de jongste is 4 dan 1 van 8 dacht ik en de oudste ??quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel maar ik probeerde tegelijk te kijken hoe oud de kinderen van Isaac zijn. Staat alleen niet in zijn topic.
jaquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef Silves het volgende:
hij verdiende 5 ton per jaar...en moeder vraagt al 10 jaar om een auto?
Dit kan ik beamenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
Isaak wil een lunchroom opstarten
met zijn vriendin
horeca en kinderen gaat niet samen Isaak weet je nog
Grotere zwetsert bestaat er nietquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef Silves het volgende:
hij verdiende 5 ton per jaar...en moeder vraagt al 10 jaar om een auto?
Ahquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
de jongste is 4 dan 1 van 8 dacht ik en de oudste ??
the money and the famequote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef engine het volgende:
Maar ik weet nog altijd niet waarom hij met artiesten mee zou gaan en werkelijk niemand daar die het wil weten?
Hij was tourmanager als ik me goed herinner.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef engine het volgende:
Maar ik weet nog altijd niet waarom hij met artiesten mee zou gaan en werkelijk niemand daar die het wil weten?
Beveiliger? Dat zijn vaak van die domme intimiderende grote bekken die verder niet veel kunnen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef engine het volgende:
en boerenkooltaart als toetjequote:Op donderdag 12 januari 2023 20:17 schreef engine het volgende:
Heerlijk in de winter iedere avond een ijsje![]()
Ga ze van de zomer ook erwtensoep maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |