heerlijkquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor 26 personen. Wat een weelde
En waarom wil Jeff verhaal halen . ik snap niets van het verhaal ,behalve dan dat Wanda andere afspraken met mensen heeft gemaaktquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:44 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie is een eigen spel aan het spelen met Wanda aan zijn zijde en Jeff wordt bewust overgeslagen. Zelfs Rupi wordt geïnformeerd die alles uiteraard weer doorverteld aan Isaac. Vanmiddag hebben Jappie en Jeff zelfs een lange tijd met elkaar gesproken. Het ging alleen maar over autosport en over speltechnisch heeft ie met geen woord gerept. Zie hier dus het gedrag van een matennaaier die het contact aan het warmhouden is maar allang afscheid van hem heeft genomen. Jeff wilde gelijk verhaal gaan halen maar laat het bewust even lopen. Ze willen zelfs een tegenaanval inzetten als die mogelijkheid daar is.
nou jaquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff nu even de situatie Jasper bespreken met KimD.
Dit is niet perse de beste persoon om gametalk mee te doen. Maar ja, hij heeft niemand anders meer.
Nee, dat klopt .. het is alleen dat je niet zoveel hebt aan KimD wanneer het op deze dingen aankomt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
wie moet je nog vertrouwen
als je weet dat Isaak je naait
en Jappie dus ook
het is niet iets wat je met een random persoon wil bespreken
nopequote:Op donderdag 12 januari 2023 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dat klopt .. het is alleen dat je niet zoveel hebt aan KimD wanneer het op deze dingen aankomt.
Hoezo naait Isaac Jeff? Dat gedeelte heb ik even gemist tussen de duizenden theorieën.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
wie moet je nog vertrouwen
als je weet dat Isaak je naait
en Jappie dus ook
het is niet iets wat je met een random persoon wil bespreken
En Martin praat weer met Marciano en die weer met Isaac en toen was het cirkeltje weer rondquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
misschien dat hij het nog met Matin bespreekt
want daar praat hij nu ook meer mee
dat is wat ze denkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Hoezo naait Isaac Jeff? Dat gedeelte heb ik even gemist tussen de duizenden theorieën.
Ah okay dus Jeff denkt dat inmiddels ook?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wat ze denken
omdat Isaac overal bommetjes dropt
en dus ook over Jeff
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
En Martin praat weer met Marciano en die weer met Isaac en toen was het cirkeltje weer rond
Isaac naait Jeff, alleen Jeff heeft dat niet door..quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Hoezo naait Isaac Jeff? Dat gedeelte heb ik even gemist tussen de duizenden theorieën.
Jeff voelt zich genaaid door zijn beste maat want vanuit hem is die vriendschap oprecht maar andersom dus blijkbaar nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En waarom wil Jeff verhaal halen . ik snap niets van het verhaal ,behalve dan dat Wanda andere afspraken met mensen heeft gemaakt
Jeff is zo labiel als wat , die gelooft inmiddels ook allesquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay dus Jeff denkt dat inmiddels ook?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay dus Jeff denkt dat inmiddels ook?
Jeff heeft ook mensen zitten naaien, het is een spelquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff voelt zich genaaid door zijn beste maat want vanuit hem is die vriendschap oprecht maar andersom dus blijkbaar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |