquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze al klaar waren
Nu wordt het echt ruzie...quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Dit houdt niet meer opquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Marciano denkt dat alles op tv komtquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Tiano : 12 januari, onthoud deze datum. Als je thuis bent ga je dat gesprek terugkijken, hoe het gesprek is begonnen.
Ik moet er heel hard om lachen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik dacht een milliseconde dat ze bedoelde dat ze het uit ging maken...quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja zegt Kim K ik ga verder. Please doe het
Die kont kun je niet missenquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:44 schreef puzziepie het volgende:
Pets op de kont, kus en we gaan verder
Als Wanda nu naar boven gaatquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:44 schreef puzziepie het volgende:
Geen enkel moment gedachtquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik dacht een milliseconde dat ze bedoelde dat ze het uit ging maken...
Was elke discussie maar zo makkelijkquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:44 schreef puzziepie het volgende:
heerlijkquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor 26 personen. Wat een weelde
En waarom wil Jeff verhaal halen . ik snap niets van het verhaal ,behalve dan dat Wanda andere afspraken met mensen heeft gemaaktquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:44 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie is een eigen spel aan het spelen met Wanda aan zijn zijde en Jeff wordt bewust overgeslagen. Zelfs Rupi wordt geïnformeerd die alles uiteraard weer doorverteld aan Isaac. Vanmiddag hebben Jappie en Jeff zelfs een lange tijd met elkaar gesproken. Het ging alleen maar over autosport en over speltechnisch heeft ie met geen woord gerept. Zie hier dus het gedrag van een matennaaier die het contact aan het warmhouden is maar allang afscheid van hem heeft genomen. Jeff wilde gelijk verhaal gaan halen maar laat het bewust even lopen. Ze willen zelfs een tegenaanval inzetten als die mogelijkheid daar is.
nou jaquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff nu even de situatie Jasper bespreken met KimD.
Dit is niet perse de beste persoon om gametalk mee te doen. Maar ja, hij heeft niemand anders meer.
Nee, dat klopt .. het is alleen dat je niet zoveel hebt aan KimD wanneer het op deze dingen aankomt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
wie moet je nog vertrouwen
als je weet dat Isaak je naait
en Jappie dus ook
het is niet iets wat je met een random persoon wil bespreken
nopequote:Op donderdag 12 januari 2023 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dat klopt .. het is alleen dat je niet zoveel hebt aan KimD wanneer het op deze dingen aankomt.
Hoezo naait Isaac Jeff? Dat gedeelte heb ik even gemist tussen de duizenden theorieën.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
wie moet je nog vertrouwen
als je weet dat Isaak je naait
en Jappie dus ook
het is niet iets wat je met een random persoon wil bespreken
En Martin praat weer met Marciano en die weer met Isaac en toen was het cirkeltje weer rondquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
misschien dat hij het nog met Matin bespreekt
want daar praat hij nu ook meer mee
dat is wat ze denkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Hoezo naait Isaac Jeff? Dat gedeelte heb ik even gemist tussen de duizenden theorieën.
Ah okay dus Jeff denkt dat inmiddels ook?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wat ze denken
omdat Isaac overal bommetjes dropt
en dus ook over Jeff
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
En Martin praat weer met Marciano en die weer met Isaac en toen was het cirkeltje weer rond
Isaac naait Jeff, alleen Jeff heeft dat niet door..quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Hoezo naait Isaac Jeff? Dat gedeelte heb ik even gemist tussen de duizenden theorieën.
Jeff voelt zich genaaid door zijn beste maat want vanuit hem is die vriendschap oprecht maar andersom dus blijkbaar nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En waarom wil Jeff verhaal halen . ik snap niets van het verhaal ,behalve dan dat Wanda andere afspraken met mensen heeft gemaakt
Jeff is zo labiel als wat , die gelooft inmiddels ook allesquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay dus Jeff denkt dat inmiddels ook?
[..]
Jeff heeft ook mensen zitten naaien, het is een spelquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff voelt zich genaaid door zijn beste maat want vanuit hem is die vriendschap oprecht maar andersom dus blijkbaar niet
Haha maar ging erover dat zijn Engels daar niet goed genoeg voor isquote:
Ach jammer dat ik dat heb gemist, dus vandaag heeft Isaac Jeff ingelicht over Jasper?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:44 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie is een eigen spel aan het spelen met Wanda aan zijn zijde en Jeff wordt bewust overgeslagen. Zelfs Rupi wordt geïnformeerd die alles uiteraard weer doorverteld aan Isaac. Vanmiddag hebben Jappie en Jeff zelfs een lange tijd met elkaar gesproken. Het ging alleen maar over autosport en over speltechnisch heeft ie met geen woord gerept. Zie hier dus het gedrag van een matennaaier die het contact aan het warmhouden is maar allang afscheid van hem heeft genomen. Jeff wilde gelijk verhaal gaan halen maar laat het bewust even lopen. Ze willen zelfs een tegenaanval inzetten als die mogelijkheid daar is.
zijn broer heeft een afrikaanse(?) vrouwquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Haha maar ging erover dat zijn Engels daar niet goed genoeg voor is
[..]
KimD moet misschien nog eerder in bedwang worden gehouden dan Jeff zelfquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff nu even de situatie Jasper bespreken met KimD.
Dit is niet perse de beste persoon om gametalk mee te doen. Maar ja, hij heeft niemand anders meer.
Nou ja, blijkbaar heeft hij alleen iets tegen homo's, want ook Alicia was natuurlijk geen enkel probleem, en alhoewel ze volkomen nederlands is, heeft ze in haar voorouders natuurlijk wel buitenlandse roots.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Haha maar ging erover dat zijn Engels daar niet goed genoeg voor is
Zojuist inderdaadquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Ach jammer dat ik dat heb gemist, dus vandaag heeft Isaac Jeff ingelicht over Jasper?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor straf een hele avond Avondtuur kijken voor jou!!
Uit Peru dacht ik..quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn broer heeft een afrikaanse(?) vrouw
verteld hij best vaak over
Ja, ach, wilde even een tegengeluid laten horenquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ai! Dat vind ik wel een heftige uitspraak
Isaac is helemaal niet bezig met Jeff eruit werkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wat ze denken
omdat Isaac overal bommetjes dropt
en dus ook over Jeff
Dit is wel weer het interessante van 12 maanden in een loods en nog met zoveel mensen zijn. De onderlinge verhoudingen wisselen continu.quote:
Jeff naait iedereen als het moetquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff heeft ook mensen zitten naaien, het is een spel
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit is wel weer het interessante van 12 maanden in een loods en nog met zoveel mensen zijn. De onderlinge verhoudingen wisselen continu.
Ja precies , dus Jappie doet precies hetzelfde als Jeff en alle anderenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff naait iedereen als het moet
Exclusief zijn eigen vriendin en beste maat
Exclusiefquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , dus Jappie doet precies hetzelfde als Jeff en alle anderen
Je kunt (heel) veel van 'm zeggen, maar niet dat hij zich niet aan gemaakte afspraken houdt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff naait iedereen als het moet
Exclusief zijn eigen vriendin en beste maat
Welke afspraken dan?quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je kunt (heel) veel van 'm zeggen, maar niet dat hij zich niet aan gemaakte afspraken houdt.
Maar dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je kunt (heel) veel van 'm zeggen, maar niet dat hij zich niet aan gemaakte afspraken houdt.
Ah zo naar de tennisclub!quote:
Met zijn eigen clubje misschien maar bij de anderen had hij schijtquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De blauwe M&ms klaar leggen en de proseco aanvullen voor de artiesten die een lijst hebben voor backstage.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:05 schreef engine het volgende:
WAT DEED JE BIJ DIE ARTIESTEN????!!!!!!
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:07 schreef Silves het volgende:
[..]
De blauwe M&ms klaar leggen en de proseco aanvullen voor de artiesten die een lijst hebben voor backstage.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet stemmen op z'n kameraden, op degene stemmen die vooraf afgesproken is bv.
Jawel maar ik probeerde tegelijk te kijken hoe oud de kinderen van Isaac zijn. Staat alleen niet in zijn topic.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:11 schreef Silves het volgende:
Hij gaat jagen..heeeft het over de heide..wat wil hij nu boswachter worden..
de jongste is 4 dan 1 van 8 dacht ik en de oudste ??quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel maar ik probeerde tegelijk te kijken hoe oud de kinderen van Isaac zijn. Staat alleen niet in zijn topic.
jaquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef Silves het volgende:
hij verdiende 5 ton per jaar...en moeder vraagt al 10 jaar om een auto?
Dit kan ik beamenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
Isaak wil een lunchroom opstarten
met zijn vriendin
horeca en kinderen gaat niet samen Isaak weet je nog
Grotere zwetsert bestaat er nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef Silves het volgende:
Ahquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
de jongste is 4 dan 1 van 8 dacht ik en de oudste ??
the money and the famequote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef engine het volgende:
Maar ik weet nog altijd niet waarom hij met artiesten mee zou gaan en werkelijk niemand daar die het wil weten?
Hij was tourmanager als ik me goed herinner.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef engine het volgende:
Maar ik weet nog altijd niet waarom hij met artiesten mee zou gaan en werkelijk niemand daar die het wil weten?
Beveiliger? Dat zijn vaak van die domme intimiderende grote bekken die verder niet veel kunnen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef engine het volgende:
en boerenkooltaart als toetjequote:Op donderdag 12 januari 2023 20:17 schreef engine het volgende:
Heerlijk in de winter iedere avond een ijsje![]()
Ga ze van de zomer ook erwtensoep maken?
Snel naar huis hoop ik..quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:18 schreef puzziepie het volgende:
Isaac staat al buiten ,
Nou was dat maar zo
Zag zojuist een filmpje waarin Erik zei verliefd te zijn op Eunicequote:Op donderdag 12 januari 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
oeiii
eunice die tegen JW aan kruipt
Van vandaag?quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zag zojuist een filmpje waarin Erik zei verliefd te zijn op Eunice
Ja misschien maar hier kan ik wel om lachenquote:
Oooh dat is van vorige weekquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
In de uitzending van vandaag ook...
Esther kookt volgende week en legt speciaal voor Eunice even een maaltijd apartquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:23 schreef Silves het volgende:
Niet zo zeer voor esther, maar wat is eunice een uitdager..Erik en esther provoceren.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja misschien maar hier kan ik wel om lachenZie dat ook 100x eerder gebeuren als JW en Esther.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:25 schreef Silves het volgende:
bestaan die ijsjes nog? ohhh vroeger mijn favo als kind..
AHquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:25 schreef Silves het volgende:
bestaan die ijsjes nog? ohhh vroeger mijn favo als kind..
Die kan zich niet inhouden tot volgende week..ze heeft het nu al "hij voelt zich als god in Frankrijk..'quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Esther kookt volgende week en legt speciaal voor Eunice even een maaltijd apart
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Esther weet zich geen houding te nemen.
jaaaquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:30 schreef puzziepie het volgende:
Esther :'Beste Eunice wil jij je microfoon ff controleren ?
[ afbeelding ]
Die blikquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ziet er uit als een typetje van een komiek.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh die masseert iemand die voor haar zitquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
Esther zit ook spontaan aan haar been te wrijven
beetje medelijden opwekken
Nadir was elke dag het slachtoffer..beentje wrijven, toen hij weg was heeft ze aan jef haar 20 euro terug gevraagd van de massageolie..quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee joh die masseert iemand die voor haar zit
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:34 schreef engine het volgende:
Babette geeft Zoë een complimentje over de podcast. Lief
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Of tegen Estherquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:34 schreef pingu66 het volgende:
Die WJ kan ook tegen Eunice zeggen dat ze ergens anders moet gaan zitten
Berend was ze niet van gediend maar JW heeft toestemmingquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Hand op de kont al. Eunice vond dat lekker
Dankje voor de tip. Zal eens kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:37 schreef Tascha071 het volgende:
Zit ik met mijn zoon net naar het jeugdjournaal te kijken hoor ik ineens heel duidelijk de stem van Erik. Echt 100% was iets over erfgoed ennpaalstok hoog springen. Ik weet niet hoe ik beelden/geluiden hier moet plaatsen. Anders had ik dat wel ff gedaan natuurlijk.
Hij heeft al gezegd dat hij niets voor haar voelt toen zij tegen hem zei: ik heb gevoelens voor je"quote:
ik denk dat er iets niet kloptquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef Silves het volgende:
jawelquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk, dat JW hier ook niet echt raad mee weet.
'Nieuw met stip binnengekomen op nummer één...'quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:41 schreef Silves het volgende:
Zo we weten nu wel wie op de stip komt te staan..
Een echte player dusquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
thuis heeft hij 5 vriendinnen
wil mss ook dat Eunice op de stip komt..of van Etter af wil, dan maar op deze manier.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk, dat JW hier ook niet echt raad mee weet.
en dit al besloten op 1 dag..quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Nieuw met stip binnengekomen op nummer één...'
Toch wel sneu ditquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:45 schreef puzziepie het volgende:
Daar moet je wel tegen kunnen schatje
[ afbeelding ]
Ik zit nooit zo met mijn neefquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
Willem is de neef van Eunice
zoals Erik de broer is van Eunice
volgens mij moet hij eerder wat rechtleggenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:47 schreef utopia2.0 het volgende:
JW zit erbij als een boer met kiespijn
Ik weet wat je bedoeldquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:37 schreef Tascha071 het volgende:
Zit ik met mijn zoon net naar het jeugdjournaal te kijken hoor ik ineens heel duidelijk de stem van Erik. Echt 100% was iets over erfgoed ennpaalstok hoog springen. Ik weet niet hoe ik beelden/geluiden hier moet plaatsen. Anders had ik dat wel ff gedaan natuurlijk.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij moet hij eerder wat rechtleggen![]()
![]()
hij pakt nu dat laatstequote:Op donderdag 12 januari 2023 20:48 schreef D. het volgende:
JW tegen Eunice: Moet je d'r op?![]()
O moet je drop, kan ook
Dit is wel een bewustje van haarquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:48 schreef puzziepie het volgende:
Eunice is ook vals ,achterbakse bitch
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:48 schreef D. het volgende:
JW tegen Eunice: Moet je d'r op?![]()
O moet je drop, kan ook
Ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:49 schreef Silves het volgende:
hoop wel dat babs zich niet gaat mengen deze keer!.
300%quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is wel een bewustje van haar
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:52 schreef Silves het volgende:
En zo krijgen we Ea weer in beeld..ook alle nominatie stemmen zijn nu veranderd, ze zegt weet nu wel op wie ik ga stemmen..
Ja zeker. Goed dat hij er vandaag mee begint. Alleen heb ik nog geen knoflook gezienquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
Misschien stopt Esther zo wel een stuk kaas in de mond van Eunice
Ik zou er niet van opkijkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
Misschien stopt Esther zo wel een stuk kaas in de mond van Eunice
Er zijn maar weinig die ik daar zou vertrouwen maar bij Eunice wist ik vrijwel al meteen dat je ervoor moet oppassenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:48 schreef puzziepie het volgende:
Eunice is ook vals ,achterbakse bitch
zal wel poeder zijnquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker. Goed dat hij er vandaag mee begint. Alleen heb ik nog geen knoflook gezien
Ja echt welquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig die ik daar zou vertrouwen maar bij Eunice wist ik vrijwel al meteen dat je ervoor moet oppassen
Ja uit een potje zie ik nu. Wat een zonde zegquote:
te duur denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja uit een potje zie ik nu. Wat een zonde zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |