Nadir was elke dag het slachtoffer..beentje wrijven, toen hij weg was heeft ze aan jef haar 20 euro terug gevraagd van de massageolie..quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee joh die masseert iemand die voor haar zit
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:34 schreef engine het volgende:
Babette geeft Zoë een complimentje over de podcast. Lief
quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:30 schreef puzziepie het volgende:
Esther :'Beste Eunice wil jij je microfoon ff controleren ?
[ afbeelding ]
Of tegen Estherquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:34 schreef pingu66 het volgende:
Die WJ kan ook tegen Eunice zeggen dat ze ergens anders moet gaan zitten
Berend was ze niet van gediend maar JW heeft toestemmingquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Hand op de kont al. Eunice vond dat lekker
Dankje voor de tip. Zal eens kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:37 schreef Tascha071 het volgende:
Zit ik met mijn zoon net naar het jeugdjournaal te kijken hoor ik ineens heel duidelijk de stem van Erik. Echt 100% was iets over erfgoed ennpaalstok hoog springen. Ik weet niet hoe ik beelden/geluiden hier moet plaatsen. Anders had ik dat wel ff gedaan natuurlijk.
Hij heeft al gezegd dat hij niets voor haar voelt toen zij tegen hem zei: ik heb gevoelens voor je"quote:
ik denk dat er iets niet kloptquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef Silves het volgende:
hij verdiende 5 ton per jaar...en moeder vraagt al 10 jaar om een auto?
jawelquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk, dat JW hier ook niet echt raad mee weet.
'Nieuw met stip binnengekomen op nummer één...'quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:41 schreef Silves het volgende:
Zo we weten nu wel wie op de stip komt te staan..
Een echte player dusquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
thuis heeft hij 5 vriendinnen
wil mss ook dat Eunice op de stip komt..of van Etter af wil, dan maar op deze manier.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk, dat JW hier ook niet echt raad mee weet.
en dit al besloten op 1 dag..quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Nieuw met stip binnengekomen op nummer één...'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |