Haha maar ging erover dat zijn Engels daar niet goed genoeg voor isquote:
Ach jammer dat ik dat heb gemist, dus vandaag heeft Isaac Jeff ingelicht over Jasper?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:44 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie is een eigen spel aan het spelen met Wanda aan zijn zijde en Jeff wordt bewust overgeslagen. Zelfs Rupi wordt geïnformeerd die alles uiteraard weer doorverteld aan Isaac. Vanmiddag hebben Jappie en Jeff zelfs een lange tijd met elkaar gesproken. Het ging alleen maar over autosport en over speltechnisch heeft ie met geen woord gerept. Zie hier dus het gedrag van een matennaaier die het contact aan het warmhouden is maar allang afscheid van hem heeft genomen. Jeff wilde gelijk verhaal gaan halen maar laat het bewust even lopen. Ze willen zelfs een tegenaanval inzetten als die mogelijkheid daar is.
zijn broer heeft een afrikaanse(?) vrouwquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Haha maar ging erover dat zijn Engels daar niet goed genoeg voor is
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay dus Jeff denkt dat inmiddels ook?
KimD moet misschien nog eerder in bedwang worden gehouden dan Jeff zelfquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff nu even de situatie Jasper bespreken met KimD.
Dit is niet perse de beste persoon om gametalk mee te doen. Maar ja, hij heeft niemand anders meer.
Nou ja, blijkbaar heeft hij alleen iets tegen homo's, want ook Alicia was natuurlijk geen enkel probleem, en alhoewel ze volkomen nederlands is, heeft ze in haar voorouders natuurlijk wel buitenlandse roots.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Haha maar ging erover dat zijn Engels daar niet goed genoeg voor is
Zojuist inderdaadquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Ach jammer dat ik dat heb gemist, dus vandaag heeft Isaac Jeff ingelicht over Jasper?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor straf een hele avond Avondtuur kijken voor jou!!
Uit Peru dacht ik..quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn broer heeft een afrikaanse(?) vrouw
verteld hij best vaak over
Ja, ach, wilde even een tegengeluid laten horenquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ai! Dat vind ik wel een heftige uitspraak
Isaac is helemaal niet bezig met Jeff eruit werkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wat ze denken
omdat Isaac overal bommetjes dropt
en dus ook over Jeff
Dit is wel weer het interessante van 12 maanden in een loods en nog met zoveel mensen zijn. De onderlinge verhoudingen wisselen continu.quote:
Jeff naait iedereen als het moetquote:Op donderdag 12 januari 2023 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff heeft ook mensen zitten naaien, het is een spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |